De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AP360ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

b*************@o********** 07-08-2023

Kwalitatief uitstekend Hollands product

Geschreven voor: ETNA AP360ZT

Maakt veel minder lawaai dan de vorige. De zwarte kleur siert onze keuken. Makkelijker schoon te maken en schoon te houden dan de vorige roestvrijstalen afzuigkap. Alvorens over te gaan tot de aanschaf van de afzuigkap hebben we wat indrukken in andere winkels opgedaan. Uiteindelijk hebben wij - mede gelet op de prijs/kwaliteits verhouding - gekozen voor de meest gebruiksvriendelijke afzuigkap en dat is de Etna. De Etna heeft al jaren een goede naam. Betrouwbaar en hoge kwaliteit. Voor de recent gekochte Pelgrim koelkast (met diepvriesvak) en de combimagnetron geldt voor ons hetzelfde. Over kwaliteit gesproken: na 26 jaren hebben wij onze Atag-koelkast laten vervangen.

Officiele reactie van Atag 08-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat de kap goed bij jouw wensen past.
Naast dat er weinig geluid is tijdens het gebruik is het ook een plaatje in de keuken. 😊

We wensen jou heel veel plezier met jouw aankoop en hopen natuurlijk dat deze afzuigkap, net als de koelkast, ook weer 26 jaar meegaat!

Suzan

Ria 07-08-2023

Geen goede koop, als je er lang mee wilt doen.

Geschreven voor: ETNA AP360ZT

Ik ben heel ontevreden over deze afzuigkap! Hij zuigt af, dat klopt, maar.... o wéé als een van de lampjes kapot gaat! In de handleiding staat hoe je die kunt vervangen, maar het is onmogelijk om erbij te komen. Navraag bij Etna biedt als oplossing dat er een monteur kan komen om een nieuwe lamp te plaatsen. Ik ben benieuwd hoe die er dan bij kan komen met zijn vast veel grotere handen dan de mijne. Mij lukt dat niet. Kosten voor een monteur € 149,- (plus natuurlijk ook nog de kosten van de onderdelen). Laat die € 149,- nou precies het bedrag zijn dat ik 4 jaar geleden voor deze afzuigkap betaald heb!!!

Officiele reactie van Atag 18-08-2023

Beste Ria,

De beschrijving in de handleiding blijkt niet helemaal te kloppen. Dit is al aangegeven bij de juiste afdeling.
Je dient het afdekkapje dat voor de lampjes zit los te maken. Dit zit aan één kant bevestigd met een plastic dopje. Dit dopje kan naar beneden gehaald worden, vervolgens kan het afdekkapje eruit worden geschoven.

Je kunt nu bij de lampjes.
Let er wel even op dat je de stroom er af haalt voordat je deze stappen doet, in verband met de veiligheid.

Hopelijk is het nu gelukt, zo niet, neem dan even contact op met ons door een e-mail te sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin je contact- en adresgegevens, samen met een kopie van deze review.

Onze excuses voor het ongemak!

Suzan

K20 10-03-2023

riet

Geschreven voor: ETNA AP360ZT

de inductie kookplaat werkt heel goed je moet er bij blijven want het gaat vlugger als op gas helemaal tevreden

Officiele reactie van Atag 13-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat jouw inductiekookplaat zo goed bevalt!

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

Ellen

Maarten 02-08-2022

Mooie schouwkap

Geschreven voor: ETNA AP360ZT

Zeer mooie schouwkap en fraai afgewerkt, goede heldere verlichting en hij is redelijk stil. Mooie aluminium filters die in de vaatwas mogen. Kortom ik ben blij met de aankoop.

Pluspunten

• Fraai uiterlijk
  • Mooi afgewerkt
  • Heldere verlichting
  • Redelijk stil

Minpunten

• Lamp vervangen staat onduidelijk in de handleiding

Officiele reactie van Atag 04-08-2022

Beste Maarten,

Een 10, wow dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de uitstraling en werking van de afzuigkap.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke

Trijnie 19-03-2022

Een aanrader!

Geschreven voor: ETNA AP360ZT

Wij zijn zeer tevreden met deze afzuigkap. Ziet er mooi uit en wat wij erg belangrijk vinden is dat de afzuigkap weinig geluid maakt. !!

Officiele reactie van Atag 21-03-2022

Beste Trijnie,

Dank voor deze beoordeling. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de afzuigkap, dat is waar wij het allemaal voor doen.
Wij wensen u veel plezier met de afzuigkap.

hetty_voeten@hotmail.com 10-03-2022

Goede deal, mooi product

Geschreven voor: ETNA AP360ZT

Handleiding tekeningen zijn te summier, en te klein:
Montage buitenkap en binnenkap, eventueel plaatsingsvolgorde bij binnencirculering-situatie mag wel extra toelichting.
Ook info m.b.t. het verwisselen van lampen ontbreekt.
Opm.:
Verder mooi product, met het mooie ETNA embleem

Pluspunten

• Uiterlijk
  • stil

Minpunten

• Handleiding

Officiele reactie van Atag 11-03-2022

Beste Hetty,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent over de uitstraling van de afzuigkap. Uw feedback betreffende de handleiding nemen wij mee, zodat wij onze service kunnen blijven verbeteren.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

j************@o********** 25-02-2022

Blij mee

Geschreven voor: ETNA AP360ZT

Nieuwe keuken, nieuw materiaal.
Elke dag in gebruik. Enorm blij mee.
Zeer gebruiksvriendelijk.

Officiele reactie van Atag 28-02-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent over de afzuigkap.
Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken.

j************@z******* 22-01-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA AP360ZT

Ik ben zeer tevreden. Doet wat hij moet doen. En ziet er ook nog mooi uit.
Ik heb hem besteld en 4 dagen later ontvangen.

Officiele reactie van Atag 24-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent met de afzuigkap.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

jannekedemeer@ziggo.nl 06-01-2022
Geschreven voor: ETNA AP360ZT

Mooi model en de prijs is goed. Doet wat het doen moet. Ik heb de revieuws gelezen en daar waren ook goede recensies bij. Daarom heb ik besloten om de Etna te kopen.

Pluspunten

• Mooi model
  • Doet wat hij moet doen

Officiele reactie van Atag 07-01-2022

Beste Janneke,

Vriendelijk bedankt voor jouw beoordeling en wat fijn dat deze afzuigkap goed bevalt en qua design zo mooi in jouw keuken past. Wij wensen jou veel gemak en plezier toe met je nieuwe afzuigkap!

Niki Webcareteam ETNA.

F.Kruit 06-11-2021

stil en kwalitatief zeer goed

Geschreven voor: ETNA AP360ZT

Zeer goede kwaliteit qua materiaal-afwerking en bediening , werkt zeer stil en heeft goede verlichting boven je kookplaat.

Pluspunten

• Stil
  • Mooie afwerking

Officiele reactie van Atag 08-11-2021

Beste heer / mevrouw Kruit,

Dank u wel voor deze review en dit mooi cijfer! Wij worden er blij van om te lezen dat u tevreden bent met de uitstraling en werking van de afzuigkap.
Wij wensen u nog veel plezier toe met uw aankoop.

Fam Koster 18-03-2021

Degelijk produkt

Geschreven voor: ETNA AP360ZT

Goede prijs/kwaliteitsverhouding; degelijke schuifschakelaars; erg stil en de LED-verlichting geeft veel zicht op de kookplaat

Pluspunten

• degelijk
  • goede prijs/kwaliteit
  • stil
  • voldoende verlichting

Officiele reactie van Atag 19-03-2021

Beste heer/mevrouw Koster,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de AP360ZT.
Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA