Siemens WT7U4675NL - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT7U4675NL op Kieskeurig.nl.

Laura 10-11-2020

milieuvriendelijke, uitstekende werkende en stille droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Nadat ik eerst een 'studie' heb gedaan van 2 weken over alle warmtepompdrogers op de markt. Ja, er zijn ongelofelijk veel modellen!
Bewust voor deze gekozen.
Ik vind het milieu en de toekomst van onze aarde en respect daarvoor heel belangrijk.
Deze droger is een van de meest energie zuinige op de markt op dit moment.
Als ik dan toch, puur voor eigen belang immers, een droger aanschaf, vind ik in elk geval vanuit respect voor moeder natuur, dat ik de aarde zo min mogelijk mag belasten hiermee.
Verder vond ik het erg van belang dat hij stil is, omdat ik hoog sensitief ben en dus erg gevoelig voor geluiden.
Hiervoor hadden wij een droger met 69 db. En deze van 64 db is heel stil vergeleken met de vorige.
Als ik in de woonkamer zit en de droger draait in de badkamer hoor ik niets.
(je hoort altijd wel een beetje geluid). Ik heb mij laten vertellen in de winkel dat het verschil tussen 62 db en 64 db verwaarloosbaar is. 62 is de meest stille momenteel die je kunt krijgen.

Verder heb ik de droger nog maar een dag. Al 3 keer gebruikt en tot nu toe erg tevreden erover!
De was komt er helemaal droog en fijn warm uit. Er zit een lichtje in de trommel dat even aan blijft als het programma begint.
Het lichtje blijft ook aan terwijl je de was er in stopt.
Er zitten ook toetsen op die gaan werken als je ze aanraakt. Vond ik fijn en de droger is dus makkelijk te bedienen.
Er is een programma voor fijne was. Tussendoor kun je zowel kastdroog als kastdroog plus, alswel 3 verschillende droog niveuas, via de aanraak toetsen veranderen tijdens het programma, zodat je zelf kunt bepalen hoe lang je nog wilt wachten op de was. En hoe droog je je was wilt hebben.
De tijd kun je ook tussendoor aanpassen.
Bij het filter kun je heel makkelijk pluis eruit halen na elke droogbeurt en daarna even afspoelen.
En de water afvoer gaat dus via de afvoer buis, zelfde als bij de wasmachine.
Ook handig, en voor de luiere mens, zodat je niet elke keer het water reservoir hoeft te legen na elke droogbeurt.

Er zit een zelf reinigende condensor op.
Voor ons heel handig omdat wij nog wel eens wat lui zijn bij het schoonmaken van zo'n apparaat.

Wij twijfelen nog of wij de garantie van 5 jaar gaan behouden bij bcc. Omdat de kans op reparatie volgens de verkoper 70 procent is. Dat is niet te checken en kan ook immers een verkoop truukje zijn.
Ik weet dus nog niet hoe de kwaliteit over een paar jaar zal zijn. Het schijnt wel dat de nieuwere digitale apparaten veel storing gevoeliger zijn dan de ouderwetsere modellen.

Via de essent overstap actie, kregen we 175 euro korting. Ook nog eens 75 euro korting via de cash back actie van siemens. En het was 25 procent kortingsweken bij bcc, dus al met al een mooie prijs.

Voorlopig zijn we heel erg blij met deze stille en milieuvriendelijke droger!

Pluspunten

• droger is tamelijk stil
  • droger is heel energie zuinig
  • prettige bediening deels aanraak toetsen
  • lichtje in trommel
  • water afvoer kan via afvoerbuis

Minpunten

• tot nu toe geen

Tevreden klant 30-10-2020

Top droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Droogt fantastisch! Duidelijke programma's. Handig is dat je de droger op stil kan zetten, handig als je in de nacht wil drogen. Mooie verlichting in de trommel, gaat aan bij openen van de deur en bij de start van een programma waarna de verlichting automatisch weer uitgaat. De condensor wordt automatisch gereinigd tijdens de droogbeurten daar heb je geen omkijken naar. Verder is de trommel heel ruim, en voelt de deur degelijk aan! De droger is A+++ dus ook nog energie zuinig! Ik kan h'm iedereen aanraden wij vinden het echt een topdroger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hollander 29-10-2020

Moderne stille droger en zelfreinigend

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

De warmtepompdroger is een stuk stiller en energiezuiniger dan mijn vorige droger, de droger ziet er modern en degelijk uit. Bij mijn vorige droger moest ik 3 filters schoonmaken, nu is dat nog maar een, dat scheelt een hoop werk. De inhoud is prima, dus mijn was uit de 9kg wasmachine kan in een keer in de droger. De functieknop voelt een stuk degelijker aan dan de knop van mijn oudere Siemens wasmachine. Het licht in de droger is handig en het touch-display is duidelijk en intuitief in gebruik. Mooi dat er een afvoerslang bijgeleverd wordt, die heb ik nog niet gebruikt, omdat de afvoer nog aangepast moet worden. De sensoren zijn prima, de was is altijd perfect en snel droog, hetduurt niet altijd 2 uur of langer zoals bij mijn oude droger. De klep onderaan de droger voelt niet heel stevig, dus ik hoop dat het niet afknapt als de kinderen eraan zitten. Dus over het algemeen heel erg tevreden over deze mooie moderne warmtepompdroger.

