Smartwares CIP-37183 IP Bewakingscamera - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Smartwares CIP-37183 IP Bewakingscamera op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Maaike van den Luitgaarden 04-05-2019

Super handig in gebruik en goede beelden

De camera is makkelijk te installeren en je kunt overal de beelden zien met de app. We gebruiken de camera soms ook op de kamer van ons zoontje en zo zien we precies wat er gebeurt! Goede beelden, ook in het donker en meteen melding bij beweging.

Pluspunten

• Handige app
  • Duidelijke beelden
  • Melding bij geluid

MrKitchen 23-04-2019

Uitstekende kwaliteit

Deze Smartwares IP indoor camera is echt heel eenvoudig te installeren. Van de beeldkwaliteit zowel bij dag als nacht (via infrarood) was ik echt heel verrast! Via de ingebouwde microfoon kan je rechtstreeks meeluisteren met de beelden die je live ziet of hebt opgenomen via een SD-kaart. De app die je gratis kunt downloaden werkt ook heel handig. Daardoor krijg je vanuit een willekeurige lokatie een melding als er beweging gedetecteerd wordt. Echt een aanrader.

Pluspunten

• makkelijk installeren
  • mooie prijs
  • goed beeldkwaliteit
  • handige gratis app
  • stijlvolle vormgeving