Bosch BCH3K255 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 61 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCH3K255 op Kieskeurig.nl.

Bas 07-06-2019

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

Mijn ouders hebbend inde kort een nieuwe steelstofzuiger van Bosch. Hiervoor hadden zij er ook een, maar daar gong de accu na 2 jaar van kapot. Ze wilden zo een vanwege het Nasr boven tillen en deze dingen zijn lichter en makkelijker naar boven te tillen. Mijn vrouw leek dit ook wel wat, vooral het naar boventillen van onze huidige stofzuiger die nogal zwaar is. Dus 1 aangeschaft en het is even wennen. Zuigt goed en makkelijk zonder draad. Laad snel op en is dus ook nadat je toch bijna een uur kunt stofzuigen, weer klaar voor gebruik. Enige nadeel is dat hij veel herrie maakt, maar verder een fijne stofzuiger. Ook omdat het er een uitneembare kruimelzuiger inzit. Erg handig!

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Uitneembare kruimelzuiger met hulpstukken
  • Niet al te zwaar

Minpunten

• Erg lawaaierig

Govert 05-06-2019

Mijn Bosch accu stofzuiger, incl. kruimeldief

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

Wilde een handig apparaat om snel wat bij te werken. Hij is handig en zeer handzaam. Hij staat altijd stand-by aan het stopcontact.Hij is makkelijk te sturen en de kruimeldief werkt ook prima.Kortom een aanwinst.

Pluspunten

• prima zuigkracht
  • wendbaar
  • Mooie uitvoering

Minpunten

• tot nu toe geen

Peter 19-05-2019

Zeer wendbaar, uitstekende zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

Fijne, lichte en zeer wendbare stofzuiger. Ook op hoogpolig tapijt staat ie z’n mannetje. De meegeleverde accessoires zijn namelijk in gebruik. Topapparaat!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaar
  • Makkelijk schoon te maken
  • Ook op hoogpolig tapijt goed
  • Handige accessoires verwerkt in het apparaat

Minpunten

• Geen muurhouder om aan te bevestigen

LMBr 03-05-2021

Handige accu steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Plezierig en praktisch apparaat dat het voortreffelijk doet. Ook met kattenharen heeft de stofzuiger geen enkel probleem (mede reden voor mijn keuze). Die enkele moeilijke plekken waar je niet onder kunt komen, worden aangepakt met een klassieke stofzuiger (of een plumeau). Doordat de kruimelzuiger laag op de steel zit is het apparaat relatief licht in gebruik, in tegenstelling tot de andere versies, waarbij de motor bovenin zit. Het afneembare deel is heel handig voor allerlei kleine klusjes. Tot slot, het apparaat neemt weinig plaats in, altijd fijn!

Frank 25-04-2021

Verliest vuil na uitzetten en kracht over tijd

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In eerste instantie erg tevreden met de aankoop. Na ongeveer 9 maanden echter het idee dat zuigkracht een stuk minder werd en daarnaast begon de stofzuiger na het uitzetten vuil te verliezen via de aanzuigmond. Meerdere malen grondig schoongemaakt maar niet verholpen

Margriet 18-03-2021

oplaadbare stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima oplaadbare stofzuiger met afneembare handstofzuiger.
Doet waar hij voor bedoeld is

Nienke 15-09-2019

Bosch steelstofzuiger

Hele handige steelstofzuiger.
Ik gebruik hem iedere dag zo'n 3 minuutjes om even snel schoon te maken. Op deze manier gaat de accu wel twee weken mee.

Review mei 2019:
Hele handige steelstofzuiger. Laadt snel op, handig in gebruik (met flexibele kop). Ik ben er heel blij mee!

Pluspunten

• Accu gaat lang mee
  • Handig
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Je ziet niet wanneer hij bijna leeg is

Ytje 28-08-2019

Oplaadbare stofzuiger Bosch zonder snoer

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

Voldoet aan de verwachtingen. Makkelijk in gebruik.Als appartementenbewoners even meenemen naar beneden, auto even zuigen. Voldoende zuigkracht en duur accu ruim voldoende.

Pluspunten

• snoerloos
  • zuigt prima

MaCo 27-06-2019

gemakkelijk in het gebruik

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de stofzuiger is direct klaar voor gebruik, geen stopcontact meer zoeken en verlengsnoer die ergens achter blijft hangen. zuigkracht is goed en gemakkelijk dat de hulpstukken in de steel verwerkt zitten, dus meteen bij de hand. Licht hanteerbaar, stofzuigen is weer leuk!

