Remington MB 6850 - Reviews

Kleuren
zwart
Maximum haarlengte
18 mm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 41 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

T.F. 25-06-2018

Stofzuiger is tóp! Scheren iéts minder

De stofzuiger werkt echt ongelofelijk goed. Een topproduct waar ik (en mijn vrouw;) ) erg blij mee ben/zijn!
Mijn vorige Remington (MB4045) scheert preciezer en neemt meer haren mee. Maar daar blijft over de hele wastafel heen overal stoppels liggen. De stofzuiger voorkomt dit voor 95%.
Verder trimt deze nieuwe trimmer enorm kort, wat ik erg fijn vind. Maar met de opzetstukken kun je elke gewenste lengte kiezen.

Pluspunten

• Stofzuiger
  • Kan enorm kort trimmen!
  • Handig leren tasje erbij
  • 2 verschillende opzetstukjes erbij
  • Bakje makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Door stofzuigerbak lastig in hoekjes komen
  • niet alle haren pakt ie direct mee

jdegroot1 06-05-2018

Geniale uitvinding

Deze vacuüm baard en stoppel baardtrimmer is werkelijk een geniale uitvinding! De baardtrimmer is makkelijk in gebruik en zorgt ervoor dat de afgesneden haartjes niet door je hele badkamer vliegen! Het apparaat heeft namelijk een super handige vacuümkamer die alle afgesneden haartjes opvangt. Ik kan niet beschrijven hoe ontzettend blij ik ben met deze uitvinding! Ik zou het alle mannen aanraden.

Pluspunten

• Vacuümkamer
  • Oplaadtijd (2 uur)

Bas 23-04-2018

Matig apparaat

De baardtrimmer is niet instaat de contouren van je gezicht te volgen als het apparaat voorzien is van de in lengte instelbare trim kop.

Pluspunten

• zuigt ong. de helft van de haartjes op

Minpunten

• In lengte instelbare trim kop is te groot
  • Kan je snor niet bijwerken met het apparaat

Emiel 20-04-2018

Emiel

Fijn product. Hiervoor een Philips vacuum product. Echter, daarvan kon het haar opvangbakje niet worden los gehaald en dus was het onmogelijk om schoon te maken. Deze Remington kent deze optie wel. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Vacuum baardtrimmer
  • Haar-opvangbakje kan los worden gehaald

David 16-07-2018

Geen wasbak meer vol met haartjes

De functie voor het opvangen van de stoppels werkt echt heel goed. Geen gemopper meer over een wasbak die helemaal vol ligt met haartjes.

Pluspunten

• haartjesreservoir

bart 14-07-2018

goed in de hand, proper

ligt goed in de hand, is hygienisch door het geintegreerde opvangbakje. deze neemt het meeste van het afgeschoren haar op.

Pluspunten

• werkt goed
  • hygienisch

Gustavo 11-07-2018

Powerful!

I bought this product to replace my broken Philips, that did not even last one year. It's the same type of trimmer, with the vaccum. Comparing to my old one, this trimmer catches way more hair. It cuts hair as good as my previous one. It's very easy to clean the vaccum compartment, but a brush could have been provided. On the downside, the plastic comb that goes on top of the blade is very bulky which makes it hard to shave under the nose and chin. It comes with a precision trimmer, but it's not clear (and not included in the manual) how to replace the main blade for the precision one. If you want a 0 mm cut, the main blade is not safe, it gets too hot and it may burn your face (maybe this should be done with the precision trimmer, but again, it's not clear how to connect it).

Pluspunten

• Easy to clean
  • Powerful
  • Battery powered
  • Vaccum catches a lot of hair

Minpunten

• Unclear how to use the precision bade
  • Hard to trim strange angles
  • Blade gets dangerously hot

Jordi 04-07-2018

Geen geknoei meer

Mijn oude trimmer/tondeuse werd al steeds slechter, en toen ik deze trimmer voorbij zag komen op Ibood toch maar besloten om 'm aan te schaffen. De key feature die mij overhaalde was het opvang/vacuum systeem, want elke keer de hele wasbak en omgeving schoonmaken van haartjes werd ik toch wel zat.

