ETNA AB690ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AB690ZT op Kieskeurig.nl.

Kikikate 20-09-2020

Mooi mat zwart design

Geschreven voor: ETNA AB690ZT

Na een lange tijd zoeken naar een afzuigkap die ook redelijk betaalbaar is en mat zwart. Dat was nog niet gemakkelijk. Ik kwam uiteindelijk bij etna uit en heb deze bij coolblue besteld. Ophangen ging vrij vlot en de afzuigkap ziet er heel mooi uit. Als je de recirculatie gebruikt bestel dan wel de koolstoffilters erbij deze zitten er niet bij! Prijs kwaliteit is dik in orde. We hebben de pech dat we een grote open keuken hebben en helaas geen gaten in de muur mogen boren dus verplicht zijn om de recirculatie moeten te gebruiken waardoor ie dus wat minder krachtig zal zijn.

Pluspunten

• Mooi mat zwart design
  • Duidelijk en vooral makkelijk in gebruik

Minpunten

• Vrij luid op hoogste stand

Officiele reactie van Atag 21-09-2020

Beste Kikikate,

Wat leuk dat u de moeite neemt om deze review te plaatsten.
Wij wensen u veel plezier van u aankoop.

Alice Webcareteam ETNA

Martijn Visser 11-09-2020

Goede zuigkracht,

Geschreven voor: ETNA AB690ZT

Mooi, strak model die niet misstaat in de keuken. met name de zwarte uitvoering geeft een mooie touch.
Zuigkracht is prima, misschien iets lawaaierig maar is kwestie van wennen.
3 filters die in de afwasmachine kan. Voelt een beetje platic en goedkoop aan maar ach, zie je niets van terug.
Makkelijke bediening, weinig poespas. Doet wat ie moet doen.

Pluspunten

• strakk model.

Minpunten

• geluidsniveau van de zuigkracht.

Officiele reactie van Atag 14-09-2020

Beste Martijn, Leuk dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven. Fijn om te lezen dat de afzuigkap makkelijk te bedienen is en u tevreden bent over de zuigkracht. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

oesd 31-08-2020

Betaalbare allure

Geschreven voor: ETNA AB690ZT

Krachtige afzuiging en daarbij groot maar niet overheersend aanwezig door mooie design. De toetsen lichten op bij gebruik, want handig is. De verlichting is supersterk en warm, daardoor gebruik ik deze ook als avondverlichting in de open keuken.

Pluspunten

• design
  • krachtige afzuiging
  • goede verlichting

Minpunten

• veel lawaai

Officiele reactie van Atag 03-09-2020

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over het design, de krachtige afzuiging en de goede verlichting van deze afzuigkap van ETNA. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Chantal Webcareteam ETNA

Knook 18-08-2020

Strakke afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AB690ZT

Op zoek naar een betaalbare krachtige afzuigkap vond ik de Etna AB690ZT. Kap zonder toeters en bellen die doet wat hij moet doen. De verlichting geeft mooi licht op de kookplaat. De niet te grote vetfilters passen goed in de vaatwasser. En ja hij is niet de stilste maar zuigt wel goed alle kookdampen en luchtjes weg en daar hebben wij hem voor. Jammer alleen dat er niet voldoende nagedacht is over het bevestigen van de mantel om de afzuigslang. De kap was zo gemonteerd maar die koof! Als die eenmaal goed zit, hebben wij een stoere aanvulling in onze keuken.

Pluspunten

• makkelijke montage en bediening
  • mooi strak uiterlijk

Minpunten

• Montage mantel afzuigbuis
  • Wat lawaaiig (maar dat wisten we)

Officiele reactie van Atag 19-08-2020

Beste heer/mevrouw Knook, Dank u voor het plaatsen van uw review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over het design van de afzuigkap. Uw feedback betreffende de montage van de koof nemen we mee. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA.

Lisa Mink 03-03-2020

Koolstoffilters

Geschreven voor: ETNA AB690ZT

Mooi product en fancy uitstraling! Alleen de zoektocht naar de juiste koolstoffilters was een ramp... uiteindelijk wel gevonden door met Etna zelf te bellen. Vóór de zoekende onder ons HF2004 is de code van de filters.

Verder erg tevreden met de afzuigkap!

Pluspunten

• Uitstraling

Officiele reactie van Atag 04-03-2020

Beste Lisa,

Bedankt voor deze mooie en enthousiaste review. Goed dat je de filters alsnog hebt gevonden. Via onze website https://www.etna.nl/collectie/ab690rvs/#specificaties is alles te vinden. Maar inmiddels ben je voorzien :-)
Heel veel plezier van deze kap.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

José 04-02-2020

een mooie afzuigkap in het matzwart.

Geschreven voor: ETNA AB690ZT

een mooie afzuigkap in het matzwart. Goed breed en strak vormgegeven. Doet wat hij moet doen; we hebben ook geen beslagen ramen meer tijdens het koken.

Pluspunten

• vormgeving
  • makkelijke en duidelijke bediening

Minpunten

• lawaaïg

Officiele reactie van Atag 06-02-2020

Beste José.

Goed te lezen dat deze mooie afzuigkap zo goed bevalt. Zonder beslagen ramen koken is ook wel zo prettig :-)
Veel plezier ervan.
Met vriendelijke groet, Ursula