De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-Link RE190 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a************@h********** 20-12-2022

DE oplossing

Geschreven voor: TP-Link RE190

Voor slechts €18,00 gekocht bij de Action een paar maanden geleden en nog helemaal tevreden. Het doet precies wat het moet doen en zorgt voor meer wifi-bereik in en om huis zonder snelheid in te leveren.

Pluspunten

• Werkt perfect
  • Goedkoop

Minpunten

• Installatie was iets lastig

Jan 21-12-2020

Geen resultaat

Geschreven voor: TP-Link RE190

Mooi dingetje, niet duur, producten van dit merk prima beoordelingen. Apparaatje ziet er prima afgewerkt uit. Installatie niet supersimpel, maar goed te doen. Aangeschaft voor slechte tot geen Wi-Fi in slaapkamer. Na installatie, alle lampjes branden, geen enkele verbetering. Lijkt er zelfs op dat snelheid in andere vertrekken eerder minder dan beter geworden is....
Router standaard Ziggo

Mandy0795 01-10-2020

Top, Action € 17,95

Geschreven voor: TP-Link RE190

Hele goede Wifi Extender. Bij de action zijn ze momenteel afgerond € 18. Die prijs ik schappelijker dan derest hieronder. :)

Pluspunten

• Meer internet op dooie plekken.
  • Makkelijk te installeren
  • Internet word niet trager

Minpunten

• Kan geen internet kabel in