De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO7C71 Rowenta Green Force Cyclonic Effitech®+ RO7C71 Stofzuiger zonder zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Anouk 30-01-2024

Goede keuze voor een stofzuigerzakloze stofzuiger!

Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop van de Rowenta Green Force Cyclonic Effitech+ stofzuiger. Deze stofzuiger heeft mijn schoonmaakroutine naar een hoger niveau getild, en ik ben erg tevreden met zijn prestaties.

Een van de grootste pluspunten van deze stofzuiger zijn de verschillende opzetborstels die worden meegeleverd. Ze maken het mogelijk om moeiteloos door verschillende oppervlakken te manoeuvreren en zorgen voor een grondige reiniging. Of het nu gaat om tapijten, harde vloeren of lastige hoekjes, de opzetborstels maken het gemakkelijk om al het stof en vuil op te nemen. Het veelzijdige gebruik van de opzetstukken heeft mijn schoonmaakroutine efficiënter gemaakt en mijn huis voelt altijd heerlijk fris en schoon aan.

Een ander positief aspect is het krachtige cyclonische systeem van de stofzuiger, dat ervoor zorgt dat stof en vuil effectief worden opgevangen. Het feit dat deze stofzuiger zakloos is, is een enorme opluchting. Hierdoor hoef ik me geen zorgen te maken over het aanschaffen en vervangen van stofzuigerzakken. Bovendien is deze stofzuiger geschikt voor alle soorten vloeren, waaronder harde vloeren, hoogpolig tapijt en parket. Dit maakt het een uiterst veelzijdig apparaat dat aan al mijn schoonmaakbehoeften voldoet.

Wat betreft het elektriciteitssnoer moet ik wel vermelden dat het relatief kort is. Dit kan soms een klein ongemak zijn, vooral als je van stopcontact moet wisselen tijdens het stofzuigen. Gelukkig compenseert de algehele prestatie van de stofzuiger ruimschoots voor dit minpunt.

Al met al ben ik erg tevreden met mijn keuze voor de Rowenta Green Force Cyclonic Effitech+ stofzuiger. Het is een krachtige, veelzijdige en betrouwbare partner in mijn dagelijkse strijd tegen stof en vuil, en ik zou het zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar een hoogwaardige, zakloze stofzuiger met uitstekende opzetmogelijkheden.

Pluspunten

• Verschillende opzetstukken
  • Stofzuigerzakloos
  • Geluidsarm

Minpunten

• Kort elektriciteitssnoer

y***********@h********** 29-01-2024

Rowenta power Force... doet wat het belooft

Het is een mooi verpakt product, duidelijke instructie en zeer eenvoudig in elkaar te zetten. Het wijst zich helemaal vanzelf. Prachtig design en mooie looks.

Het gebruik van de stofzuiger is zo makkelijk als het kan zijn, je trekt de stekker met snoer ver genoeg uit, steekt het in het stopcontact druk op de aanknop en je kunt beginnen. Vervolgens kun je met de schuifknop op de hendel je zuigkracht bijstellen (heel makkelijk dat dit vlak bij de hendel zit, hierdoor hoef je niet telkens te bukken als je de zuigkracht moet aanpassen als je bijvoorbeeld een karpet moet stofzuigen of als je verschillende vloeren in je woning hebt). Met je voet bedien ook je ook super makkelijk de "gladde vloer / tapijt" stand.

We hebben een open grindvloer thuis en ik heb de eerste zuigbeurt met deze stofzuiger de gehele vloer op de meest krachtige stand geprobeerd, deze was absoluut succesvol want ik schrok nogal van de hoeveelheid stof en zand wat in de opvangbak terecht kwam.

De volgende test was de mat die in de woonkamer ligt. We hebben een kat en de haren blijven met de meeste stofzuigers gewoon in de mat plakken en komen niet in de stofzuiger terecht waar ze terecht moeten komen. Op de meest krachtige stand is de zuigkracht fenomenaal, nadeel hiervan is dat je behoorlijk wat kracht moet zetten om de zuigmond over de mat te bewegen, maar het resultaat is verbluffend. Alle haren en stof komen in de opvangbak terecht. Door de voetjes op de zuigmond veeg je het restant van de haren bij elkaar als een dikkere sliert stof die dan aan de mat blijft plakken, maar dit kun je heel makkelijk weer opzuigen.

Nadeel van deze stofzuiger vind ik de kleine borstelroller, ik heb deze gebruikt op onze stoffen (velvet bekleding) keuken stoelen, maar ik vond het resultaat een beetje tegenvallen. Ook hier zaten op enkele plekken wat kattenharen en de lange haren van de 3 dames in huis. Deze gingen met de borstelroller niet helemaal weg. Met het korte mondstuk kon ik e.e.a. wel snel opzuigen. Jammer van het mondstuk al is het resultaat zonder mondstuk op de stofzuiger beter.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Makkelijk aanpassen op de hendel
  • Makkelijk aan te passen naar vloersoort
  • Eenvoudig in elkaar te zetten
  • Mooi strak design

Minpunten

• Kleine borstel zuigmond minder goed.

