Bosch Serie 4 BBH3ZOO25 tornado red - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 BBH3ZOO25 tornado red op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

WDRW 08-11-2021

Perfect

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze tweede stofzuiger en nog steeds zeer tevreden hij is licht,voldoende zuigkracht,mooi kompakt,geintergreerde tools en gaat lang meet met volgeladen batterei.

Mpul 22-06-2021

Niet tevreden.

Het eerste halfjaar deed hij het prima, maar nu zuigt hij bijna niets meer op. Ook zijn er een aantal onderdelen stuk. Het stofzuigen is momenteel heel frustrerend. Ik zou deze stofzuiger niet aanbevelen.

Pluspunten

• Makkelijk te pakken
  • Handig dat het 2- in 1 stofzuiger is

Minpunten

• Zuigt al snel niet meer alles op
  • Onderdelen gaan snel stuk
  • Te lomp

Eddy71 30-05-2021

Beter gewend van Bosch

Waardeloze stofzuiger. Vuil blijft in de zuigmond achter waardoor bij iedere verplaatsing vuil weer op de vloer terecht komt. Altijd fan geweest van Bosch, maar dit product is zeer teleurstellend.

Minpunten

• Zuigkracht
  • Kwetsbaar
  • Kruimelzuiger zeer moeilijk los te krijgen

Natasja 15-03-2021

Geweldig apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne stofzuiger, het is elke dag een feest om te stofzuigen, hij maakt zeer goed schoon, we hebben een hond en dan is het fijn dat hij alle haren opzuigt

Corriena 18-02-2021

Redelijke stofzuiger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben tevreden over de zuigkracht , maar er zijn wel minpunten zoals het legen van de stofzuiger , het zit heel vast en als je de filter eruit trek zit ik zelf ook onder het stof. De stofzuiger blijft soms niet goed in de parkeerstand staan , als de stofzuiger op de stenen vloer valt dan heb je kans dat er ietst afbreekt, het is heel hard plastic wat snel breekt. Bij mij is de kruimelzuiger er uitgevallen, nu blijft hij niet meer goed in de houder zitten,er is een stukje afgebroken door het vallen, vandaag is er weer wat afgebroken door het vallen.Al met al een fijne stofzuiger maar het matriaal is heel breekbaar.Prijs,kwaliteit is dus redelijk.

Eddie 29-10-2020

Does what it says on the tin

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bought this to replace my old SHARK vacuum. This is light and easy to use. Good that the tool are built into it. Easily takes care of my 120m apartment. Would recommend!

Jolanda 13-07-2020

Fijne stofzuiger

Hij verraste me compleet. Heb deze aangeschaft omdat we dieren hebben en ik altijd moeite had met het stofzuigen van de schoonloopmat,met deze steelstofzuiger is het een zeer makkelijk klusje om de haren eraf te krijgen,dit had ik niet verwacht. Ook het hele huis in zo klaar. Makkelijk in gebruik,je pakt hem zo ipv de gewone stofzuiger met snoer. Kan nu overal komen zonder dat ik een snoer moet verplaatsen naar een ander stopcontact. Minpuntje is wel dat hij niet onder mijn bank doorgaat. Accu gaat ook best lang mee vind ik voordat je hem weer moet opladen. Ook de auto uitzuigen ging makkelijk met de kruimelzuiger. Qua lawaai vind ik hem best meevallen,mijn gewone stofzuiger is luider. Dus goede prijs kwaliteit verhouding.

Will 01-05-2020

hele fijne stofzuiger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] bevalt uitstekend veel minder lawaai stofzuigen is nu een pretje. De kruimelzuiger met borsteltje verwijderd moeiteloos de katten haren van de bank voor ons een dikke 10

Adriaanse 29-04-2020

Zuigprestatie prima. Maar levensduur??

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat doet het qua zuigprestaties prima. Toch 2 minpunten.
1. de zwarte zijkanten van de stofzuigermond geven af. Daardoor lelijke vlekken/strepen op bijvoorbeeld de plinten van de keuken en op deuren.
2. Apparaat sinds begin januari in gebruik en nu al is de steelbediening kapot. Wij hebben twee Bosch steelstofzuigers in ons bezit. En ook het andere model was binnen een jaar kapot.

SvKammen 31-03-2020

Weinig zuigkracht

Valt helaas tegen. Na lang twijfelen eindelijk een steelstofzuiger gekocht. Ik vind hem zwaar in gebruik en hij zuigt slecht. Lang zo goed niet als een 'gewone' stofzuiger. Zand blijft in de deurmat liggen. Zuigt ook vaak over kruimels heen. Stof zuigt hij wel goed op. Misschien zelf teveel van verwacht?

