Samsung Jet™ 75E Multi steelstofzuiger VS20B75AER4/WA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Jet™ 75E Multi steelstofzuiger VS20B75AER4/WA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Romy Bakker 20-11-2023

Prijzig maar fijne stofzuiger

Ik heb deze draadloze stofzuiger mogen testen. De prijs vind ik wat aan de hoge kant voor de kwaliteit en het vermogen van de batterij. Op de hoogste stand gaat de batterij snel leeg, maar bij normaal gebruik op de middelste stand red je er gemakkelijk een gemiddelde woonkamer+gang mee. Verder heeft de stofzuiger een mooi design en is hij zeer gemakkelijk in elkaar te zetten. Ook voelt de stofzuiger stevig aan. Het oplaad/ophangsysteem is alleen handig als je deze daadwerkelijk ophangt aan de muur, anders ziet het er nogal rommelig uit. Verder zijn de opzetstukken handig en is de stofzuiger zeer gemakkelijk te legen en schoon te maken. De stofzuiger ligt lekker in de hand en is zeer wendbaar. Het normale opzetstuk past ook onder de meeste kasten. Ik vind het zeker een aanrader!

Pluspunten

• wendbaarheid
  • makkelijk schoon te maken
  • Licht in de hand
  • Voldoende opzetstukken
  • Makkelijk in elkaar te zetten

Minpunten

• Batterijduur op hoogste stand is kort

s********@g******** 15-11-2023

Ik heb deze steelzuiger een aantal dagen mogen testen.
Eerst was ik sceptisch omdat hij na het laden nog geen 15 minuten mee ging. Maar toen bleek dat ik zelf iets verkeerd had gedaan. Dit is een lichtgewichte zuiger die lekker in de hand ligt. Omdat er geen snoer aan zit kan je moeiteloos door je hele huis zonder dat je rekening hoeft te houden met een stekker. Door de hulpstukken die erbij zitten kan je ook makkelijk je trap zuigen. Je kan hem zelfs meenemen in je auto om deze te stofzuigen.

Je kunt deze zakloze zuiger makkelijk schoonmaken. Je ontkoppeld het reservoir voor het vuil makkelijk en gooit deze leeg in je vuilniszak.

Al met al ben ik dik tevreden over deze zuiger

k******@u********* 15-11-2023

Fijne stofzuiger maar accu is snel leeg

Ik heb deze stofzuiger een paar weken kunnen testen. Dit is me zowel mee als tegen gevallen.
Stofzuigen zal nooit leuk worden maar zonder het gehannes met het snoer is het veel minder vervelend. Hij ligt goed in de hand en je pakt hem sneller als je even snel iets wil opruimen.

Stofzuigen doet hij geweldig. De zuigkracht is veel beter dan mijn oude kabelstofzuiger. Ook de zuigmond is prima. Waar eerder nog wel eens een steentje vooruit werd geduwd wordt deze nu door de ronddraaiende borstel naar binnen getrokken.

Wat ik miste was de mogelijkheid om even snel iets van een kastje of vensterbank te zuigen, dan moet je eerst de lange steel verwijderen en er een hulpstuk opklikken. Die zit niet vast aan de stofzuiger en moet je dus in je zak of zo meedragen.

Leeggooien gaat snel en probleemloos, ook het schoonmaken van de borstel stelt niet veel voor. Dit is af en toe noodzakelijk omdat er iets tussen kan zitten waardoor de borstel niet meer ronddraait. Dit geeft het apparaat trouwens ook zelf aan door een rood lampje.

Het grootste nadeel voor ons is echter de accucapaciteit. Deze is voor ons huis onvoldoende. Volgens de specificaties zou de accu een uur mee moeten gaan maar bij ons was dit slechts iets meer dan 20 minuten (middelste stand). Het is heel vervelend dat je de klus niet in 1 keer kunt afmaken. Maar als de accu het langer had uitgehouden had ik deze stofzuiger graag willen hebben.

Pluspunten

• zuigkracht
  • gebruiksgemak
  • makkelijk te legen/schoon te maken

Minpunten

• accu capaciteit