Amanda 23-01-2024

Fijne Stofzuiger

De stofzuiger is erg krachtig, voor zo'n compacte apparaat.
Is makkelijk wendbaar en komt echt op elke plekken in het huis door alle bij geleverde attributen.
Ook in de auto kom je gemakkelijk tussen alle hoekjes en kiertje.
Minpuntje is alleen het legen van de zakloze bak, bij het openen komt daar wel veel stofvrij.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Wendbaar

Minpunten

• Snoer is wat korter

h********@h********** 22-01-2024
Ik ben erg tevreden over deze stofzuiger. Door mijn artrose heb ik moeite met het tillen van een stofzuiger. In dit geval totaal niet. De stofzuiger doet zijn werk uitstekend, de bediening op het handvat gaat fijn, ligt ook goed in de hand. Zeer wendbaar, waardoor je soms wel de stofzuiger ondersteboven trekt als je hem met je mee trekt. Handige manier om de stofbak te legen middels een handvat, tevens is de stof bak mooi groot. De bijgeleverde accessoires zijn erg fijn en handig in gebruik. Zelf heb ik de roterende mini en maxi zuigmond erbij besteld. Puur voor de dierenharen op het tapijt op de trap, want de 2 bijgeleverde parket en standaard zuigmond voldoen op zichzelf al heel goed. Ook erg fijn dat ie minder verbruikt door de lage wattage, maar toch een super zuigkracht heeft. De stofzuiger ziet er ook nog mooi uit, al met al een goede aankoop en aanbevelens waardig.

t*****@g******** 22-01-2024

Veelzijdige, goede zakloze stofzuiger

Goede, sterke stofzuiger met veel accessoires. De stofzuiger maakt weinig geluid. Ik heb al vrij snel dat geluid hard bij mijn binnen komt. Hij komt in vrijwel alle hoeken en gaten. Voor een huishouden met huisdieren (2 Maine coon katten met lange haren) is hij ook ideaal. Doordat je de zuigkracht aan kunt passen, kun je voorkomen dat hij iets vastzuigt.(bijvoorbeeld een mat). Het handvat waarmee je de stang vast houdt is erg handig. Dit geeft net wat meer stevigheid. De vele hulpstukken die erbij zitten zijn ook heel erg handig. Hij is compact en zo kun je hem ook voor de auto gebruiken. Hij is niet al te zwaar. Ziet er leuk uit. Kortom ik ben erg blij met de aankoop

Pluspunten

• maakt niet veel lawaai
  • zuigkracht
  • zakloos
  • vele accessoires

Minpunten

• lengte snoer

s****@g***** 17-01-2024
Ik ben heel erg tevreden met deze stofzuiger. De zuigkracht is in te stellen en op hoogste stand zuigt hij echt alles op .De opvangbak is groot en kan heel makkelijk geleegd worden ook zeker een plus.Ik ben zelf 180 cm en bij deze stofzuiger is de stang heel lang te maken zodat je als je zelf iets groter bent hier ook makkelijk kunt zuiden zonder constant te bukken.Ik moest er echt aan wennen dat deze stofzuiger zo stil is maar dat is heerlijk ...zo kun je zelfs tijdens het zuiden nog gewoon muziek luisteren.Ik ben er super tevreden mee ...ik zou deze stofzuiger zeker aan raden....ook zitten er verschillende opzetstukken bij die ik ook echt allemaal gebruik .

m**********@h********** 15-01-2024

Aanrader! Goede prestaties

Ik heb deze stofzuiger mogen testen. Bij het eerste gebruik was al boven verwachting! In eerste instantie dachten wij dat hij niet goed werkte doordat hij zo stil is haha, dit zijn wij niet gewend van een stofzuiger. De prestaties zijn verbluffend, wij hebben 2 kinderen en 1 hond maar hij zuigt al het vuil goed op. De filters zorgen voor een gezonde lucht. De opvangbak is erg praktisch en gemakkelijk te legen. De stofzuiger is compact en licht van gewicht. Zeer praktisch tijdens het stofzuigen, tillen én opbergen. Mocht je nog twijfelen? Ik zeg doen!

