HP DeskJet Plus 4120 All-in-One printer - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Maximale printresolutie
4800 x 1200 DPI

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de HP DeskJet Plus 4120 All-in-One printer op Kieskeurig.nl.

Miranda 22-09-2020

Top printer!

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120 All-in-One printer

Het installatieproces verliep niet vanaf elk apparaat heel soepel. In Android verliep de configuratie niet lekker, in IOS van Apple was het makkelijker. Het kalibreren duurde lang en als je wilt printen als de printer in ‘slaapstand’ staat lukt het vanuit Android niet. Dat zijn eigenlijk de enige negatieve punten. Foto’s komen er prachtig uit, tekstbestanden worden razendsnel geprint en de kleuren zijn prachtig! Je kunt bestanden mailen naar de printer, dus als voor school iets geprint moet worden dan stuurt onze zoon dit naar de printer en ligt het thuis voor hem klaar. We hebben ook een abonnement afgesloten voor instant ink van HP, echt fantastisch! Voor een klein bedrag per maand zit je nooit meer zonder inkt. Je hoeft zelf niets te bestellen, want als de inktjet bijna leeg is ontvang je automatisch een nieuwe thuis. Die service vinden we echt fantastisch! Qua printen is de HP super snel en maakt hij weinig geluid. In de app kun je exact zien hoeveel printjes er zijn gemaakt en wat de status van de cartridges. Alleen het kalibreren na het vervangen van een cartridge duurt erg lang. En met Android is verbinding blijven houden met de printer niet mogelijk. Elke keer moet de printer opnieuw worden toegevoegd. Met IOS is dat geen probleem.

Pluspunten

• Printer vanaf e-mail
  • Combinatie met cartridge abonnement

Minpunten

• Koppeling met Android loopt niet lekker

Dennis 20-09-2020

Lichte alles in 1 printer

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120 All-in-One printer

De printer voelde bij het uitpakken ligt aan (vergeleken met mij oude printer).

Printer laat zich eenvoudig installeren via de Hp smart app op de telefoon. Je kan vrijwel alles via de telefoon bedienen.

Ik heb mij pas na paar dagen ingeschreven voor HP instant inkt en kreeg na 1 week, nieuwe inktpatronen voor als de huidige op zijn.

Printen en scannen gaat naar mijn gevoel lekker snel.

Voor mijn dochter moest ik paar foto's afdrukken voor haar school opdracht. De foto's zagen op gewoon papier al goed uit.

Pluspunten

• Printen via Wifi
  • Makkelijk te bedienen via de HP smart app
  • Goede print kwaliteit
  • Hp instant inkt

Minpunten

• Geen usb kabel meegeleverd
  • kleine schermpje

Maurice84 10-09-2020

Erg fijne zakelijke printer!

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120 All-in-One printer

Eerste indruk: Een mooie zakelijke printer om te zien en voelt stevig aan. Het uitpakken ging makkelijk en installeren ging eenvoudig met de HP Smart App i.c.m. Bluetooth. Er zit daarnaast een sheet feeder op, wat kopiëren en scannen makkelijker maakt. Echter is het jammer dat er geen papierlade aan de voorzijde is en er een minimaal display op zit, je dient alles via de HP Smart App of computer te doen. Een ander klein minpuntje is dat je diep in het apparaat moet gaan om de inkt te plaatsen wat bij andere modellen eenvoudiger kan. Afdrukken verloopt erg vlot en stil, het apparaat schudt niet. De afdrukkwaliteit is erg goed, de tekst is duidelijk en de kleuren zijn erg mooi. Ik heb daarna een scan gemaakt via de HP Smart App en ook dat verliep erg vlot en de scankwaliteit is erg mooi op 300dpi. De printer komt met HP Instant Ink wat een erg handige dienst is, zelfs als je sporadisch een afdruk maakt is het nog voordeliger dan losse inkt cartridges kopen. De registratie is eenvoudig en het eerste jaar mag je zelfs gratis afdrukken! Het HP Instant Ink web dashboard geeft een duidelijk overzicht hoeveel je afgedrukt hebt en wanneer de eerstvolgende inkt pakket komt waardoor je nooit zonder inkt bent. Conclusie: Een hele fijne compacte zakelijke all-in-one printer die vlot en stil zijn taken doet en met de HP Instant Ink ook nog vriendelijk is voor je portemonnee.

