Samsung Droger 6000-serie met Hygiene Care DV90T6240LH - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Droger 6000-serie met Hygiene Care DV90T6240LH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

slingerland 13-04-2023

Zeker geen aanrader.

De samsung warmtepomp droger zou ik niet aanraden. Het is energiezuinig maar de programma's zijn erg lang dus ik vraag mij af hoe energiezuinig de droger is.
De was komt er bijna nooit droog uit en door het lange draaien raken de kleren uiteindelijk ook beschadigd. Ik heb hem in de schuur staan naast mijn wasmachiene maar hij is al twee x binnen een jaar tijd voor reparatie geweest. Het kan niet zo goed tegen kou en vocht en hetzelfde onderdeel (electronica) heb ik al twee x moeten laten vervangen. De service van Samsung is ook uitermate slecht. Omruilen is pas mogelijk als er vaak een probleem is. In de zomer doet hij het goed en in de winter niet. Niet doen dus !

Pluspunten

• mooi vormgegeven
  • warmtepomp

Minpunten

• slechte kwaliteit
  • droogt slecht
  • vochtschade
  • prijzig