Bosch Serie 4 DWB96DM50 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 DWB96DM50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Menten 18-06-2022

Gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB96DM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudig, goede verlichting, afzuiging redelijk

Coenders 07-06-2022

Mooie afzuigkap

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB96DM50

Mooi design en makkelijke bediening. Afzuigkap geeft niet al teveel lawaai.

Pluspunten

• mooi design
  • redelijk geluid bij gebruik

afzuigkap 03-05-2022

review afzuigkap

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB96DM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doordat wij op een appartement wonen zijn wij verplicht om een recirculerende afzuigkap te gebruiken. Je blijft geuren in huis ruiken , de ramen beslaan. Dat komt door het systeem.

peter van de riet 07-03-2022

Prima afzuigkap!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB96DM50

Qua vormgeving en bedieningsgemak zijn we erg tevreden met deze afzuigkap. Ook werken de koolstoffilters naar behoren, waardoor en weinig kookluchtjes blijven hangen in de keuken/woning. Wel maakt de afzuiging in stand 2 en de max-stand veel geluid... dat is (tot nu toe) het enige minpuntje.

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • wegnemen kookluchtjes
  • vormgeving

Minpunten

• geluid afzuiging bij stand 2 en max-stand

Daniele 18-10-2021

really silent and easy to clean

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB96DM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] really silent, design is really pretty and easy to clean

Jolanda 29-11-2020

Sterke afzuigkap

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB96DM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tevreden ben ik over deze afzuigkap. Mijn wens was een afzuigkap die goed afzoog waardoor ik geen kookluchtjes in huis zou krijgen. En daar zorgt deze afzuigkap met verve voor. Fijn. Pluspunt is stand 4, die je aan kunt zetten als je vlees in de pan legt waardoor er even een flinke walm ontstaat, stand 4 geeft dan een extra boost voor een paar minuten. Ook dat het licht en de afzuigkap afzonderlijk bediend kunnen worden.

Pieter 18-04-2020

Stil

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB96DM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stille goed werkende wandschouwkap.
RVS look, geen RVS. Makkelijk schoon te maken.

Pieter 18-04-2020

Kwaliteit

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB96DM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Op de standaard stand(2) is afzuiging al voldoende. Weinig geluid. Makkelijk schoon te maken. Geen RVS maar wel RVS look. Mooie wandschouwkap.

frits 18-03-2020

Functioneel

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB96DM50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima afzuigkap, voldoende ligt, wel iets te veel lawaai (niet storend maar wel aanwezig)

Marco 06-02-2020

stijvolle afzuigkap

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB96DM50

Goede verlichting. touch toetsen werken perfect en de afzuiging is goed. Ook het geluidsniveau is prima.

Pluspunten

• touch toetsen, verlichting
  • afzuiging

Syllysylfe 12-10-2019

Maakt nog vrij veel geluid

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB96DM50

De afzuigkap maakt vrij veel geluid, ook op de laagste stand. Ik heb wat dat betreft wel spijt van deze aankoop en zou in de toekomst voor een stillere variant gaan. Ook is de afwerking met de Bosch sticker niet naar mijn smaak. Dit ziet er goedkoop uit en is slecht zichtbaar op de afbeeldingen in de catalogus.

Pluspunten

• zuigt goed af

Minpunten

• maakt veel geluid
  • afwerking met Bosch-sticker niet mooi

Peter 11-08-2019

Mooie kap maar veel lawaai met een recirculatiefilter

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB96DM50

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik een mooie en stille afzuigkap zocht (open keuken). De kap maakt echter enorm veel herrie in combinatie met het recirculatiefilter. De motor klinkt als een stofzuiger met een te volle zak. Het filter past ook niet goed in het plaatwerk, sluit lang de randen niet af en fluit door de kiertjes. Zonder recirculatiefilter is de kap wel goed bruikbaar.

Pluspunten

• Ziet er goed uit

Minpunten

• Enorm veel lawaai met recirculatiefilter
  • Kleur van de LED verlichting is nogal blauw (koel)

Paulo1987 13-05-2019

Bosch afzuigkap

Geschreven voor: Bosch Serie 4 DWB96DM50

Top apparaat, Heel veel afzuigkracht en erg makkelijk te bedienen. Ook het bedienen via het aanraak paneel gaat erg makkelijk en zeer gemakkelijk. Het enige minpunt is dat zodra je het op maximale stand zet dat ie erg veel geluid maakt.

Pluspunten

• strak design
  • veel kracht
  • gemak in bediening

Minpunten

• veel geluid met eventueele trillingen