Black & Decker SVJ520BFS-QW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Black & Decker SVJ520BFS-QW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

d******@z******** 27-03-2022

miskoop

Gekocht in 2017 en leek een mooi apparaat. Na enkele keren gebruik blijkt de zuigkracht erg matig tot zeer slecht te zijn. Ook als het kleine reservoir goed leeg is. De borstels van de steelstofzuiger draaien binnen de kortste keren vast met bv langere haren. De kruimeldief is alleen met zeer veel kracht uit de houder in de grote stofzuiger los te krijgen en zuigt eveneens zeer matig. Daarnaast maakt de kruimeldief slecht contact waardoor hij niet oplaadt. Het apparaat staat al een tijd werkeloos in de hoek. Vandaag kwam ik hem weer tegen, hij doet niets meer en wordt weggegooid. Enorme miskoop geweest.

Minpunten

• zuigt slecht
  • laadt slecht op
  • kruimeldief moeilijk los te maken
  • borstels lopen snel vast

Wim 28-10-2019

Wim

Bij aanschaf leek deze steelstofzuiger het goed te doen, maar ging steeds slechter zuigen.
Als wijhem weg zetten op de lader dan valt het opgezogen vuil er weer uit.
Als ik het blauwe venture deel er uithaal verbeterd de zuigkracht maar dan raakt het filter voor het zuiggedeelte snel verstopt.
Ook als hij helemaal schoon is totaal geen zuigkracht.

Pluspunten

• Mooie vorm

Minpunten

• Zuigt niet.

Bert2004 18-08-2019

Handzaam en handig, maar....

Als je voor het eerst in contact met het ding kom is het allemaal Oke.
Nu 2 a 3 jaar later is de accu niet best meer en wat nu. Ik overweeg zelf de accenten vervangen. Wij gebruiken hem nooit voluit, maar de zuigkracht kan toch beter vind ik.

Pluspunten

• Handzaam
  • 2 in 1

Minpunten

• Batterij
  • Zuigkracht op den duur

Nicolle 25-03-2019

Zuigt goed maar met veel lawaai

Heb deze steelstofzuiger gekocht om mijn kruimeldief te vervangen. Had een kruimeldief van dit merk en was daar zeer tevreden over.
Het kruimeldief gedeelte zuigt goed maar had meer verwacht van het geheel met steel, vaak haal ik toch nog de kruimeldief eruit om het nog even beter te zuigen.
Vind de borstel op de steelzuiger wel heel goed het kleed en de deurmatten zuigen. We weer jammer dat de borstel daarna weer lastig schoon te krijgen is, de haren draaien zich helemaal vast.
Dan het geluid, man wat een herrie, helemaal op de 2e stand. Wat ik ook ook storend vind is dat je hem altijd eerst nog in de 2e stand moet zetten voordat hij uit kan.
Ook vind ik dat je erg hard moet drukken op het knopje om de kruimeldief los te krijgen
Mijn conclusie: goede stofzuiger maar er kan nog het een en ander aan verbeterd worden voor deze prijs

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Wendbaar
  • Goed op tapijt/kleden

Minpunten

• Lawaai
  • Rienigen borstel

Bert2004 05-08-2017

Geweldig handzaam apparaat

Echt een fijn apparaat en mede door zijn handzaamheid en je pakt het gewoon makkelijker dan een gewone stofzuiger. Ideaal voor gladde vloeren. Makkelijk en in één ruk doorgaan met de trappen vanwege de uitneembare kruimeldief.
Zuigkracht is goed, wel wat veel lawaai en de hoogste stand is niet nodig bij gladde vloeren.
Hoge vloerbedekking is hij niet voor aan te bevelen. Jammer van het opzetstukje dat je niet op de stofzuiger kan klikken zodat je het bij de hand heb. Prima ding en ik kan me echt niet vinden in een 3 zoals hier iemand schreef.

Pluspunten

• Handzaam
  • Uitneembaar makkelijk voor de hoekjes
  • Op basis station te plaatsen en gelijk laden

Minpunten

• Lawaai
  • Opzetstukje niet op stofzuiger te plaatsen

J.van Kuijk 13-07-2017

Echt waardeloos product

Veelbelovende reclames en recensies (gekocht?), maar dit apparaat heeft echt TOTAAL GEEN zuigkracht. Zelfs gladde vloeren worden niet schoon. Een hoog en hard irritant motorgeluid en binnen 20 minuten totaal leeg. Leek ook te mooi om waar te zijn. Een snoerloze stofzuiger in deze prijsklasse kan denk ik niet. Gelukkig nog een cashback van E 20=, dan is het E 129= weggegooid geld ipv E 149=....Toch maar een echte stofzuiger

Pluspunten

• uitneembare kruimeldief

Minpunten

• geen zuigkracht
  • hoog irritant motorgeluid
  • snel lege accu

Antoon 06-07-2017

Prima accu lange zuig tijd

Ik heb voor dit product gekozen omdat er een goede accu in zit en je met een keer opladen de hele
begane grond kunt zuigen

Pluspunten

• li-ion accu
  • prima combinatie van stofzuiger en kruimeldief

Minpunten

• nog niet kunnen vinden