Panasonic HC-VXF1 zwart - Reviews

24 x
Beeldstabilisatie
Megapixel
8,57

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic HC-VXF1 zwart op Kieskeurig.nl.

Luca69 13-02-2019

Panasonic HC-VXF1 is een aanrader

Geschreven voor: Panasonic HC-VXF1 zwart

Ik heb de Panasonic HC-VXF1 al enige tijd in huis, ik ben erg tevreden over wat deze kleine kanjer allemaal kan, Panasonic heeft goed over het design nagedacht, waardoor deze erg fijn in de hand ligt hij past precies in je handpalm, verder is het gebruik overzichtelijk door de interface van het display. Beeld en geluid zijn uitstekend, overgang van lichte naar donkere beelden heeft hij geen moeite mee zoals je dat bij en mobiele telefoon vaak wel hebt. Ben je van plan een Cam te kopen dan raad ik deze zeker aan.

Pluspunten

• Beeld
  • Gemak

MartijnM 06-02-2019

top camera voor mooie beelden

Geschreven voor: Panasonic HC-VXF1 zwart

Ik ben na rondkijken op de Panasonic HC-VXF1 uitgekomen om aan te schaffen en nog geen seconde spijt van gehad. Het is wel een flinke investering, wat mij betreft dan ook gelijk een nadeel. Maar voor kwaliteit moet je betalen en je krijgt er heel veel voor terug. Om gelijk andere minpuntje te benoemen, camera is best groot. Handleiding is beperkt maar om gelijk te kunnen gebruiken de basis mogelijkheden te gebruiken ruim voldoende. Ik heb zelf van internet de uitgebreide handleiding gehaald en moet die nog wel eens goed doornemen.
Verder is het gebruik eenvoudig, land- en andere instellingen eenvoudig in te stellen en eigenlijk gelijk opnames kunnen maken.
de kwaliteit van de 4k opnames is geweldig. Mooi display wat goed te bedienen is. Geluid is ook top mede door de onderdrukking van randgeluiden. Afspelen op TV, ook op geen 4k tv, is ook erg mooi.

Pluspunten

• eenvoudig gebruik
  • mooie beelden
  • stabiel
  • opnamen met weing licht ook goed

Minpunten

• prijs
  • vrij groot

Frenky63 28-01-2019

zeer complete camera

Geschreven voor: Panasonic HC-VXF1 zwart

De Panasonic HC-VXF1 nu een paar weken in gebruik wij filmen regelmatig zowel overdag als in de avond/nacht. Ondanks dat er een beperkte handleiding bij zit kan je op internet de gehele handleiding downloaden. Deze is zeer uitgebreid. Het gebruik van de basis functie is eenvoudig en je kan snel mooie plaatjes schieten. De kleuren weergave bij beperkt licht in de nachtstand is fabelachtig alleen zodra er beweging is zie je dit direct in het beeld. De Panasonic HC-VXF1heeft toch wel een stevige prijs maar maakt dit ook wel waar. absoluut goede kwaliteit

Pluspunten

• mogelijkheden
  • nacht beelden
  • overzichtelijk menu

Minpunten

• stevig aan de prijs
  • handleiding moet je downloaden

Sjoeke56 19-01-2019

Handige en makkelijk te bedienen camera

Geschreven voor: Panasonic HC-VXF1 zwart

Voor iemand die nog nooit een filmcamera heeft gebruikt is het een leuke manier om kennis te maken met het filmen. De camera heeft een beknopte maar duidelijke handleiding waar je mee aan de slag kan gaan. De kwaliteit is super goed. Het in- en uit-zoemen is makkelijk te bedienen zelfs met zoals ik, kleinere handen. Bij wisseling van licht neemt de camera dit meteen over en blijven de beelden scherp. Het geluid is ook optimaal. Kortom, een goede camera om mee aan de slag te gaan.

Pluspunten

• Handzaam
  • Eenvoudige bediening
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Handleiding mag iets uitgebreider