Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-Link RE200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

FrenchForest 05-12-2023

Snelle versterker maar snel kapot

Geschreven voor: TP-Link RE200

Installatie ging snel en was eenvoudig. De snelheid was ook prima. Echter na 2,5 maand werkte de versterker ineens niet meer. Alle lampjes waren uit ondanks dat het stopcontact gewoon spanning had. Voor de zekerheid meerdere stopcontacten geprobeerd maar geen resultaat.
Heb hem dus terug moeten sturen naar BOL.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Goede verbinding

Minpunten

• Snel kapot

Wim 22-02-2019

ver bereik

Geschreven voor: TP-Link RE200

ik kocht het om 50 meter verderop in een caravan op mijn pc te kunnen. de repeater staat op 27 meter afstand van het huis met de router. de afstand van de repeater tot de pc is 40 meter en de signaal sterkte varieert van 2 tot 4 ''wifi streepjes'' prima voor mijn doeleind.

Pluspunten

• ver bereik
  • goede sterkte

Nico 07-09-2018

Prima signaalversterker

Geschreven voor: TP-Link RE200

Het wifi-signaal op de bovenverdieping was niet stabiel. Het viel regelmatig wel, met name op de mobiele telefoons. De installatie van deze repeater was simpel en het apparaat doet precies waarvoor ik het heb aangeschaft. Het signaal is boven nu sterk en stabiel. Het vinden van de beste plekk voor de versterker betekent wel dat de instellingen op de mobiele telefoon boven nu wel afgestemd zijn op een 'ander' signaal dan beneden, maar dat wisselt meestal automatisch. Voor weinig geld is dit een heel adequate oplossing.

Pluspunten

• Sterk en stabiel wifi-signaal
  • Eenvoudige installatie
  • Fraaie vormgeving

Minpunten

• Afstemming op verschillende signalen

Jonathan dib el ali 03-11-2017

Tp link ac750

Geschreven voor: TP-Link RE200

Ik moet wel zeggen het is makkelijk om te installeren en werk uitstekend.ik ben er blij mee.gebruik bijna tot geen stroom.helemaal still maakt geen geluid.

Pluspunten

• Draadloos

Siemon 22-07-2016

goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: TP-Link RE200

De TP extender doet hij beloofd heeft. Hij vergroot het bereik van mijn router tot achter in de tuin waar ik eerst geen wifi had. Duidelijk instructie waar je meerdere mogelijkheden hebt. Een aanrader voor iedereen die twee linkerhanden heeft.

markjuh77 01-08-2015
Geschreven voor: TP-Link RE200

De stabiliteit valt echt tegen. Ik heb precies uitgezocht waar ik mijn repeater kon plaatsen en zo dus op de geschikte locatie neergezet.
Dit leek een aantal uurtjes perfect te werken, waarbij het signaal de gehele tuin goed versterkte.

Echter leek dit maar van korte duur, de repeater ontvangt geen signalen meer, wanneer ik hem weer te veel in het draadloos netwerk van de router zet, dan reikt het uitgezonden signaal net zo ver als het oorsprongelijke signaal van mijn router. Dus het signaal wordt er niet beter op.

Wanneer ik de repeater eruit haal en wat verder weg ga staan kan ik precies zien waar mijn draadloos signaal van de router stopt. Als ik de wifi extender iets daarvoor erin steek zou die het signaal op moeten pakken en doorsturen. Dit is helaas niet het geval. Wanneer ik hem dus dichter in het draadloze signaal van de router zet, haal ik dezelfde afstand met repeater als zonder repeater.

Harrie 30-06-2017

Ik heb precies het zelfde.
Ben nu aan het oriënteren voor iets anders

martijn75 23-12-2014
Geschreven voor: TP-Link RE200

Door het slechte WiFi bereik van mijn Cisco modem/router van Ziggo was ik al tijdje op zoek naar een geschikte oplossing. Cisco modem instellen op 5 GHz gaf goed resultaat, maar niet elk apparaat hier in huis kan met 5 GHZ overweg. Bovendien komt het 5 GHz signaal minder goed door muren heen waardoor er boven geen bereik was.

Eerst maar eens een range extender proberen dan, in de vorm van de TP-Link RE200. Deze is voorzien van WiFi clone knop waarmee de SSID van je huidige netwerk wordt overgenomen.
Hij zendt vervolgens tegelijkertijd uit op zowel 2,4 GHz als op 5 GHz. Werkt op zich prima, alleen wanneer ik van boven naar beneden loop moet ik toch regelmatig WiFi aan/uit zetten. Hij blijft te lang contact maken met de extender, ook wanneer ik dichterbij de router zelf ben. Niet wenselijk.

Op internet las ik hoe je eenvoudig een router achter het huidige modem/router van Ziggo kan hangen, Ziggo heeft hier gewoon een stappenplan voor online staan. Alles uitgezocht en gekozen voor de D-Link DIR 868L dual band router, een top ding voor slechts 93 euro bij Wehkamp (dec-14). Binnen 5 minuten werkte alles. Heb nu fantastisch bereik van zowel 2,4 GHz als 5 GHz overal in huis!

michiel1955 03-05-2015

welke is beter deze of 1 asus. marc