Siemens iQ700 LC91BUR50 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 LC91BUR50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anita 04-02-2022

Goede afzuiging

Geschreven voor: Siemens iQ700 LC91BUR50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze afzuigkap gekozen vanwege het design en de goede specificaties. Hij zuigt goed af en heeft gebruiksvriendelijke standen voor nadraaien en boostmodus (om korte tijd extra hard af te zuigen als je bijvoorbeeld het vlees net in de pan gooit).

Twee dingen zijn minder goed: de touch bediening is niet verlicht, dus het is soms even zoeken naar de juiste knop. Daarnaast maakt de afzuigkap bij uitschakelen telkens een kort schurend geluid. Daarvoor is een monteur langs geweest en die gaf aan dat dit normaal is, omdat dit het afremmen van de motor betreft. Het geluid elke keer doet wel een beetje af aan het gevoel van luxe en kwaliteit, omdat het klinkt als een mankement.

JvKemenade 01-12-2021

Geweldig afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ700 LC91BUR50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ziet er goed uit. Functioneert zeer goed!
Enige nadeel is dat het bedieningspaneel slecht zichtbaar is. Licht niet op. Zeker als het wat donker is.

WFvE 20-07-2021

Luxe afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ700 LC91BUR50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi slanke kap, te bedienen via kookplaat en op afstand met dimbare verlichting.

Anoniem 19-06-2021

Krachtig, modern en schoon

Geschreven voor: Siemens iQ700 LC91BUR50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij wokken veel met als gevolg veel kook dampen. Deze afzuigkap hebben we gekozen voor het grote volume lucht dat direct naar buiten kan worden geblazen. We hebben ondanks onze kruidige wok dampen geen etens geuren in huis. De filters zijn makkelijk schoon te maken, zo eens in de vier weken. Het apparaat geeft zelf aan wanneer dat nodig is. De afzuigkap is ook aan te sturen via de telefoon. Tijdens de krachtigste stand is het afzuigen natuurlijk niet bepaald geluidloos. Maar de kap zuigt grandioos af.

Ron. 18-09-2020

Strak design

Geschreven voor: Siemens iQ700 LC91BUR50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede, redelijk stille unit met leuke noviteiten. Indicatie symbolen hadden duidelijker gemogen.

Anoniem 13-05-2019

Zeer onduidelijk display

Geschreven voor: Siemens iQ700 LC91BUR50

Werkt prima. De display is echter zo slecht te lezen (niet verlicht), dat ik het keukenlicht moet aan doen . Alleen het minst noodzakelijke wifi symbool brandt.

JanJol2019 03-05-2019

Een echte aanrader!

Geschreven voor: Siemens iQ700 LC91BUR50

Super fijne afzuigkap! Grote capaciteit. Fijne regelbare verlichting.Erg stil. Ziet erg erg mooi uit! Één piepklein minpuntje als het een beetje schemerig is kan ik niet goed de aanduidingen op het display zien, doordat dit zwart is.Bij voldoende licht is dit geen probleem.

Ton Lammerse 27-04-2019

een Wifi kap doet zijn ding waar hij voor is

Geschreven voor: Siemens iQ700 LC91BUR50

deze kap heeft een mogelijkheid om via Wifi te werken. Maar zonder doet hij ook zijn ding op de automaat.

Pluspunten

• regeling automatisch.

Minpunten

• geen verlichting op de display