Siemens WT7U4675NL - Reviews

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 71 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT7U4675NL op Kieskeurig.nl.

9,1

Laura 10-11-2020

milieuvriendelijke, uitstekende werkende en stille droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Nadat ik eerst een 'studie' heb gedaan van 2 weken over alle warmtepompdrogers op de markt. Ja, er zijn ongelofelijk veel modellen!
Bewust voor deze gekozen.
Ik vind het milieu en de toekomst van onze aarde en respect daarvoor heel belangrijk.
Deze droger is een van de meest energie zuinige op de markt op dit moment.
Als ik dan toch, puur voor eigen belang immers, een droger aanschaf, vind ik in elk geval vanuit respect voor moeder natuur, dat ik de aarde zo min mogelijk mag belasten hiermee.
Verder vond ik het erg van belang dat hij stil is, omdat ik hoog sensitief ben en dus erg gevoelig voor geluiden.
Hiervoor hadden wij een droger met 69 db. En deze van 64 db is heel stil vergeleken met de vorige.
Als ik in de woonkamer zit en de droger draait in de badkamer hoor ik niets.
(je hoort altijd wel een beetje geluid). Ik heb mij laten vertellen in de winkel dat het verschil tussen 62 db en 64 db verwaarloosbaar is. 62 is de meest stille momenteel die je kunt krijgen.

Verder heb ik de droger nog maar een dag. Al 3 keer gebruikt en tot nu toe erg tevreden erover!
De was komt er helemaal droog en fijn warm uit. Er zit een lichtje in de trommel dat even aan blijft als het programma begint.
Het lichtje blijft ook aan terwijl je de was er in stopt.
Er zitten ook toetsen op die gaan werken als je ze aanraakt. Vond ik fijn en de droger is dus makkelijk te bedienen.
Er is een programma voor fijne was. Tussendoor kun je zowel kastdroog als kastdroog plus, alswel 3 verschillende droog niveuas, via de aanraak toetsen veranderen tijdens het programma, zodat je zelf kunt bepalen hoe lang je nog wilt wachten op de was. En hoe droog je je was wilt hebben.
De tijd kun je ook tussendoor aanpassen.
Bij het filter kun je heel makkelijk pluis eruit halen na elke droogbeurt en daarna even afspoelen.
En de water afvoer gaat dus via de afvoer buis, zelfde als bij de wasmachine.
Ook handig, en voor de luiere mens, zodat je niet elke keer het water reservoir hoeft te legen na elke droogbeurt.

Er zit een zelf reinigende condensor op.
Voor ons heel handig omdat wij nog wel eens wat lui zijn bij het schoonmaken van zo'n apparaat.

Wij twijfelen nog of wij de garantie van 5 jaar gaan behouden bij bcc. Omdat de kans op reparatie volgens de verkoper 70 procent is. Dat is niet te checken en kan ook immers een verkoop truukje zijn.
Ik weet dus nog niet hoe de kwaliteit over een paar jaar zal zijn. Het schijnt wel dat de nieuwere digitale apparaten veel storing gevoeliger zijn dan de ouderwetsere modellen.

Via de essent overstap actie, kregen we 175 euro korting. Ook nog eens 75 euro korting via de cash back actie van siemens. En het was 25 procent kortingsweken bij bcc, dus al met al een mooie prijs.

Voorlopig zijn we heel erg blij met deze stille en milieuvriendelijke droger!

Pluspunten

• droger is tamelijk stil
  • droger is heel energie zuinig
  • prettige bediening deels aanraak toetsen
  • lichtje in trommel
  • water afvoer kan via afvoerbuis

Minpunten

• tot nu toe geen

Tevreden klant 30-10-2020

Top droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Droogt fantastisch! Duidelijke programma's. Handig is dat je de droger op stil kan zetten, handig als je in de nacht wil drogen. Mooie verlichting in de trommel, gaat aan bij openen van de deur en bij de start van een programma waarna de verlichting automatisch weer uitgaat. De condensor wordt automatisch gereinigd tijdens de droogbeurten daar heb je geen omkijken naar. Verder is de trommel heel ruim, en voelt de deur degelijk aan! De droger is A+++ dus ook nog energie zuinig! Ik kan h'm iedereen aanraden wij vinden het echt een topdroger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Hollander 29-10-2020

Moderne stille droger en zelfreinigend

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

De warmtepompdroger is een stuk stiller en energiezuiniger dan mijn vorige droger, de droger ziet er modern en degelijk uit. Bij mijn vorige droger moest ik 3 filters schoonmaken, nu is dat nog maar een, dat scheelt een hoop werk. De inhoud is prima, dus mijn was uit de 9kg wasmachine kan in een keer in de droger. De functieknop voelt een stuk degelijker aan dan de knop van mijn oudere Siemens wasmachine. Het licht in de droger is handig en het touch-display is duidelijk en intuitief in gebruik. Mooi dat er een afvoerslang bijgeleverd wordt, die heb ik nog niet gebruikt, omdat de afvoer nog aangepast moet worden. De sensoren zijn prima, de was is altijd perfect en snel droog, hetduurt niet altijd 2 uur of langer zoals bij mijn oude droger. De klep onderaan de droger voelt niet heel stevig, dus ik hoop dat het niet afknapt als de kinderen eraan zitten. Dus over het algemeen heel erg tevreden over deze mooie moderne warmtepompdroger.