Koen 10-01-2024

Sti, krachtig en kwalitatief

Na een paar dagen gebruik ben ik enorm onder de indruk van de Rowenta RO7C71 stofzuiger. Wat meteen opvalt, is de degelijkheid van dit apparaat. De bouwkwaliteit straalt duurzaamheid uit, wat een geruststellend gevoel geeft voor langdurig gebruik. Een van de meest indrukwekkende eigenschappen is zonder twijfel de stilte tijdens het stofzuigen. Het geluidsniveau is opvallend laag, wat het gebruik ervan aanzienlijk comfortabeler maakt, vooral als je in een druk huishouden woont of met huisdieren woont. Het praktische handvat met de zuigkrachtbediening is een absoluut fantastische uitvinding. Het gemak waarmee je de zuigkracht aanpast terwijl je stofzuigt, maakt dit een bijzonder handig kenmerk. Het zorgt ervoor dat je moeiteloos kunt schakelen tussen verschillende oppervlakken zonder onderbrekingen. Enorm handig als je stofzuigermond vast zit op bijv. tapijt gezien de enorme zuigkracht.

Pluspunten

• stil
  • krachtig
  • degelijk

Frank 06-01-2024

Fijne stofzuiger

De stofzuiger is super stil, het handvat was even wennen, maar nu willen we niet meer zonder. Voelt stevig aan en heeft veel accessoires!

Pluspunten

• Stevig
  • Zuigkracht
  • Stil

Minpunten

• Prijs

Floris 05-01-2024

Super krachtige stofzuiger

De Rowenta stofzuiger is een fijne stofzuiger. De zuigkracht is minder dan de gangbare stofzuigers maar toch gaat alles via de zuigmond naar de opvangbak. Ik heb voornamelijk harde vloeren, een enkel tapijt en een paar droogloopmatten bij de deuren. Ook het tapijt en de matten worden moeiteloos ontdaan van vuil en stof. De stofzuiger is redelijk stil voor een stofzuiger en valt, voor mij, qua gewicht mee. Ik neem hem gemakkelijk mee de trap op tijdens het zuigen van de treden. Enige minpunt is de actieradius maar dat zie ik als een luxeprobleem. Vooral het electriciteitsnoer is wat aan de korte kant.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Gewicht
  • Hulpstukken

Minpunten

• Lengte snoer

m********@y******** 05-01-2024
Welkom bij mijn artikel over de Green Force Cyclonic Effitech+Animal RO7C66 (Bol). Deze krachtige stofzuiger is speciaal ontworpen voor huishoudens met huisdieren en biedt een efficiënte en grondige reiniging van alle oppervlakken. In dit artikel zal ik de belangrijkste kenmerken, voordelen en gebruikservaringen van deze stofzuiger bespreken.

Kenmerken

Efficiente cyclonische technologie voor optimale zuigkrachtGeschikt voor alle oppervlakken, inclusief tapijt, harde vloeren en meubelsHuisdierhaarborstel voor het verwijderen van hardnekkig haar en pluizenAllergiefilter om allergenen en fijnstof effectief te filterenGrote stofcontainer met eenvoudig te legen systeem

Voordelen

Grondige reiniging van huisdierhaar: Dankzij de speciale huisdierhaarborstel worden zelfs de meest hardnekkige haren en pluizen effectief verwijderd, waardoor je huis schoon en fris blijft.Premium filtratiesysteem: Het allergiefilter zorgt ervoor dat allergenen en fijnstof opgevangen worden, waardoor de luchtkwaliteit in huis verbetert. Ideaal voor mensen met allergieën of astma.Eenvoudig in gebruik: Met de grote stofcontainer hoef je minder vaak te legen en het eenvoudige legen systeem maakt het verwijderen van vuil een fluitje van een cent.Verschillende accessoires: De Green Force Cyclonic Effitech+Animal RO7C66 wordt geleverd met handige accessoires zoals een kierenzuigmondstuk en meubelborstel, waardoor je alle hoekjes en kieren moeiteloos kunt bereiken.

Gebruikservaringen

Mijn ervaringen met de Green Force Cyclonic Effitech+Animal RO7C66 ; Ik ben zeer evreden over de zuigkracht, eenvoudige bediening en het vermogen om huisdierharen op te zuigen. De stofzuiger is wel wat aan de zware kant

Conclusie

De Green Force Cyclonic Effitech+Animal RO7C66 (Bol) is een uitstekende keuze voor huishoudens met huisdieren. Met zijn efficiënte cyclonische technologie, speciale huisdierhaarborstel en premium filtratiesysteem zorgt deze stofzuiger voor een grondige reiniging van alle oppervlakken en verbetert hij de luchtkwaliteit in huis.

a*********@h********** 04-01-2024
Ik had alleen nog een robot stofzuiger en wou een stofzuiger voor de grote schoonmaak,
Deze stofzuiger heeft een goede zuigkracht, kan op alle oppervlaktes gebruikt worden (laminaat, vloerbedekking, de bank), met de accesoires kan er zelfs in hoekjes gezogen worden of tussen de zitting van de bank, ideaal en fijn om alles weer schoon te hebben in huis, het geluid is ook niet hard waardoor later op de middag geen probleem is (met een gehogerige appartement is dat fijn)