AEG VX7-2-ECO zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX7-2-ECO zwart op Kieskeurig.nl.

Tijs 13-01-2019

Stille kracht

Geschreven voor: AEG VX7-2-ECO zwart

We hadden een stofzuiger van ongeveer 4 jaren oud. Deze was echt op.
We hebben verschillende stofzuigers vergeleken en uiteindelijk voor de eco gekozen. Andere versies hebben andere acc. maar die hebben we niet nodig.
Naar de stille zuigmond zit er ook een parketzuigmond bij met wieltjes voor harde vloeren.
De machine is zeer stil. Op vol vermogen kunnen we elkaar goed verstaan.
De zuigkracht is zeer goed en moest zelfs minder hoog ingesteld worden om niet vast te zuigen aan bijv de deurmat.
De lengte van het snoer is ideaal en door het platte ipv ronde snoer past het bij ons zelfs onder een gesloten deur door.

• Extra acc
  • Grote zuigkracht
  • Instelbare zuigkracht
  • Extra lang snoer

Minpunten

• Adapterring in mini borsteltje laat los

ties 11-01-2020

groot gebruiks gemak

Geschreven voor: AEG VX7-2-ECO zwart

fijne lichte stofzuiger met meer dan voldoende zuigkracht, veel minder lawaai dan mijn vorige stofzuiger en zeer wendbaar door de zwenkwielen

Shea 20-09-2018

een lust

Geschreven voor: AEG VX7-2-ECO zwart

De stofzuiger oogt door zijn kleurstelling al milieuvriendelijk. Volgens de beschrijving is hij van 60% gerecycled plastic gemaakt. Hij verbruikt weinig stroom. Na één keer zuigen bleek al, dat hij een goede en regelbare zuigkracht heeft. Hij is bijzonder wendbaar en goed mee te trekken door de drie zwenkwieltjes . En hij is stil! Je hoort het zuigen meer dan dat je de motor hoort. Hij is licht en compact. Hopelijk hebben we er nog lang plezier van.

Pluspunten

• Gerecycled plastic
  • stil
  • wendbaar
  • energiezuinig
  • compact en licht

Minpunten

• opengeklapt is het scharnierpunt zwak

Voort 03-11-2020

stille, krachtige stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX7-2-ECO zwart

De stofzuiger is erg mooi stil. De zuigkracht is enorm en moest ik echt een stuk terug zetten om vastzuigen op kleden te voorkomen. Wat minder is dat de uit geblazen lucht snel gaat stinken (na twee stofzakken al) ik denk dat dit komt omdat er veel geluidsisolatie (een soort ondertapijt) in de stofzuiger zit om het geluid zo laag te houden. Geloof dat hier de vieze door komt anders snap ik het niet. Heb een klein hondje, maar mijn vorige stofzuiger Miele stonk na een paar jaar nog niet. Heb AEG een mailtje gestuurd met deze vraag maar nog geen antwoord gekregen.

Pluspunten

• stil
  • goede zuigkracht
  • mooi lang snoer

Minpunten

• erg snel vieze lucht uit de stofzuiger
  • duurzaamheid kan ik nog niet te zeggen

em 08-07-2020

Ooo, is dit modern

Geschreven voor: AEG VX7-2-ECO zwart

mijn grootste probleem is het hulpstuk om hondenharen op te zuigen. dit werkt goed want mijn mat kreeg ineens een andere kleur maar dan moeten die haren uit de borstel van het hulpstuk want andrs neemt het niets meer op, maar dat lukt niet. je moet heel hard trekken en peuteren om de haren uit de spiraalborstel te trekken waar een raster omheen zit waardoor het moeilijk bereikbaar is. dus in een badje laten weken zal niet helpen.
op de site ziet het er prachtig uit maar het is een slappe plastic doos die wiemelt als hij open moet om een zak in te doen. ik dacht dat ik de deksel los in mijn handen zou houden als ik niet goed op zou letten. alle onderdelen zaten los in een doos ik moest heel veel onderdelen in elkaar zetten vanaf een tekening. de zak gaat er moeilijk in, hij moet met 2 handen vastgehouden worden en dan goed opletten dat aan 2 kanten even hard getrokken wordt. en dat voor €180,-?! daarvoor verwacht ik meer stevigheid van het apparaat en doordachtheid i.v.m. de borstel. de zuigkracht is wel prima. 3 sterren voor de zuigkracht, 2 niet vanwege het ontwerp en het materiaal en de prijs daarvoor.

kblits 23-02-2020

rustige STOFzuiger

Geschreven voor: AEG VX7-2-ECO zwart

In vergelijking met onze vorige stofzuiger zuigt deze echt stof en haren van onze dieren en geeft minder geluid. Het design op zich is voor mij niet echt belangrijk, maar hij oogt heel behoorlijk. De prijs/kwaliteit verhouding is gunstig.

Jos 01-10-2018

Toppertje van een stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX7-2-ECO zwart

Prima stofzuiger hij is stil heeft flinke zuigkracht en door het 12 meter lange snoer heb je groot bereik. Een klein puntje van kritiek de bij geleverde voet maakt nogal veel herrie op je laminaat als je stofzuigt dat komt door de kleine kunststof wieltjes in de voet dit zou een verbeter puntje kunnen zin vandaar ik 4 sterren geef verder zijn we heel tevreden met de aankoop.

JPMStromen5 Smits 28-05-2018

Krachtpatser

Geschreven voor: AEG VX7-2-ECO zwart

Door het lange snoer kan de hele verdieping in één keer gestofzuigd worden; ook op de lage stand functioneert hij goed; kortom: blijdschap alom!

E. de Jong 28-05-2018

Het kost wat, maar dan heb je ook wat!

Geschreven voor: AEG VX7-2-ECO zwart

De titel zegt al voldoende.
Uitstekend, degelijk en zeer wenbaar apparaat wat precies doet waarvoor ie is ontworpen.
Stofzuigen is niet leuk, maar met deze stofzuiger is het zeer plezierig werken.