Siemens LC94BBC51 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LC94BBC51 op Kieskeurig.nl.

n**2@l**e.nl 26-08-2021

Bevalt zeer goed en raad het erg aan

Geschreven voor: Siemens LC94BBC51

Ontzettend prettige afzuigkap die niet te veel geluid maakt en past mooi in mijn keueken. Ben er super blij mee!!

Pluspunten

• esthetisch heel mooi
  • maakt niet te veel geluid

Mooie afzuigkap 03-02-2021

Prima

Geschreven voor: Siemens LC94BBC51

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooi afzuigkap die prima functioneert. Ik moest even wennen aan het feit dat als je hem een stand hoger zet het andere knopje ook ingeschakeld blijft. Maar na een poosje weet je niet beter,
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Fam. Waleboer 15-04-2020

Relatief stil en goede prijs

Geschreven voor: Siemens LC94BBC51

Hebben deze afzuiging nu een maand en hij maakt t.o.v. onze vorige afzuiging relatief weinig geluid. Heeft wellicht een iets mindere zuigkracht maar genoeg om goed onder te kunnen koken. Past goed in de stijl van een keuken met Siemens apparatuur, dus zeker een aanrader.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Redelijk stil

Minpunten

• Niet overdreven veel zuigkracht
  • Geen touch-bediening

Berkelgerrit 23-10-2018

Goed design

Geschreven voor: Siemens LC94BBC51

Ziet er strak uit wat goed bij onze nieuwe keuken past. Verder doet hij wat hij moet doen. Maakt nogal veel herrie. Ter wijl de zuigkracht iets tegen valt. Verlichting is prima
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com