Miele Complete C3 Cat&Dog PowerLine - SGEF3 zwart, rood - Reviews

Stofopvang
stofzak
C energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 Cat&Dog PowerLine - SGEF3 zwart, rood op Kieskeurig.nl.

7,9

De Miele Complete C3 PowerLine Cat&Dog PowerLine is er speciaal voor huishoudens met huisdieren. De stofzuiger is uitgerust met een AirClean-filter dat nare geurtjes in de zak houdt en schone lucht uitblaast. Met behulp van de Timestrip weet je wanneer je het filter moet vervangen. Daarnaast zuigt de turboborstel gemakkelijk dierenharen op. De Miele Complete C3 PowerLine Cat&Dog PowerLine wordt geleverd met verschillende accessoires. Dankzij de meubelzuigmond is het heel simpel om je auto uit te zuigen na een dagje strand met je viervoeter. Je bergt deze accessoires op onder de kap, zodat je ze altijd binnen handbereik hebt.

Gerda en Henk 16-01-2018

1 stopcontact en de hele beneden verdieping stofzuigen

Geschreven voor: Miele Complete C3 Cat&Dog PowerLine - SGEF3 zwart, rood

Wij leven samen met 2 volwassenen, 2 katten en 1 hond. De oude stofzuiger 12 jaar oud heeft ons nooit in de steek gelaten maar was uiteindelijk aan zijn eind. Op zoek naar een machine die bij ons past. Onze eisen, lang snoer, regelbaar toerental, moet haren van dieren aan kunnen, geschikt voor harde vloeren, karpetten en vloerbedekking, en het liefst niet te zwaar. Vanwege onze zonnepanelen is energie zuinig voor ons minder van toepassing. Wij kwamen uit op de Miele C3 Cat en dog. Een uitstekende machine, wendbaar, niet te zwaar, en de zuigkracht is prima in te stellen waardoor de kleden niet aan de zuigmond blijven hangen. De zuigstang is van een prima lengte en loopt gemakkelijk over de vloer. De speciale roterende borstel doet uitstekend zijn werk. Het schoonmaken van de roterende borstel vereist een handigheidje. De haren gaan vast om de borstel zitten. Met een schaartje de haren even doorknippen en de de klus is zo geklaard. Het geluidsniveau is acceptabel zeker gezien de 890W motor. Het bereik van de machine, bijna 12 meter, geen gewissel meer van stopcontacten, heerlijk. Als deze nu ook 12 jaar meegaat.... Even geduld dus.

Pluspunten

• wendbaar
  • variabele zuigkracht
  • roterende borstel
  • niet te zwaar
  • groot bereik

Minpunten

• borstel reinigen vereist handigheidje
  • energie klasse C

smol 16-05-2018

Matig

Waardeloze stofzuiger.
Heb dit apparaat nu 2,5 jaar in gebruik, en gebruik hem 2 maal per week, heb geen honden of katten en het laatste jaar zuigt hij steeds slechter en maakt ook steeds meer kabaal.
Het stof gooit hij voor meer dan 2/3 deel naast de stofzak, zodat alles onder zit.
Bah, bah....Wat een diepe ellende met dit apparaat.
En dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb met Miele apparaten.
1 wasdroger die na 3 jaar geheel de geest gaf. De reparatiekosten waren behoorlijk.
1 dure magnetron die ook na 2,5 jaar kapot ging. Ook hier flinke reparatiekosten voor moeten betalen. Heb Miele gewezen op hun product verantoordelijkheid en aansprakelijkheid, maar helaas de garantie was na 2 jaar verlopen.....dus geen enkele coulance bij Miele.
Ze kunnen de kreet: MIELE.....ER IS GEEN BETERE! beter vervangen door MIELE ER IS GEEN SL....

Niks vechten als Cats & Dogs 24-04-2020

Super product vooral vanwege de turboborstel gouden greep!!!

Geschreven voor: Miele Complete C3 Cat&Dog PowerLine - SGEF3 zwart, rood

Vanwege 2 honden en 2 katten de Miele Cat&Dog gekocht. De turboborstel maakt de vloerbedekking brandschoon. Zelfs de lastige harde haren van onze Boerboel trekt hij er moeiteloos uit.. Ook fijn dat hij met een lager vermogen als onze vorige stofzuiger even goede of zelfs betere prestaties levert. Dus zuiniger en schoner. De 8m lange kabel maakt het ook dat ik de hele onder verdieping kan zuigen zonder om te moeten steken. Al met al super tevreden met onze nieuwe stofzuiger.

Pluspunten

• minder vermogen toch sterk
  • turboborstel
  • lekker lange kabel
  • tiptoetsen dus niet meer bukken
  • Lichte makkelijk uit te schuiven stang

Minpunten

• iets zwaarder dan de andere miele zuigers

Lynne 26-03-2020

Miele, er is geen betere!