Linda 13-06-2019

Fijn in gebruik

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, direct onder de indruk van hoe goed hij op de vloer 'ligt'. Krachtig genoeg en eenvoudig in gebruik. Hadden we veel eerder aan moeten schaffen!!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Krachtig
  • Meerdere opzetstukjes

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Karin Aa 12-06-2019

Wendbaar, ligt goed in de hand, goede zuigkracht

Overal te plaatsen, goede accuduur. De stofzuiger ligt goed in de hand en is zeer wendbaar. Het geluidsniveau is prima (op stand 1) en goed op stand 2. De zuigkracht is uitstekend, op kleed en mat wel stand 2 gebruiken. De opvangbak is goed te legen en te reinigen. Geen geur, ondanks dat wij een hond hebben. Zeer prettig. De kruimeldief is handig. Absoluut tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Hulpstukken
  • Geen geur
  • Geluidsniveau

Minpunten

• Bakje redelijk snel vol
  • Niet overal onder kunnen

gwendolyn 11-06-2019

Geweldig in gebruik

Ik ben voor dit product gegaan omdat ik graag een stofzuiger wilde zonder stofzuigerzak en in 1 stuk ( zonder zo'n stofzuigercabine erachteraan hangend).
Hij is super fijn om op te bergen en neemt dus niet veel plaats in beslag,
Verder doet hij heel goed stofzuigen heb zelf 2 honden en deze stofzuiger werkt geweldig voor hondenharen.
Makkelijk te onderhouden en schoon te maken.
Gemakkelijk in gebruik en de kruimeldief vind ik een geweldig extra waar ikzelf ook zeer veel gebruik van maak.
Stofzuiger werkt echt super en naar behoren.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • makkelijk in onderhoud
  • neemt geen plaats in beslag
  • kruimeldief is zeer handig in gebruik

Minpunten

• cabine is snel vol

Lisa Boekholt 01-06-2019

steelstofzuiger Flexxo

Product doet precies wat het moet doen. Super handig met dieren en kinderen. Je kunt zo even snel de stofzuiger van de lader trekken. Heel handig dat het niet een speciaal oplaadstation heeft, zo heb je meer ruimte over. ( bij ons staat deze in de kast) Met de speciale borstels en opzetstukjes heb je alles zo schoon. Meer tijd om mama te zijn en het huis toch netjes!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • accu gaat lang mee
  • kruimeldief met opzetstukken
  • mooi design en kleur

Minpunten

• heeft geen lampje aan de voet

Ben 28-05-2019

praktische zuiger

De steelstofzuiger heeft ingebouwde accessoires die dus altijd bij de hand zijn.
Door het afnemen van het zuigdeel is met de handzuiger de auto maar ook de trap makkelijk te zuigen

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • licht gewicht
  • zuigkracht (ook regelbaar)

Simone 20-05-2019

Goed product

Gekocht voor even tussendoor stofzuigen. Zeer handig als je huisdieren hebt! Alle onderdelen zitten in/aan het apparaat bevestigd, heel handig!

Pluspunten

• Handzaam
  • Krachtig

Heuvel 19-05-2019

Bosch Flexxo ZOO'O BBH3ZOO25 - Steelstofzuiger

Fijne stofzuiger, lekker licht en wendbaar. Ook als kruimeldief werkt hij perfect.
Ik ben erg blij met deze oplaadbare steelstofzuiger die werkt op de trap, op vloerbedekking etc.

Pluspunten

• wendbaarheid
  • gewicht
  • werkt goed op tapijt
  • bijgeleverde accesoires
  • afneembare kruimeldief

Minpunten

• kan niet ver onder de bank

pienspa 19-05-2019

verassende steelstofzuiger

we stofzuigen iedere dag meerder malen omdat we 2 honden en een klein kind hebben en we zochten een andere stofzuiger omdat onze "normale" stofzuiger de geest had gegeven. Vooral voor het snoerloze en de kruimeldief gingen we op zoek naar een steelstofzuiger voor erbij. Aangezien deze een accuduur heeft van ruim 50 minuten en ideaal zou zijn voor huisdieren haren, mede door de speciale borstel, is de keuze gevallen op deze Bosch.
Je moet wel nauwkeuriger werken want de zuigmond neemt niet alles wat in de buurt van de zuigmond ligt mee maar wel alles wat er onder komt. Ik vind de werking zelf zeer verassend, het voldoet zeker aan de omschrijving en meer dan aan mijn verwachting. Met de huidige ervaring van deze steelstofzuiger denk ik niet dat wij nog een andere "normale" stofzuiger nodig gaan hebben.

Pluspunten

• accu
  • zuigkracht
  • hulpstukken kunnen opbergen in de stofzuiger
  • dierenborstel
  • geïntegreerde kruimeldief

Minpunten

• geen wand montage
  • kleine stof opvang

TVinDutch 29-04-2019

Handy device, excellent design

For a lightweight vacuum, this one performs very well. The suction is good and the design is very elegant, all accessories smartly placed. I like the 2-in1 option, it provides the versatility I need for various small jobs around the house. Because it is lightweight plastic however, it does not feel sturdy, the parts might easily break, but time will tell.

Pluspunten

• lightweight
  • smart design

Minpunten

• Does not feel sturdy, parts might easily break.

Carol 11-04-2019

Handig!

Wat een handige steelstofzuiger! Ik was een gewone stofzuiger gewend maar zou nu al niet anders meer willen. Prima zuigkracht, licht en wendbaar. Handige afneembare kruimeldief. Top!

Pluspunten

• Weegt niet zwaar
  • Snoerloos
  • Wendbaar