De eerste keer proberen was een openbaring, trimmen ging weer snel en pijnloos, voornamelijk omdat deze nog scherp is :P)
Hih is wel een stuk groter, maar uiteindelijk is dat voor 90% geen belemmering, het enige probleem is de snor, met name onder de neus.
Vanwege de grote kop is het stukje niet goed op lengte te trimmen.
Er zit wel een apart opzetstukje bij, maar hier kan je weer niet meer op lengte trimmen zover ik heb kunnen ontdekken.

Dan het opvangen van de haartjes, ook dat was ene openbaring. Natuurlijk, niet 100% kan worden opgevangen van die springerige haartjes, maar ik denk dat 97% in het bakje zat, en die paar haartjes die ernaast warengekomen had ik zo opgeruimd.
Ik blij, vrouw blij :-)

Behalve het trimmen onder de neus, ben ik dus zeer content met het apparaat.

Pluspunten

• Opvang / opzuig stysteem voor haartjes

Minpunten

• Grote "kop", trimmen onder de neus lastig.

Wil Scholten 28-06-2018

Een keer geprobeerd en mijn baard ziet er keurig uit

Werkt prima. Dat hij de afgeschoren haren in een containertje opzuigt is een uitkomst. Het was een van de weinige apparaten die ik kom vinden die ook met een wat langere baard overweg kan.

Pluspunten

• Nauwelijks haar in de wasbak
  • Handig opzetstuk voor snor

Minpunten

• opbergetui biedt weinig bescherming

Niels 27-06-2018

Remington MB 6850

De "stofzuiger" voor haren werkt prima en is makkelijk schoon te maken. Dit selling point maakt het apparaat meer dan waar. Daarnaast zijn de mesjes goed en werkt het apparaat vlot. Toch is er een vrij groot nadeel. Ik kom met de bijgeleverde kam nauwelijks aan mijn snor zonder dat mijn neus "in de weg zit".

Pluspunten

• Scheert/trimt goed
  • Haaropvanger werkt prima

Minpunten

• Snor moeilijk bereikbaar

Jos 26-06-2018

Perfecte trimmer..

Ik had al 2 trimmers die mij matig bevielen en had op internet gelezen dat dit de (bijna) perfecte trimmer zou zijn, dus met de cash-back actie aangeschaft!

Pluspunten

• haartjesafzuiging
  • 2 trimmers

Minpunten

• grote trimmer wat lastig

Marc 24-06-2018

Handig geïntegreerd stofzuigertje

Goede prijs / kwaliteit door kortingsacties. Apparaat werkt erg prettig en maakt geen rommel door het geïntegreerde stofzuigertje

Pluspunten

• Stofzuigertje

Predje 24-06-2018

Afzuiging haren ideaal

Haartjes komen nu echt bijna niet meer in de was bak. Vriendin weer blij :)
Scheerkop mag wel wat beter, niet ideaal

Pluspunten

• Haartjes weg uit de wasbak

Minpunten

• Opzet scheerkop

Stefaandewinter 24-06-2018

Geen rondvliegende haartjes meer.

In de verpakking zit een scheerapparaat met vacuüm container en 2 opzetstukken (1 voor het scheren, 1 voor precisie), een verstelbaar stuk om gewenste lengte mee te bereiken, een oplader en een handig etui tasje om alles net op te bergen in je badkamer of praktisch om mee te nemen op reis.