Pluspunten

• Eenvoudig in te stellen
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Inkt moet diep in het apparaat geplaatst worden
  • Display is erg minimaal

Stukato 09-09-2020

Moderne multifunctional met slimme bediening

Eerste indruk
Wat direct opvalt bij het openen van de doos is de compactheid en het moderne uiterlijk van de printer.

Installatie
Eenmaal uit de doos wordt ik eenvoudig door de installatieprocedure begeleid middels het bijgevoegde 3-stappenplan. Simpelweg houdt dit in: haal alle tape van de printer, stop de stekker in het stopcontact en installeer de bijbehorende app (op telefoon of PC). Ik werd hier eenvoudig door de rest van het installatieproces begeleid, maar heb wel even moeite gehad om de printer met het wifinetwerk verbinding te laten maken. Hiervoor heb ik even hulp gezocht via het internet en daarmee kwam ik verder. De rest van de installatie sprak voor zich.

In gebruik
Middels de app, zowel voor Windows als voor Android, is het eenvoudig om documenten te scannen, kopiëren en te printen. Het ideale aan deze multifunctional is de documentfeeder, waardoor ook grote hoeveelheden aan documenten eenvoudig gescand kunnen worden. Het printen gaat snel genoeg en met goede kwaliteit. Datzelfde geldt in eerste ervaring ook voor het scannen van documenten. De app maakt het mogelijk om zogenoemde ‘smart tasks’ aan te maken, waardoor terugkerende handelingen eenvoudig ‘geprogrammeerd’ kunnen worden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het scannen van een document en automatisch in een bepaalde map plaatsen.

Instant ink
Het aanmelden voor het instant ink programma was ook heel eenvoudig, al wist ik tot het einde van de aanmeldprocedure niet of ik de juiste route had gevolgd om de 3 maanden gratis proefperiode te ontvangen. Dit kon in mijn beleving wat gebruiksvriendelijker. Na het aanmelden kreeg ik al binnen een paar dagen te zien dat mijn eerste pakketje onderweg was. Vreemd genoeg kwam deze uiteindelijk ruim twee weken eerder binnen dan aangegeven in het dashboard van instant ink. Laatstgenoemde vind ik overigens wel een verrijking van de ervaring omdat ik daar zeer overzichtelijk kan zien wat mijn verbruik is en wanneer de volgende levering gepland staat.

Pluspunten

• HP Smart App
  • Instant ink

Minpunten

• Geen goede fotoprints

Stephanie77 07-09-2020

Praktische veelzijdige printer

Geschreven voor: HP DeskJet Plus 4120 All-in-One printer

Ik mag deze printer testen en ik kom tot de conclusie dat het een veelzijdige printer is. Compleet met instant inkt functie. Zo kom je nooit zonder inkt te zitten en voor nu met het thuiswerken super handig. Installatie was heel goed te doen jammer alleen dat de verbinding met wifi wat instabiel blijkt te zijn. Tekst printen prima, foto's wat minder. Geluid prima.
De hp smart app is makkelijk te bedienen, leuke extra functies zoals bijv knutsels/spelletjes/oefeningen om uit te printen voor kinderen .

Pluspunten

• Instant inkt
  • de hp smart app
  • Veelzijdig

Minpunten

• best wel groot
  • wifi verbinding instabiel

willy87 27-08-2020

perfecte printer

HP DeskJet 4120 All-in-One Printer

Een goede printer voor algemeen gebruik
Jammer dat er geen kabel bij geleverd is en opwarm tijd is wel wat aan de lange kant. op de wifi hapert de printer soms een wifi versterker er tussen en het wil prima.

Print cartridge zijn erg klein en zo leeg ze mogen wel wat groter maar via Instant Ink krijg je zo weer nieuwe thuis gestuurd
Dus Kort om printen,Scannen, faxen en met de instant ink is dit een perfecte printer voor uw huis houden.

Pluspunten

• snelle levering via instant ink

Minpunten

• geen kabel
  • soms valt de wifi weg