Pluspunten

• energiezuinig
  • modern met touch display
  • zelfreinigende condensor
  • maar een filter schoon te maken
  • redelijk stil

Minpunten

• plastic klep voelt niet heel degelijk

Tevreden klant 23-10-2020

Top droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Dit echt mijn beste droger die ik ooit heb gehad! Ik heb er al een paar versleten maar deze spant de kroon! De Was wordt super droog! Programma's werken heel intuïtief. Ik heb het boekje niet nodig gehad! Het is een zeer ruime trommel, met nette verlichting. Het water/vocht komt gewoon netjes in de opvangbak zoals het hoort pv in de ruimte waar hij staat. Mijn vorige droger kon ik met gemak 3 wassen 'drogen' maar dan zat het bakje nog niet vol.. Gevolg ruimte was vochtig en m'n was ook nog. Kortom, deze werkt 10x beter. De deur werkt soepel en is heel degelijk! Ik ben echt verrast door de goede kwaliteit en vind het ook een net ding om te zien. Verder is hij a+++ dus ben benieuwd of ik verschil merk in de energie rekening. Als ik 1 minpuntje moet noemen, vind ik alleen dat de onderklep erg plastic-achtig /fragiel aanvoelt. Maar vanwege de automatische condensor reiniging hoef je die klep eigenlijk ook niet te gebruiken. Over duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, ik hoop dat hij het jaren volhoudt!

Pluspunten

• Droogt echt perfect
  • Gebruiksgemak
  • Looks!

Minpunten

• Onderklep wat fragiel, maar gebruik je toch niet

Olivier 22-10-2020

Heerlijk stil en goed drogend.

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Gekozen voor Siemens wegens de goede naam en deze maken ze met deze machine ook meer dan waar als je het mij vraagt. Machine maakt mijn was goed droog met weinig geluid. Trommelverlichting is erg fijn en de zelfreinigende condensor is ook een fijne optie. Het A+++ label is natuurlijk fijn voor als de energienota komt;) Het is naar mijn mening ook een nette machine om te zien, wat bij mij fijn is want hij staat in het zicht in de badkamer. Handleiding kan duidelijker, nogal een tijd gezocht naar of de machine zichzelf na afloop van het programma ook kon uitschakelen, wat deze naar mijn weten niet kan. Dat is het enige nadeel maar ik heb tot nu toe nog nooit een machine gehad die dat wel deed dus misschien bestaat dat helemaal niet.

• Net uiterlijk
  • trommelverlichting
  • zelfreinigende condensor

Minpunten

• Schakelt zichzelf niet uit na afloop.
  • Handleiding kan duidelijker.

Bloem 20-10-2020

Siemens warmtepompdroger WT7U4675NL

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Goede warmtepompdroger met ruim keuzeprogramma.
Extra voordeel (reden aanschaf) selfcleaning techniek. Alleen bovenste roosters schoonmaken en waterbak legen.

Pluspunten

• Selfcleaning
  • Duidelijk keuzemenu
  • Weinig geluid
  • Doorkijkende deur

Minpunten

• Nog geen

Bosgoed 23-11-2020

als een zonnetje zo stil en droog!

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Makkelijk te bedienen, een kind kan de was doen. Komt er heerlijk droog uit en je hoeft nergens meer over na te denken. Ik heb zelf gekozen om het slangetje in de afvoer te leggen zodat ik niet het bakje hoef te legen. slangetje zat er netjes bij en het was makkelijk om dit te doen.
erg tevreden dus en STIL!!!! heerlijk

Pluspunten

• stil
  • snel

J P Nieuwegein 21-11-2020

Warmtepompdroger siemens

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Uitstekende wasdroger. Grote trommel met licht. Heel zuinig in energie gebruik. Goede sensor voor drogg resultaat.

Pluspunten

• Grote trommel met licht
  • Energie zuinig
  • Goed droogresultaat
  • Makkelijk in onderhoud

Minpunten

• Handleiding kan wat beter

Michael 21-11-2020

Fijne en snelle wasdroger, goede kwaliteit/prijs verhouding!

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Onze oude wasdroger had het begeven en het werd tijd voor een nieuwe. We hebben voor deze Siemens wasdroger gekozen omdat de prijs/kwaliteit verhouding erg goed leek en omdat hij zelfreinigend is. We hebben hem nu enkele weken en hij bevalt erg goed. Duidelijke standen en snelle droogtijd. Zeker een aanrader

Pluspunten

• Snelle droogtijd
  • zelfreinigend

J P Nieuwegein 19-11-2020

Warmtepompdroger siemens

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Pluspunten

• Grote trommel met licht
  • Energie zuinig
  • Goed droogresultaat
  • Makkelijk in onderhoud

Minpunten

• Handleiding kan wat beter

I 17-11-2020

Grote opening en goed verlicht.

