Dyson DC62 animal - Reviews

Nat en/of droog
droog

8,1

Vincent H. 19-12-2016 Product paar maanden in bezit

Zeer krachtige, compacte en fijne stofzuiger.

Zeer krachtige, compacte en fijne stofzuiger. Relatief duur, maar elke Euro waard! Ondanks zijn kleine formaat is de DC62 zeer krachtig, en zuigt hij alle kattenharen met gemak van het traptapijt. Ik ben zeer onder de indruk van dit apparaat, vooral ook omdat de relatief kleine accu met gemak ons hele apartement schoonzuigt. Echt een innovatief top product wat mij betreft! Aanrader!

Pluspunten

• Duurzaam
  • Krachtig
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Relatief duur in aanschaf (wel elke euro waard).

Egidius 16-12-2016 Product paar dagen in bezit

geweldig!!!!!!!!!!!

Na de Cool Pure link aangeschaft te hebben en de zomer koel en met schone lucht doorgekomen te zijn ,was de stap om een "dure" cordless stofzuiger aan te schaffen een stuk kleiner! Ik was al zo tevreden en nu werden mijn verwachtingen toch weer overtroffen!!
Wat een geweldig apparaat!!! Dyson is als Apple ,je wordt vrienden voor het leven!
Stofzuigen zonder snoer is als fietsen zonder zijwieltjes!!!!

Pluspunten

• super apparaat!!
  • Je gaat zonder tegenzin stofzuigen!
  • Dyson kwaliteit

Erelid 27-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Heel handig maar niet erg duurzaam

Wij hebben deze stogzuiger nu ongeveer 3 jaar en hebben er heel veel plezier van. Goede zuigkracht, niet te vergelijken met een kruimeldief, en heel handig in gebruik.
Alleen is de accu inmiddels aan zijn eindje en die zijn stevig aan de prijs.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Beperkte levensduur accu

Nelleke Pronk 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geweldig apparaat en ideaal voor oa hondenharen.

Wij hadden al een kleine Dyson DC 62 animal en deze beviel zo goed dat we deze ook hebben gekocht met de lange steel.
Ook de garantie is perfect omdat wij kort voor het einde van de garantietermijn een onderdeel kapot hadden. Dit werd gratis vernieuwd.

Karin 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

geen fijne ervaring bij de garantie

ik heb de snoerloze kruimeldief welke behoorlijk wat heeft gekocht en net na de garantie periode is het kapotgegaan wat ik erg jammer vind Dyson kon niet voor me doen dus hier was ik niet blij mee. ik heb de sledestofzuiger animal pro deze bevalt goed en ik heb de ventilator van Dyson deze piept als je hem op zwenken zet. Dus prijs kwaliteit laat soms te wensen over.

Officiele reactie van Dyson 18-11-2016

Beste Karin,

Wat jammer te horen dat je snoerloze stofzuiger defect is. Dyson hanteert een garantie-periode van 2 jaar op ventilators en snoerloze stofzuigers en 5 jaar op sledestofzuigers. Kunt u contact opnemen met onze helpdesk onder vermelding van dossiernummer 2084053? Dit kan voor Nederland op het gratis nummer 0800 0206 203 en voor België 0800 392 08. Op die manier kunnen wij nagaan wat er mis is met het toestel en wat er eventueel nog voor u gedaan kan worden.

Dyson Benelux

Karin de Vires 16-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Dyson DC 62 animal

Wij hebben twee langharige honden. Ik gebruik deze stofzuiger iedere dag. Geweldig zuigvermogen. Makkelijk op te laden. Hoef dus nu niet iedereen dag meer de stofzuiger uit de kast te pakken , maar maak gebruik van de snoerloze stofzuiger . Ideaal.

Huijsmans 29-10-2016 Product paar weken in bezit

Met grote kruimeldief door je hele huis

+ handig, snel gepakt, wendbaar, geen snoer, geen zak, geen aparte filter om telkens te wisselen, in 1 keer door je hele huis, door handig ophangsysteem altijd opgeladen, goede bruikbare hulpstukken
- duur, voor sommigen zwaar na tijdje, voor lange mensen vrij kort.

Stofzuigen is zo gebeurt, bij hardnekkige hondenharen even de turbo aanzetten.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Snoerloos

Minpunten

• Duur
  • Voor ouderen wat zwaar