Honeywell HO-5500RE

Bekijk alle Ventilatoren

nuweetiknietsmeer 23-05-2014

Naar aanleiding van de andere reviews deze ventilator gekocht voor in de slaapkamer.
Komt in een smalle lange doos, en de voet moet er even onder geschroefd worden. Makkelijk te gebruiken en zeker met de afstandsbediening.
Drie blaasstanden stand 1 geeft al een prima bries en het geluid is heel goed te doen. Onze oude hoorde je echt enorm brommen en wentelen hier hoor je alleen een zacht zoemen van de motor en natuulijk de wind.
Hij draait in de kast dus staat niet het hele apparaat te draaien en te lawaaien. Ook dit is redelijk geruisloos.
De bries stand is inderdaad een toevoeging die waarschijnlijk door niemand gebruikt zal worden; het geeft een zucht(bries) en stopt dan direct om na een paar tellen weer op te starten en een nieuwe zucht te geven etc. Dat is vet irritant als je er naast zit/ligt.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar ik ben tot zo ver super blij en tevreden met het apparaat en heb er heerlijk naast geslapen (op stand 1)

Radionerd 06-06-2015

Geachte heer / mevrouw,

Ik had nog een vraag over dit product. Bij mijn huidge toren ventilator kan je de binnenkant niet schoon maken. Als daar stof in komt gaat hij uiteindelijk minder goed blazen. Kan je deze ventilator van binnen reinigen?

Alvast bedankt!

Richard6717 22-06-2012

Ventilator ziet er strak uit. Mooi, modern en professioneel design. Blaast behoorlijk geruisloos en op stand drie lekker krachtig. Mooi aan de achterzijde weggewerkte afstandsbediening. Oogt degelijk en is door greep aan de achterzijde makkelijk te verplaatsen. Apparaat was door de voet in elkaar te klikken en 3 boutjes te bevestigen zeer eenvoudig in elkaar te zetten.

Marcelkip 23-07-2013

5,3
Blazen doet ie voldoende, maar stil is ie in geen geval. Ook op de zachtste stand of slaapstand, veel herrie. Verder is het materiaal erg goedkoop. Veel geld voor weinig.

Union Jack 19-01-2013
  • Product kwartaal in bezit

Hele goede ventilator met verschillende 'winden',instelbaar vanaf afstandbediening met stand voor slapen,geeft dan een sonoor en aangenaam geluid terwijl u slaapt als het te warm word in de zomermaanden,timer voor automatisch uitzetten.
Compact gebouwd en neemt dus weinig plaats in.

J. 27-07-2018

Prima aankoop

Betrouwbaar merk: Honeywell. Het is een flink groot apparaat, simpel in elkaar te zetten (alleen de voet eronder schroeven). Werkt ook heel simpel: aan/uit, drie standen ventilator, ronddraaien, timer, avondmodus. Maakt natuurlijk geluid, maar niet meer dan bv de afzuigkap, ook snachts heel goed te verdragen. Werkt heel goed, heel tevreden dus!

Gerrie van Tilburg 27-07-2018

Voldoende blaaskracht

Heb deze nu enkele dagen in bezit en komt goed van pas in deze hittegolf.
Is geen airco maar geeft voldoende verfrissing door luchtverplaatsing.
Heeft vele mogelijkheden en zijn alle nuttig, ook de timer is heel bruikbaar

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Goede instellingen

Minpunten