Cookies op Kieskeurig.nl en de overige Reshift websites
Wij maken gebruik van cookies, en dit doen we:
Voor functionele en analytische doeleinden.
Om relevante advertenties te tonen.
Om te zorgen dat je kunt inloggen met je account.
Om onze dienstverlening te verbeteren voor onze gebruikers.
Om te zorgen dat Kieskeurig.nl gratis is en blijft.
Wil je meer weten over het gebruik van cookies en hoe wij hier mee omgaan. Lees dan onze complete privacy statement hier.
Waarom moet je eigenlijk akkoord gaan met cookies?
Cookies zorgen ervoor dat wij bepaalde functionaliteiten kunnen aanbieden aan onze gebruikers en onze klanten. Kieskeurig.nl is altijd al een gratis dienst voor en door gebruikers geweest. Om te zorgen dat we Kieskeurig.nl gratis kunnen houden tonen wij bijvoorbeeld advertenties. Cookies zorgen ervoor dat jij als gebruiker advertenties krijgt te zien die relevanter voor je zijn. Daarnaast zorgen cookies ook voor inzichten in hoe onze site presteert. Hierdoor kunnen we onze site blijven verbeteren.
Wil je meer weten over het gebruik van cookies en hoe wij hier mee omgaan. Lees dan onze complete privacy statement hier.
Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.
Zeer matige en trage service. In een winkel gekocht product kan, bij een klacht, blijkbaar niet één op één worden omgeruild bij het niet in deze winkel op voorraad zijn, maar wordt je afgescheept met een tegoedbon.
Met de warme dagen een Dyson Pure hot + cool gekocht bij de Bijenkorf. Tot nu toe nog geen moment spijt van gehad. Zeer goede service gehad. De volgende dag had ik de ventilator al in huis! Ik werd ook elke keer netjes op de hoogte gehouden van het bestel/lever proces.
Ik heb op 30 november een dekbedovertrek besteld. In de ontvangstbevestiging staat u wordt per e-mail geïnformeerd (uiterlijk woensdag 4 december). Drie maal raden.....ik heb zelf maar contact gelegd via de de WhatsApp en kreeg vervolgens 2 uur later het volgende bericht : Jouw bestelling met ordernummer ......... heeft ons magazijn nog niet verlaten. En dan het standaard verhaal dat ze er alles aan doen. Wat ik helemaal misleidend vind is dat ze doodleuk op de site vermelden vandaag voor 10 uur besteld uiterlijk vrijdag in huis. Tot slot ik heb ook nog 2 bestellingen gedaan op 1 december en een bestelling op 2 december. En waarvan de levering respectievelijk 5 en 6 december zal zijn. Ik heb nu al spijt tot over mijn oren dat ik deze bestellingen heb gedaan. Ik hoop dat deze wel op tijd geleverd zullen worden. Uiteraard houd ik jullie op de hoogte!!
Wij verdienen ons geld met prijsvergelijkingen en advertenties (zie: https://www.kieskeurig.nl/verdienmodel). Wij kunnen onze diensten aanbieden zonder advertenties en bijbehorende cookies als je een betaald abonnement afsluit. Dat kost €99 per jaar, en heeft als voordeel dat wij je geen enkele advertentie laten zien en dat wij geen tracking cookies in jouw browser plaatsen.
Wil je toch gebruik maken van onze diensten zonder een abonnement?
Heb je al een account? Log dan hieronder in en start de betaling via de betaalknop in je account overzichtspagina. Klik hieronder om in te loggen.