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Ik ben zeer tevreden over de Siemens WT7U4675NL wasdroger. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen, zoals stil tijdens het drogen, eenvoudig te bedienen en het wasgoed komt goed droog uit de trommel met weinig kreukels. Wat ik ook handig vindt is de grote opening van de trommel die ook verlicht is tijdens het vullen en weer aangaat tijdens het leegruimen.

• Zuinig
  • Was komt goed droog uit de trommel
  • Grote opening
  • Trommel met verlichting

Leroy de groot 17-11-2020

Strakke machine

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Droger zeer mooi design en makkelijk in gebruik . eerste resultaten zeer goed . Wij als gezin zijn hier blij mee .

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Was droog

Anoniem 16-11-2020

Droogparel

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

De vorige droger had de geest gegeven en dan ga je op zoek naar een nieuwe. Aangezien ik als vrouw een leek ben op dat gebied besloot ik mijn vader om advies te vragen omdat hij heel zijn leven als electricien heeft gewerkt en hij is inmiddels 78. Hij adviseerde mij Siemens vanwege de volgende ervaringen: Sterk, betrouwbaar, prijs/ kwaliteit betaalbaar en een lange levensduur. Wat dat betreft was dat de doorslag om te kijken voor een Siemens Warmtepompdroger. Een moderne apparaat en zuinig. Ik was al blij met de droger voordat hij was geinstalleerd maar hij moet wel draaien voordat je het kan beoordelen. Hij is nu een keer of 8 gebruikt en ben er ontzettend blij mee. De bediening is heel eenvoudig wat of ik heel belangrijk vind, en ik kan eindelijk mijn dekbed van 220 cm bij 240 cm kwijt zonder te proppen.En met het oog naar zuinigheid en het milieu kunnen we ook een steentje bijdragen aan hetgene wat we ieder op zijn manier kunnen bijdragen. En dat is misschien als ik naar mijn vader luister net als de vorige keer een Siemens. Ik ga dat zeker doen en heb al bij verschillende familieleden rond gevraagd welke apparaten ze hebben en hoe het bevalt. Er zitten veel liefhebbers tussen voor Siemens dus ik heb echt kwa prijs, kwaliteit en service een goede beslissing genomen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JEM 12-11-2020

Warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Deze droger voldoet volledig aan onze verwachtingen is heel gemakkelijk te bedienen en dus ook gemakkelijk in gebruik.

Bas 12-11-2020

energie zuinige en efficiente warmtepomp droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Een uitstekende energiezuinige wasdroger, die een minimaal een vergelijkbaar droogresultaat geeft in vergelijking met de ons inziens verouderde condensdrogers.
Daarnaast is onze ervaring met Siemens apparatuur dusdanig positief, dat we een jarenlange probleemloze werking verwachten.

Pluspunten

• energiezuinig
  • verwachte goede levensduur

Minpunten

• hogere prijs

JH 11-11-2020

mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

heb deze gekocht omdat het energiezuinig is. Veel mogelijkheden en een helder en gebruiksvriendelijk display.

Marcel 10-11-2020

Degelijk

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

De vorige was aan vervanging toe en daarom wederom gekozen voor Siemens. Zoals bij alle Siemens apparatuur in huis heb ik er gewoon kwaliteitsgevoel bij. Machine heeft strak design, logische bediening en is lekker stil. Enige wat ik me nog afvraag is of ik nog niet heb ontdekt hoe ik kan instellen dat ie automatisch uitschakelt als programma is volooid.

Pluspunten

• Ontwerp
  • Functies
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• blijft aan bij afgelopen programma

Annelien 10-11-2020

Multifunctionele warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Stille warmtepompdroger met veel functies. Kan zowel op de afvoer als met een reservoir. En heel handig dat er een lichtje in de trommel brandt bij het verwijderen van het wasgoed! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gelas 09-11-2020

Klasse droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Deze droger voldoet aan onze wensen. Makkelijk te gebruiken met afvoerslang, maar ook zonder afvoer prima. De waterbak is goed te hanteren en te legen.
Het bedieningspaneel is duidelijk en makkelijk in gebruik. De handleiding is in het begin even nodig om alle mogelijkheden te ontdekken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Battaglia 09-11-2020

Fijne energiezuinige droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Onze oude droger met afvoerslang was aan vervanging toe.
Deze warmtepompdroger droogt niet alleen goed, maar is ook nog eens mooi om te zien en energie zeer zuinig, A+++!
handig en overzichtelijk touch display. Verlichting in de trommel en erg stil.
voldoet aan al mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Droogt goed, ook wol en lingerie kan er in
  • Energie zuinig
  • Verlichting in trommel

Minpunten

• Handleiding mag duidelijker