Pluspunten

• energiezuinig
  • modern met touch display
  • zelfreinigende condensor
  • maar een filter schoon te maken
  • redelijk stil

Minpunten

• plastic klep voelt niet heel degelijk

Tevreden klant 23-10-2020

Top droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Dit echt mijn beste droger die ik ooit heb gehad! Ik heb er al een paar versleten maar deze spant de kroon! De Was wordt super droog! Programma's werken heel intuïtief. Ik heb het boekje niet nodig gehad! Het is een zeer ruime trommel, met nette verlichting. Het water/vocht komt gewoon netjes in de opvangbak zoals het hoort pv in de ruimte waar hij staat. Mijn vorige droger kon ik met gemak 3 wassen 'drogen' maar dan zat het bakje nog niet vol.. Gevolg ruimte was vochtig en m'n was ook nog. Kortom, deze werkt 10x beter. De deur werkt soepel en is heel degelijk! Ik ben echt verrast door de goede kwaliteit en vind het ook een net ding om te zien. Verder is hij a+++ dus ben benieuwd of ik verschil merk in de energie rekening. Als ik 1 minpuntje moet noemen, vind ik alleen dat de onderklep erg plastic-achtig /fragiel aanvoelt. Maar vanwege de automatische condensor reiniging hoef je die klep eigenlijk ook niet te gebruiken. Over duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, ik hoop dat hij het jaren volhoudt!

Pluspunten

• Droogt echt perfect
  • Gebruiksgemak
  • Looks!

Minpunten

• Onderklep wat fragiel, maar gebruik je toch niet

Olivier 22-10-2020

Heerlijk stil en goed drogend.

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Gekozen voor Siemens wegens de goede naam en deze maken ze met deze machine ook meer dan waar als je het mij vraagt. Machine maakt mijn was goed droog met weinig geluid. Trommelverlichting is erg fijn en de zelfreinigende condensor is ook een fijne optie. Het A+++ label is natuurlijk fijn voor als de energienota komt;) Het is naar mijn mening ook een nette machine om te zien, wat bij mij fijn is want hij staat in het zicht in de badkamer. Handleiding kan duidelijker, nogal een tijd gezocht naar of de machine zichzelf na afloop van het programma ook kon uitschakelen, wat deze naar mijn weten niet kan. Dat is het enige nadeel maar ik heb tot nu toe nog nooit een machine gehad die dat wel deed dus misschien bestaat dat helemaal niet.

• Energie zuinig
  • Net uiterlijk
  • trommelverlichting
  • zelfreinigende condensor

Minpunten

• Schakelt zichzelf niet uit na afloop.
  • Handleiding kan duidelijker.

Bloem 20-10-2020

Siemens warmtepompdroger WT7U4675NL

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Goede warmtepompdroger met ruim keuzeprogramma.
Extra voordeel (reden aanschaf) selfcleaning techniek. Alleen bovenste roosters schoonmaken en waterbak legen.

Pluspunten

• Selfcleaning
  • Duidelijk keuzemenu
  • Weinig geluid
  • Doorkijkende deur

Minpunten

• Nog geen

Merel 12-01-2021

Siemens Wasdroger, strak design en goede prestatie

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Mooie wasdroger van Siemens. Strak design met grote deur van glas en binnenverlichting.
Duidelijk touch scherm en draaiknop voor de instelling, maar niet nodeloos ingewikkeld; kind kan de was doen zeg maar. Geen irritant gepiep, maar heerlijk stil.
Doet wat hij moet doen en is kennelijk ook erg energiezuinig.

Pluspunten

• strak design, ruime deur
  • makkelijke bediening touch scherm

BD 11-01-2021

Alles van Siemens

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Na een siemens vaatwasser, amerikaanse koelkast die het al meer dan 10 jaar naar behoren doet ook een wasdroger aangeschaft. Geen twijfels aan dat deze het ook zo goed zal doen. Sommige programma's drogen minder goed, maar dit heeft ook te maken met de soort stof die je wilt drogen. Maar dit zal met de tijd wel wennen zijn.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Mooi ontwerp

Wilco 07-01-2021

Stille waterpomp droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Deze waterpomp droger is heerlijk stil en heeft (als je dit wilt) een ruime keuze om je wasgoed perfect te laten drogen.
Aan te sluiten op de afvoer of te gebruiken zonder afvoer. Heel zuinig waardoor je geld bespaart op je energierekening.

