De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA T4335TRVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j**s@z**o.nl 15-08-2022

kwaliteit

Geschreven voor: ETNA T4335TRVS

Etna is voor ons het vertrouwd merk geworden alles van dat is al bij ons begonnen in 1967 met het bekende gasfornuis 4 pits met waakvlam ,oven waaronder een opberglade zins dien zijn onze keukens altijd uitgerust met Etna apparatuur en van 2017 tot heden is onze keuken uitgerust met Etna ,vlakscherm, koelkast, inductiekookplaat, magnetron en afwasmachine alles blijkt na die jaren een prima keuze te zijn geweest
Fam. J.A. Boes Wolvega

Officiele reactie van Atag 16-08-2022

Beste familie Boes Wolvega,

Wat leuk om te lezen dat jullie al vanaf 1967 zo'n trouwe klant van ons zijn. Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen. Wij waarderen het zeer dat jullie de tijd hebben genomen om deze mooie feedback te schrijven.

Wij wensen jullie nog vele jaren plezier van onze apparatuur.

Met vriendelijke groet. Femke
Webcare ETNA

j**d@g**l.com 03-07-2022

Etna = sans souci

Geschreven voor: ETNA T4335TRVS

product voldoet prima,serienummers makkelijk door kunnen geven. Prijskwaliteit is goed zoals je van dit merk kunt verwachten

Pluspunten

• probleemloos

Officiele reactie van Atag 04-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van de beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de afzuigkap. Dat is waar wij het allemaal voor doen.

Wij wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke
Webcare ETNA