Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon MB5150 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Max 26-10-2020

Prima printer die alles doet wat hij belooft

Geschreven voor: Canon MB5150

Ik heb deze printer gekocht omdat ik zeer ontevreden was met de Pixma. Even op vakantie en de koppen verstopt. Deze printer heb ik nu ruim een half jaar en ik ben dik tevreden. Vooral blij met dubbelzijdig scannen. In de invoer passen meerdere documenten tegelijk. Printkwaliteit is prima, maar het is geen fotoprinter. Écht bijzonder vind ik dat hij zo zuinig is met de inkt. Bovendien zou bij deze printer de koppen niet verstopt kunnen raken. Absolute aanrader dus!

Pluspunten

• Zuinig met inkt
  • Heel veel mogelijkheden
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• nogal groot

Erik Kuiper 04-03-2020

Installatie

Geschreven voor: Canon MB5150

Gekocht vanwege de prijs en de mogelijkheden. Niet bedoelt om foto's mee te printen. De printer zou goedkoper in gebruik moeten zijn dan andere merken met vaste cartridges. De installatie verliep moeiteloos. Mede aangeschaft vanwege de lange garantieperiode van 3 jaar.

Pluspunten

• Zuiniger
  • Veel mogelijkheden
  • Bijgeleverde cartridges met standaard vulling

Minpunten

• Geen fotoprinter

Petra 11-09-2017

Zeer moeilijk te installeren

Geschreven voor: Canon MB5150

Ik heb het product gekozen om die alles kan. In praktijk is het al erg moeilijk om iets geprint te krijgen, laat staan iets anders voor elkaar te krijgen. Heb je hem eenmaal goed geinstalleerd, denk je, doet het de volgende dag al weer niet. zeer gebruikersonvriendelijk

Minpunten

• gebruiksonvriendelijk appararaat
  • helpdesk helemaal belabberd