Pluspunten

• Zuinig

Marco 05-01-2021

Mooie display, goede werking

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Erg blij met onze aankoop, eerste wasdroger en gelijk het gevoel dat we een top product te pakken hebben, kent veel verschillende functies, werkt snel, goed en is energiezuinig, aan te bevelen dus m.i.

Pluspunten

• energiezuinig
  • goede werking
  • duidelijk menu

Siemens warmtepompdroger 05-01-2021

Super warmtepompdroger van Siemens

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Het is een goede wasdroger. Ben er heel erg blij mee. Heel erg fijn dat er geen afvoer naar buiten hoeft. Mooi design.

Pluspunten

• geen afvoer
  • mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • duidelijke programma's

MO 03-01-2021

Mijn eerste wasdroger - erg blij mee

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Mijn eerste wasdroger en ik ben erg blij mee. Droogresultaat is fantastisch. Geluidlevel is laag en ik word eindlijk van al die kattenhaaren los. En die was voelt zo veel zachter achteraf!

Pluspunten

• Zacht
  • makelijk te gebruiken
  • mooie design
  • zuinig

Daniëlle 31-12-2020

Stil en overzichtelijk scherm

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

De wasdroger heeft een groot overzichtelijk en duidelijk scherm. Lekker stille machine en zuinig.
En natuurlijk wat het belangrijkste is doet hij: drogen op verschillende manieren.

• Grote trommel

Gerard 30-12-2020

perfecte droger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

deze warmtepompdroger is een perfecte droger, veel extra's is zeer stil en erg zuinig. het drogen gaat behoorlijk snel. ben zeerr tevreden en kan iedereen deze droger aanraden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Breedveldt 30-12-2020

Grote trommel en verlicht

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Het product gekocht vanwege de prijs-kwaliteit verhouding en de goede beoordelingen. Grote trommel, die ook nog eens verlicht is, dat is echt ideaal! Verder maakt de droger nauwelijks geluid, en heeft een helder en overzichtelijk bedieningspaneel zonder veel poespas. Wat ook echt veel beter is dan vorige drogers is dat het opvangrooster van het stof niet in de deur zit, maar onderin de trommel. Je trekt het rooster gemakkelijk naar boven, en het stof blijft tussen twee klepjes zitten. Die klepjes doe je open en je kunt het zand en stof er zo uit halen. Hierdoor zit er nooit restant stof in je droger zelf. Wij zijn heel erg tevreden!
Fam. Breedveldt

Remko 29-12-2020

Prima stille wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Deze droger droogt perfect en heeft ruime trommel. Stiller dan onze oude condensdroger en een stuk zuiniger.
Heeft grote vulopening, trommel met binnenverlichting en een duidelijk bedieningspaneel.
Zeker een aanrader. Enige minpuntje is het waterpas stellen met de apparaatvoetjes. Deze zijn rottig te bereiken vanaf de voorkant omdat de scharnierpunten van de serviceklep in de weg zitten.

Pluspunten

• Snel, stil en droog eindresultaat
  • Makkelijke bediening
  • Veel programma's

Minpunten

• Moeilijk waterpas te stellen

Geka 27-12-2020

Siemens Warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

prachtige machine en werkt vele malen beter als mijn oude droger. Ik heb deze droger uitgezocht met name door de goede beoordelingen en hele goede cijfers.

Pluspunten

• verlichting
  • afvoer met slang
  • veel programma's

Jaap Hilversum 27-12-2020

mooi apparaat, zuinig, maakt weinig kabaal.

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Mooie machine, maakt goed snel en zuinig droog zonder al te veel geluid. Mooi display + trommelverlichting geven een luxe uitstraling.

• Zuinig
  • trommelverlichting

WT7U4675NL 27-12-2020

Super droger WT7U4675NL, alle opties (ordernummer BKI931636)

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Deze droger heeft waterafvoer, verlichting, doorzichtige deur, inhoud van 8 kg., A+++ en is heel stil.
Een duidelijke en mooie led bediening met een touchscreen voor de details tijdens het drogen.
Ook nog een zelfreinigende condensor die eventueel heel makkelijk te bereiken is.
Levering via Bemmel en Kroon, de goedkoopste met een prima levertijd van enkele dagen voor een gebruiksduur van vele jaren.

Pluspunten

• A+++
  • Doorzichtige deur
  • Eenvoudige bediening
  • Waterafvoer via slang mogelijk
  • Stille werking

Jeroen 27-12-2020

makkelijke bediening, mooi groot digitaal scherm

Geschreven voor: Siemens WT7U4675NL

Fijne droger, veel functies, grote trommel en makkelijk in de bediening dmv groot scherm.
In alles een top apparaat