Bosch GL-30 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GL-30 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

De Bosch GL-30 is met zijn gewicht van 4,3 kg licht te noemen. Daardoor beweegt de stofzuiger soepel en kun je hem gemakkelijk optillen. Of dat nodig is, is echter de vraag. Dankzij de vier zwenkwieltjes kun je hem namelijk ook erg gemakkelijk naar de zijkant bewegen. De Bosch GL-30 is echter niet alleen erg gebruiksvriendelijk; hij beschikt ook over een sterkte zuigkracht, zeker op harde vloeren. Anders dan vroeger gaat die zuigkracht echter niet meer ten koste van je energierekening. Deze Bosch-stofzuiger is namelijk behoorlijk energiezuinig. Ook handig is de grote BigCapacity-stofzak, met een inhoud van 4 liter.

Ellen 22-07-2020

Perfect voor tapijt

Geschreven voor: Bosch GL-30 zwart

Als je tapijt hebt is dit een hele fijne stofzuiger. Voor tegels en laminaat echter zeer onprettig. De zuigmond maakt veel lawaai en je moet buigen om te zorgen dat de zuigmond niet alles vooruit schuift. Ergonomisch niet goed voor je rug. De vloerborstel kan er niet af dus kun je er geen andere opzetten. Miskoop voor ons.

Pluspunten

• Zuigt goed op tapijt
  • Zuinig
  • Klein

Minpunten

• Slecht voor harde vloer

Jan Hoensbroek 20-05-2020

Goede stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch GL-30 zwart

Een stofzuiger die ook nog steeds voldoet. Een lekker lang snoer en goede zuigkracht. Nog steeds erg tevreden.

Pluspunten

• Groot bereik
  • Zuigkracht

Minpunten

• Nog geen

Frieda van Doorn 04-02-2020

Bosch Stofzuiger GL30

Geschreven voor: Bosch GL-30 zwart

Kunststof voelt gammel aan bij het sluiten van de stofzuiger.
Voet met borstel krast en piept over het laminaat. Waarschijnlijk de wieletjes onder de voet. Snoer rolt te pas en te onpas in en uit.
Dus geen aanrader.

Jan H Heerlen 31-01-2020

Een echte aanrader

Geschreven voor: Bosch GL-30 zwart

Dit product was in de aanbieding bij Lidl.gekocht en moet zeggen een hele goede zuiger.had eerst een Philips maar deze is veel beter.goede zuigkracht.een fijn en degelijk product voor een scherpe prijs.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accessoires
  • Oprol mechanisme.