De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG TR738L4B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jyndijk 30-03-2023

Prima droger

Geschreven voor: AEG TR738L4B

Goed verpakt geleverd. De droger is makkelijk aan te sluiten en makkelijk in gebruik. Veel programma's zijn zeer geschikt voor verschillende gebruiksdoeleinden. Het droogprogramma past het programma aan het soort wasgoed aan, hierdoor kunnen de droogtijden variëren. De wasmachine heeft ook een functie die de inhoud van de trommel weegt, zodat je hem niet te vol doet. Ik heb de verkeerde slang gekocht om de droger op de afvoer aan te sluiten, maar aangezien deze ook een condensopvangbak heeft, kan ik de droger toch gebruiken zonder de aansluiting op de afvoer. Ik vind het design van de droger ook erg mooi. Wast de droger erg snel? Nee, maar doet wel gewoon wat die moet doen in een redelijke tijd. De droger is ook niet extreem stil maar maakt ‘normaal’ geluid!

Pluspunten

• Looks
  • Gebruiksvriendelijk
  • Verschillende programma’s

Minpunten

• Droogtijd

Bea 11-03-2023

Aeg droger

Geschreven voor: AEG TR738L4B

Deze droger is strak, wit en super duidelijk. Ik heb de droger nu een paar weken in huis en een aantal keer gebruikt. Zodra ik de droger in huis had heb ik de hele gebruikershandleiding door gespit. Savond heb ik de droger aangezet om te testen( dit staat in de handleiding) in de eerste minuten is de droger inderdaad luid. Dit blijkt met het opstarten te maken. Naarmate de tijd wordt de droger inderdaad minder luid. Zelf, vind ik de droger alsnog vrij luid. Het keuze menu is super simpel en het plus punt van deze droger is de eco stand. Zeker in deze tijd van hoge energie kosten is het belangrijk om zo min mogelijk energie te verbruiken. In de handleiding staat duidelijk beschreven hoeveel energie welk programma gebruikt. Een droger is in mijn ogen echt een luxe product en wil ik zo min mogelijk gebruiken. Doordat deze droger zuinig is, kan ik hem vaker aanzetten. Deze droger maakt de was ook echt goed droog en de was kan gelijk de kast weer in.

Pluspunten

• Zuinig
  • De was wordt echt droog

Liekep 11-03-2023

Mooie droger die z’n werk doet

Geschreven voor: AEG TR738L4B

Mooie droger, staat mooi bij mijn aeg wasmachine. Heel eenvoudig te bedienen! Zelfs een knop voor beddengoed XL! Super fijn! Handige grote opvangbak.

Pluspunten

• Chique design
  • Eenvoudig te bedienen
  • Grote opvangbak

Minpunten

• Drogen duurt langer dan verwacht