Ik testte het apparaat zoals het hoort voor ik het ga reviewen natuurlijk! Naast het opvangen van de haartjes zorgt het er ook voor dat er geen haartjes blijven vastzitten tussen de mesjes, wat het gebruiksgemak doet verhogen. De trimmer gaat 1 uur mee en het precisie kopstuk dat er bij zit is echt handig om de bakkebaarden strak bij te werken! Het apparaat is niet bepaald zwaarder of lichter dan een ander apparaat maar is wel makkelijk overal mee te nemen dankzij de etui. Gedaan met de haartjes op de kledij of in de gootsteen… Ideaal voor zowel onderweg als thuis.

Pluspunten

• netheid
  • detailtrimmer
  • eenvoudig te reinigen
  • vacuumtechnologie

Peter 21-06-2018

Snelle trimmer met weinig rommel

Prima snelle trimmer. De vacuüm functie werkt ook behoorlijk goed. Weinig haar in de wasbak.

Opladen gaat ook snel

Pluspunten

• Snel
  • Bijna alle haartjes worden opgevangen
  • Senller laadtijd

Minpunten

• Is wat groot
  • Randen maken is wat onhandig met de vacuum erop.

Hoihoi 20-06-2018

Dankzij accu en het vacuum systeem kan ik rechtop trimmer

Ik gebruik de trimmer voor mijn baard en mijn hoofd. Mijn vorige model (niet remington) had een snoer en de haartjes moeten natuurlijk in de wasbak vallen. Dit zorgde ervoor dat ik tijdens het trimmen spanning in mijn rug kreeg omdat ik boven de wasbak moest blijven. Deze remington heeft een accu zodat ik niet krom hoeft te staan bij een stopcontact. Ook komen de haartjes in het opvangbakje dus ik hoef ook niet meer boven de wasbak te hangen. Ik hoef nu niet meer een kwartier lang krom te staan maar kan gewoon rechtop staan en de trimmer gebruiken, heerlijk!
Verder is het trimsysteem kwalitatief beter dan mijn vorige trimmer, de frequency van is wat hoger en de mesjes fijner. Het trimt gewoon lekkerder.

Pluspunten

• Accu
  • Vacuum systeem

Minpunten

• Lader is niet met micro usb

Jos 19-06-2018

Degelijke accuduur, knipt goed en zuigt goed af.

Ik had een nieuwe trimmer nodig en zag deze online. Gekocht en bevalt me goed. Makkelijk in gebruik en zuigt goed af.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Op accu
  • zuigt goed af
  • tot 18mm baard
  • ook te gebruiken op netstroom

Minpunten

• Af en toe lastig met contoure van het gezicht.

Thierry 19-06-2018

Trimmen zonder opkuis

Is een superhandig toestel. Vroeger was scheren een opgave omdat je achteraf een hele opkuis had. Met de vacuüm is trimmen echt een snel klusje! Het toestel ligt goed in de hand. Het is handig in gebruik en laat zich eenvoudig reinigen. Het opzetstuk voorziet zeer veel trimlengtes. Ik ben fan!

Pluspunten

• Geen opkuis achteraf
  • Veel verschillende trimlengtes

jeroen gerrits 19-06-2018

goede accuduur

zeer mooi handig ontwerp, echte aanrader
Via internet gekocht beter dan verwacht voor deze goede prijs.

Pluspunten

• handig met haren
  • mooi ontwerp

Hannes 19-06-2018

Een product waar je op kan vertrouwen

Deze nieuwe braadtrimmer gekocht omdat mijn oude baadtrimmer mij in de steek heeft gelaten. Bij het gebruik van mijn nieuw Remigton MB6850 was ik zeer verrast over de fijne manier van trimmen en scheren. Hij doet waar hij voor bedoeld is en ligt goed in de hand. Wat ook erg prettig is, is dat hij vrij nauwkeurig scheert waardoor je geen lengte verschillen kan ontdekken. Het schoonmaken is helemaal een gemakt. Je haalt hem uit elkaar waarna hij eenvoudig te legen en schoon te maken is, echt ideaal.

Pluspunten

• Nauwkeurig
  • Gaat lang mee
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Niet waterdicht