Kärcher FC 5 - Reviews

Inhoud
0,4 liter
Luchtfilters
water

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

René Simon 21-05-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige machine

Ik heb voor dit product gekozen om te proberen mijn ongesealde grindvloer te reinigen. Tevens heb ik de vloeibare reiniger voor steen besteld en ik moet zeggen: het kost wel enige moeite, maar het resultaat is overweldigend. In de grindvloer zaten vlekken van braaksel van mijn katten en dit waren donkere vlekken geworden. Vlekken even laten inweken en toen met de vloerreiniger eroverheen. De vloer ziet er weer spic en span uit en als je de vuilwatertank bekijkt, dan schrik je je een ongeluk. Wat een vuiligheid. Ben erg blij met de aanschaf van de vloerreiniger FC 5. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Gemakkelijk en licht in gebruik
  • Goed schoon te maken
  • Lekker langer kabel
  • compacte uitvoering, dus weinig opslagruimte

Minpunten

• nog niet ontdekt!!

Remco 16-07-2017

Goedemiddag,

Wij zijn ook van plan om deze aan te schaffen voor onze ongesealde grindvloer.
Laat je u de vlekken alvorens inweken met heet water? Wordt de grindvloer echt net zo schoon als met een borstelmachine? Wij hopen dat het apparaat goed werkt met onze open grindvloer want dan zijn wij van de dure huurmachine af...

Hgr Remco

Kick 20-05-2017 Product paar dagen in bezit

Verbluffend

Na aankoop het apparaat direct uitgeprobeerd op onze eikenhouten gewaxte vloer. Het in elkaar zetten is simpel en het gebruik evenzo.

Zoals gezegd: het resultaat is verbluffend goed. De kunstofvezelrollen boenen de vloer waarna het apparaat in dezelfde handeling het oppervlak weer droog zuigt. Ook kruimels, stof en andere kleine rommel worden in dezelfde handeling meegezogen. Daarna is de schoon gemaakte vloer vrijwel direct weer te betreden.
Moeilijk bereikbare plekken moeten nog wel op een andere wijze gereinigd worden.

Het nareinigen van het apparaat is ook kinderlijk eenvoudig. Het is overigens bijna beschamend hoeveel vuil er uit het vuilwaterreservoir kwam. Dit is echter wel een indicatie dat het apparaat goed zijn werk goed doet.

Het apparaat is staand op te bergen op de meegeleverde standaard en neemt relatief weinig ruimte in beslag.

Pluspunten

• Voldoet ruimschoots aan de verwachtingen
  • Heldere gebruiksaanwijzing
  • Simpel in gebruik en onderhoud
  • Actieradius
  • Goed op te bergen d.m.v. meegeleverde standaard

Carina 25-08-2017 Product paar weken in bezit

Gemakkelijk snel simpel handig goed

Super machine heel tevreden goed resultaat echt schoon de plavuizen vloer op een simpele manier , belangrijk voor mij omdat ik rug patiënt ben ,zonder bukken de vloer tip top ! tevreden over alle karcher apparaten weer een aanwinst erbij !

Pluspunten

• Echt schoon
  • Handig