De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LC94BBC51 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

alex 28-03-2022

prima

Geschreven voor: Siemens LC94BBC51

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mag eigenlijk wel harder afzuigen en als je van stand veranderd moet je eerst (of daarna) de oude stand uitdrukken

Jasper 08-01-2022

Perfecte Siemens wandschouwkap

Geschreven voor: Siemens LC94BBC51

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik als professionele kok(behoorlijk kritisch) vind dit een uitstekend apparaat mooi, zeer praktisch te bedienen, handige functie indeling aan de voorkant en makkelijk schoon te maken.

h**8@m**n.com 24-10-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens LC94BBC51

De prijs is niet te hoog voor een kwaliteitsprodukt. Het verwijderd de kookgeurtjes uitstekend en geeft een prettig licht op de kookplaat. Maakt weinig lawaai bovendien. Filters zijn gemakkelijk te verwijderen en terug te plaatsen voor reiniging. Wat wil je nog meer? Goed produkt !

11-02-22
Ik vind deze afzuigkap mooi en maakt weinig gelyuid. Echter de afzuiging vind ik matig, jammer

Pluspunten

• weinig lawaai
  • Haalt kooklucht goed weg

n**2@l**e.nl 26-08-2021

Bevalt zeer goed en raad het erg aan

Geschreven voor: Siemens LC94BBC51

Ontzettend prettige afzuigkap die niet te veel geluid maakt en past mooi in mijn keueken. Ben er super blij mee!!

Pluspunten

• esthetisch heel mooi
  • maakt niet te veel geluid

Mooie afzuigkap 03-02-2021

Prima

Geschreven voor: Siemens LC94BBC51

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooi afzuigkap die prima functioneert. Ik moest even wennen aan het feit dat als je hem een stand hoger zet het andere knopje ook ingeschakeld blijft. Maar na een poosje weet je niet beter,

Fam. Waleboer 15-04-2020

Relatief stil en goede prijs

Geschreven voor: Siemens LC94BBC51

Hebben deze afzuiging nu een maand en hij maakt t.o.v. onze vorige afzuiging relatief weinig geluid. Heeft wellicht een iets mindere zuigkracht maar genoeg om goed onder te kunnen koken. Past goed in de stijl van een keuken met Siemens apparatuur, dus zeker een aanrader.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Redelijk stil

Minpunten

• Niet overdreven veel zuigkracht
  • Geen touch-bediening

Berkelgerrit 23-10-2018

Goed design

Geschreven voor: Siemens LC94BBC51

Ziet er strak uit wat goed bij onze nieuwe keuken past. Verder doet hij wat hij moet doen. Maakt nogal veel herrie. Ter wijl de zuigkracht iets tegen valt. Verlichting is prima