Black & Decker SVJ520BFS - Reviews

droog
Type/soort
steelzuiger
Zuigkracht (maximaal)

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Bert2004 05-08-2017 Product paar weken in bezit

Geweldig handzaam apparaat

Echt een fijn apparaat en mede door zijn handzaamheid en je pakt het gewoon makkelijker dan een gewone stofzuiger. Ideaal voor gladde vloeren. Makkelijk en in één ruk doorgaan met de trappen vanwege de uitneembare kruimeldief.
Zuigkracht is goed, wel wat veel lawaai en de hoogste stand is niet nodig bij gladde vloeren.
Hoge vloerbedekking is hij niet voor aan te bevelen. Jammer van het opzetstukje dat je niet op de stofzuiger kan klikken zodat je het bij de hand heb. Prima ding en ik kan me echt niet vinden in een 3 zoals hier iemand schreef.

Pluspunten

• Handzaam
  • Uitneembaar makkelijk voor de hoekjes
  • Op basis station te plaatsen en gelijk laden

Minpunten

• Lawaai
  • Opzetstukje niet op stofzuiger te plaatsen

J.van Kuijk 13-07-2017 Product paar weken in bezit

Echt waardeloos product

Veelbelovende reclames en recensies (gekocht?), maar dit apparaat heeft echt TOTAAL GEEN zuigkracht. Zelfs gladde vloeren worden niet schoon. Een hoog en hard irritant motorgeluid en binnen 20 minuten totaal leeg. Leek ook te mooi om waar te zijn. Een snoerloze stofzuiger in deze prijsklasse kan denk ik niet. Gelukkig nog een cashback van E 20=, dan is het E 129= weggegooid geld ipv E 149=....Toch maar een echte stofzuiger

Pluspunten

• uitneembare kruimeldief

Minpunten

• geen zuigkracht
  • hoog irritant motorgeluid
  • snel lege accu

Antoon 06-07-2017 Product paar maanden in bezit

Prima accu lange zuig tijd

Ik heb voor dit product gekozen omdat er een goede accu in zit en je met een keer opladen de hele
begane grond kunt zuigen

Pluspunten

• li-ion accu
  • prima combinatie van stofzuiger en kruimeldief

Minpunten

• nog niet kunnen vinden