SecuFirst CAM212 - IP camera - buiten - 10M nachtzicht - FHD 1080P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de SecuFirst CAM212 - IP camera - buiten - 10M nachtzicht - FHD 1080P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Ron 17-12-2018

Kwalitatief goede opnames

Ik heb drie camera 's en ze werken prima. Uitstekend beeld en nachtzicht. Draait op wifi. Makkelijk te installeren op tablet en mobiel met een secufirst ap. Ik heb de meldingen uitgezet, maar met een sd card krijg ik prachtige video's.

Pluspunten

• Installatie
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Vertekende groothoek

Stannio 28-10-2018

Niet erg betrouwbare camera met matig beeld

Camera 4 maanden in bezit. Lastig aan de praat te krijgen en te houden. Instellen via smartphone heel lastig, keuzelijst valt achter toetsenbord, zie dan maar eens een juiste keuze te maken. Pir detectie is overgevoelig, 1 wolk voor de zon en je wordt gewaarschuwd. Je kan ook andere bewegingsdetectie inschakelen en dan delen van het beeld aan- of juist uitschakelen maar dat werkt matig tot helemaal niet. Beveiliging is zo goed dat de camera regelmatig in een niet meer benaderbare situatie terecht komt en dan gereset moet worden. Soms heb je zwart beeld en alleen geluid, dat soms dagen duurt, ook opgeslagen filmpjes zijn zwart. Dit kan ook weer vanzelf overgaan. Filmpjes zijn niet te openen of het openen gaat heel langzaam of loopt vast. Rare foutmeldingen: download geblokkeerd van het systeem. Als je deze ophangt en dan op vakantie gaat loop je het risico dat je totaal niets meekrijgt van wat er voor de camera gebeurt als je weg bent. Ik heb spijt van deze aankoop en raadt iedereen deze camera af.

Pluspunten

• Bij goed licht en dichtbij: mooi beeld

Minpunten

• melding zonder dat er iets was
  • Wel melding maar geen filmpje
  • Valt vaak uit
  • Vaak resetten
  • Kort kabeltje