Wim 26-06-2019

makkelijk te hantern, flinke zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

Wordt gebruikt als een stofzuiger erbij en zuigt bijzonder goed. Zuigtijd ruim voldoende. Laad vrij simpel op.

Pluspunten

• zuigkracht
  • opladen simpel

MC 20-06-2019

Gemakkelijk en goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

Gemakkelijke steelstofzuiger met een goede zuigkracht. Zelfs de hondenharen worden moeiteloos opgezogen. De hulpstukken zitten in de steel verwerkt, zodat je tijdens het gebruik deze direct bij de hand hebt. Geen gedoe een lange kabel die overal achter blijft hangen, stofzuigen is weer leuk!

Pluspunten

• goede zuigkracht, ook voor de hondeharen
  • hulpstukken direct bij de hand
  • met een oplaadkabel, inpluggen en aan de kant
  • ook mooi om te zien

appelcor 14-06-2019

Gericht op de gebruiker, top

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

Echt goed doordacht ontwerp, licht in handeling, krachtig op tapijt, uitneembaar gedeelte voor de auto en zwaartepunt onderling de stofzuiger en staat mooi los...

Angela 08-06-2019

Fijne hulp in huis

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

De stofzuiger is een fijne hulp omdat hij doet waarvoor hij gemaakt is. Hij is goed wendbaar, makkelijk te legen en de extra hulpmiddelen zijn slim opgeborgen en makkelijk aan te sluiten. De kruimelzuiger is ook goed hanteerbaar.
Klein minpuntje is dat de kruimelzuiger wat zwaar is als je hem gebruikt met de hulpmiddelen voor bijvoorbeeld spinnenrag van het plafond te zuigen, maar dat is niet heel erg storend

Pluspunten

• Wendbaar
  • Batterijduur
  • Hulpmiddelen handig opgeborgen
  • Verschillende standen

Minpunten

• Kruimelzuiger is wat zwaar

Robin 05-06-2019

Waardeloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

Waardeloos product !!met cashback actie gekocht let op dit is echt een wassenneus nooit geen cashback gezien!!! ik koop niks van bosch nooit meer nog nooit zo’n waardeloos merk in huis gehaald mensen wees gewaarschuwd!!! Je merkt aan heel het apparaat dat het overprijsde troep is!!

----------------------------------------------------------
Eerdere review 2-6-2019:

Deze stofzuiger is ideaal voor mijn tapijt te zuigen. Met de bijgeleverde accessoires ook een gemak om je meubels en de trap mee te stofzuigen.

Pluspunten

• U bent gewaarschuwd niet kopen

Minpunten

• Goedkoop plastic
  • Waardeloze motor
  • Zuigt voor geen meter

Piet 04-06-2019

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

Zeer handig in gebruik.Eenvoudige aansluiting met addepter .Neemt weinig riumte in bergplaats.Makkelijk opgezogen stof te ledigen.

Opa Ben 02-06-2019

Flexx Accu Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

Met 71-jaar nog steeds stofzuigen? Dat lukt mij prima met de Flexx Accu-zuiger omdat hij licht, soepel, stil en handig te bedienen is met slimme toepassingen.

Pluspunten

• gewicht
  • alles in één toebehoren
  • soepel te sturen

Minpunten

• moeilijk bereik tot ver onder het bed
  • stof langs de zijkant blijft liggen

MM13 01-06-2019

Bosch FLEXXO stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

Mooie stofzuiger, werkt goed, lange batterijduur, opzetstukken handig weggewerkt, makkelijk te hanteren.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Makkelijk te hanteren
  • Zuigt heel goed
  • Flexibel
  • Handige opzetstukken

Minpunten

• Aan de luide kant.

Truus Drenth 01-06-2019

Bosch steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

Heerlijke stofzuiger die voor mij het huishouden verlicht. Ik ben er super blij en tevreden mee, werkt zoals beloofd

Johan 31-05-2019

BOSCH STEL KRUIMELDIEF 2 IN 1 BCH3K255

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

Sinds kort een Hulphond die nogal verhaard deze steel/kruimeldief aangeschaft om even snel alles op te zuigen. Zuigt goed en krachtig en schoon geen haren meer aanwezig. Top zuiger en een aanrader als je huis dieren hebt.

xxxxx

Willem 11-05-2019

Steelstofzuiger een aanwinst

Geschreven voor: Bosch BCH3K255

Een uiterst handige en handzame stofzuiger voor op de bovenverdieping. Doet wat die moet doen naar volle tevredenheid.

Pluspunten

• Zuigt goed.
  • Maakt niet erg veel lawaai.

Minpunten

• Nog niet ontdekt.