Geschreven voor: Miele Complete C3 Cat&Dog PowerLine - SGEF3 zwart, rood

Mijn 1e stofzuiger was ook een miele en is zo'n 8 jaar meegegaan! Nu voor de cat&dog gekozen ivm kortharige hond en 3 kids. Hij zuigt super en heeft een makkelijk wendbaar voetstuk. Ook het oprollen gaat super handig! Kortom, voor mij niks anders dan een miele!

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Speciale stofzuigermond
  • Luchtfilter
  • Krachtige zuigkracht

Minpunten

• Maakt wel flink wat lawaai op turbostand
  • Hij is nog redelijk zwaar om te tillen

Frederiek 05-02-2020

Goede stofzuiger met genoeg zuigkracht.

Geschreven voor: Miele Complete C3 Cat&Dog PowerLine - SGEF3 zwart, rood

Deze stofzuiger is praktisch met een hoge zuigkracht. Met verschillende opzetstukken kan de stofzuiger overal voor gebruikt worden. De stofzuiger is licht in gebruik en werkt zeer gemakkelijk.

Pluspunten

• Hoge zuigkracht
  • Meerdere opzetstukken
  • Handig voor haren van huisdieren

E . Dropsie 23-01-2020

Cat&dog miele c3

Geschreven voor: Miele Complete C3 Cat&Dog PowerLine - SGEF3 zwart, rood

Goede kwaliteit maar cat & dog borstel niet te gebruiken voor perzische tapijten ! Daar kocht ik het voor, alleen op laagolig tapijt!!
Dan met gewone borstel vind ik het een hele zware klus om kleden te stofzuigen . Ik heb er spijt van .

Pluspunten

• Lang snoer
  • Makkelijk voor de trap

Minpunten

• Kolossaal zwaar ook op lichte stand
  • Niet geschikt voor losse tapijten

Rosa 08-09-2019

Miele Complete C3 Cat&Dog PowerLine.Super stofzuiger!

Geschreven voor: Miele Complete C3 Cat&Dog PowerLine - SGEF3 zwart, rood

Wij hebben de Miele Complete C2 Powerline Cat & dog net aangeschaft. Sinds het eerst gebruik hebben we geen last meer van honden haren. Top product!

Kim 21-08-2019

Miele complete cat&dog c3

Geschreven voor: Miele Complete C3 Cat&Dog PowerLine - SGEF3 zwart, rood

Onze andere stofzuiger was kapot. En de schade viel niet in de garantie.nu mochten we een nieuwe uitzoeken en kregen wij een compensatie ervoor terug. Dus kwam ik op de Miele complete c3 Cat&Dogs uit. Omdat wij katten en honden hebben.en zitten 2 verschillende muntstukken bij een speciale voor katten en honden haren,en een voor houten en laminaat/parketvloeren dit omdat de andere borstel de houten vloeren kan beschadigen.nu hebben wij onder grindvloer en boven laminaat dus dat was een ideale oplossing.ook mocht ik hem in de winkel uittesten hoe die het deed. Hij zwenkt heel goed mee dus je hoeft niet hard te trekken aan de slang. Ook staan er verschillende standen op. Kortom een goed product.

Pluspunten

• Zwenkwieltjes
  • Twee mondstukken
  • Verschillende zuigstanden
  • Verschillende monstukken klein formaat

Clk 31-07-2019

Miele cat and dog

Geschreven voor: Miele Complete C3 Cat&Dog PowerLine - SGEF3 zwart, rood

Hele fijne stofzuiger. Zeker een aanrader. Als je stofzuiger zegt, zeg je miele!! Eenmaal geprobeerd, wil je geen andere meer.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Flexibiliteit

Floor 27-02-2019

stofzuiger speciaal voor huisdieren

Geschreven voor: Miele Complete C3 Cat&Dog PowerLine - SGEF3 zwart, rood

Ik heb weer een Miele stofzuiger gekocht omdat deze mij toch steeds het beste bevalt. Ik heb ook wel uitstapjes naar andere merken gemaakt, maar ik vind Miele toch echt de beste. Van mijn vorige stofzuiger ging het klepje steeds open, Dat vond ik minder. Ik ging daardoor twijfelen, maar uiteindelijk heb ik nu voor de Miele cat&dog uitvoering gekozen. Ik vind het een super fijne stofzuiger: heel wendbaar en stil (speciale knop). Ook fijne hulpstukken en het klepje dat zich bovenop de hulpstukken bevindt blijft goed dicht! De stofzuigerstang is op een heel simpele manier te verstellen. Ik ben erg tevreden over mijn aankoop. Ik gebruik de stofzuiger nu zo'n twee weken, dagelijks.

Pluspunten

• speciale knop voor extra stil