AEG VX7-2-ECO - Reviews

Stofopvang
stofzak
A+ energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX7-2-ECO op Kieskeurig.nl.

Tijs 13-01-2019

Stille kracht

Geschreven voor: AEG VX7-2-ECO

We hadden een stofzuiger van ongeveer 4 jaren oud. Deze was echt op.
We hebben verschillende stofzuigers vergeleken en uiteindelijk voor de eco gekozen. Andere versies hebben andere acc. maar die hebben we niet nodig.
Naar de stille zuigmond zit er ook een parketzuigmond bij met wieltjes voor harde vloeren.
De machine is zeer stil. Op vol vermogen kunnen we elkaar goed verstaan.
De zuigkracht is zeer goed en moest zelfs minder hoog ingesteld worden om niet vast te zuigen aan bijv de deurmat.
De lengte van het snoer is ideaal en door het platte ipv ronde snoer past het bij ons zelfs onder een gesloten deur door.

Pluspunten

• Extra acc
  • Grote zuigkracht
  • Instelbare zuigkracht
  • Extra lang snoer

Minpunten

• Adapterring in mini borsteltje laat los

Shea 20-09-2018

een lust

Geschreven voor: AEG VX7-2-ECO

De stofzuiger oogt door zijn kleurstelling al milieuvriendelijk. Volgens de beschrijving is hij van 60% gerecycled plastic gemaakt. Hij verbruikt weinig stroom. Na één keer zuigen bleek al, dat hij een goede en regelbare zuigkracht heeft. Hij is bijzonder wendbaar en goed mee te trekken door de drie zwenkwieltjes . En hij is stil! Je hoort het zuigen meer dan dat je de motor hoort. Hij is licht en compact. Hopelijk hebben we er nog lang plezier van.

Pluspunten

• Gerecycled plastic
  • stil
  • wendbaar
  • energiezuinig
  • compact en licht

Minpunten

• opengeklapt is het scharnierpunt zwak