Dyson DC62 animal

Dyson V10 Fluffy Nikkel/Rood

Dyson V10 Fluffy Nikkel/Rood Best Reviewed jul 2018
9,4 (9)
Bekijk alle Stofzuigers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Erelid 27-11-2016

Heel handig maar niet erg duurzaam

Wij hebben deze stogzuiger nu ongeveer 3 jaar en hebben er heel veel plezier van. Goede zuigkracht, niet te vergelijken met een kruimeldief, en heel handig in gebruik.
Alleen is de accu inmiddels aan zijn eindje en die zijn stevig aan de prijs.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Beperkte levensduur accu

Vincent H. 19-12-2016

Zeer krachtige, compacte en fijne stofzuiger.

Zeer krachtige, compacte en fijne stofzuiger. Relatief duur, maar elke Euro waard! Ondanks zijn kleine formaat is de DC62 zeer krachtig, en zuigt hij alle kattenharen met gemak van het traptapijt. Ik ben zeer onder de indruk van dit apparaat, vooral ook omdat de relatief kleine accu met gemak ons hele apartement schoonzuigt. Echt een innovatief top product wat mij betreft! Aanrader!

Pluspunten

• Duurzaam
  • Krachtig
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Relatief duur in aanschaf (wel elke euro waard).

Huijsmans 29-10-2016

Met grote kruimeldief door je hele huis

+ handig, snel gepakt, wendbaar, geen snoer, geen zak, geen aparte filter om telkens te wisselen, in 1 keer door je hele huis, door handig ophangsysteem altijd opgeladen, goede bruikbare hulpstukken
- duur, voor sommigen zwaar na tijdje, voor lange mensen vrij kort.

Stofzuigen is zo gebeurt, bij hardnekkige hondenharen even de turbo aanzetten.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Snoerloos

Minpunten

• Duur
  • Voor ouderen wat zwaar

Vonkie 01-03-2018

valt wat tegen

Wij hebben deze Dyson dacht ik 2.5 jaar.
De stofzuiger is handig in gebruik,ontwerp is doordacht, beter als bij sommige lompen andere merken, maar of ik ooit weer een Dyson zal kopen dat betwijfel ik.
De DC62 maakt nu een vreselijke herrie, vreselijk schel geluid, was overigens al geen stille stofzuiger bij aankoop. Ons is verteld dat de DC62 te vergelijken is met een 230Volt stofzuiger, nou niet echt, zuigt niet altijd alles op, dennennaalden worden niet opgezogen, eigenlijk met 1 naaldje heef deze al moeite mee, maar ook andere stofdeeltjes blijven achter op de grond.
Nu begint de accu op te raken, wat ik een normaal vind gezien de leeftijd en gebruik, zal bij een ander merk niet anders zijn. Nu een plus punt, de accu is makkelijk te vervangen, ook de prijs valt reuze mee. Wij overwegen toch een nieuwe draadloze stofzuiger, gezien de zuigkracht tegen valt, en de herrie van deze stofzuiger.
Wij zijn ervan overtuigd dat de Dyson het niet beter doet qua zuigkracht als een gelijkwaardige in prijs, als een ander merk. Ik heb de DC62 gebruikt om de auto te zuigen, ik heb de Dyson netjes terug gezet, en de 230 Volt stofzuiger ingezet, was geen succes.

Twee maanden na aankoop even gebeld met Dyson, en de klacht betreffende de tegenvallende zuigkracht en dat de machine aan/uit, aan /uit gaat, even voorgelegd…. Ik durf niet meer terug te bellen, ik werd door de (volgens mij een Belgische dame) niet erg klantvriendelijk geholpen, beetje afgesnauwd…..maar misschien heeft ze een paar klanten gehad voor mij, die de handleiding niet hebben gelezen, waardoor ik diegene was die op een verkeerd tijdstip contact zocht.

Wij overwegen nu een Bosch steelstofzuiger, maar ook daar moet de accu eens worden vervangen, en ik vraag mij af kunnen wij dat zelf, of moet deze worden opgestuurd en ontvang ik daarna een flinke rekening.
Ik durf niet echt meer een Dyson te kopen, want of de zuigkracht van de V7, V8 nu beter is….ik weet het niet. En dan de prijzen, maar goed de meeste draadloze stofzuiger kosten veel geld…ik ga nog even op onderzoek, welke het gaat worden

Pluspunten

• Gewicht
  • Wendbaar
  • vervangen accu

Minpunten

• zuigkracht
  • filter storing, snel vervuild
  • Herrie

Beestje 24-07-2017

Top kracht!

Ik koos voor de dyson animal pro omdat ik hou van mijn dieren! Maar ik hou ook van een net huis. De stofzuiger helpt mij hier voortreffelijk bij!!

Pluspunten

• Krachtig
  • Snoerloos
  • Handige hulpzetstukken
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• 1 opzetstuk kan niet in houder

Egidius 16-12-2016

geweldig!!!!!!!!!!!

Na de Cool Pure link aangeschaft te hebben en de zomer koel en met schone lucht doorgekomen te zijn ,was de stap om een "dure" cordless stofzuiger aan te schaffen een stuk kleiner! Ik was al zo tevreden en nu werden mijn verwachtingen toch weer overtroffen!!
Wat een geweldig apparaat!!! Dyson is als Apple ,je wordt vrienden voor het leven!
Stofzuigen zonder snoer is als fietsen zonder zijwieltjes!!!!

Pluspunten

• super apparaat!!
  • Je gaat zonder tegenzin stofzuigen!
  • Dyson kwaliteit

Marie-Elise 04-10-2017

Schroeven op de bon ?

Apparaat (Dc62) in goede orde ontvangen, een pracht van een apparaat, vrij compleet. Echter lijkt het helaas niet mogelijk om voor een dergelijke prijs ook nog twee bevestigingsschroeven mee te leveren. Jammer, nu moet ik alsnog op pad voor het bevestigingsmateriaal, wat voorkomen had kunnen worden als dit standaard was meegeleverd.

Nicky 23-09-2017

Dyson Dc62 Animal Pro

Op zich altijd tevreden geweest over de zuigkracht. 1 nadeel was wel dat lange hondenharen zich vast draaien in de ronddraaiende borstel. Dus borstel telkes haarvrij maken na stofzuigen. Gekocht aan de prijs van 375 euro! En na 2,5 jaar stuk! Vind ik zeer snel voor die prijs!

Pluspunten

• Goede zuigkracht

Minpunten

• Hondenharen draaien zich vast in de bostel
  • Duur en na 2,5jaar stuk

Bert 21-09-2017

Tegenvaller als ik alle reviews lees

Ik had hoge verwachtingen van deze Dyson
Voor haren van huisdieren
Maar zuigt met de normale opzetstukken slechter dan mijn oude stofzuiger
Haren van onze hond gaat redelijk maar niet een super verbetering
Na 10 a 15 is de accu leeg
De opvangbeker is snel vol of geblokkeerd door ophopend haar e.d.
Echte miskoop
Nu maar een tweede stofzuiger aanschaffen maar zeker geen Dyson

Officiele reactie van Dyson 22-09-2017

Beste Bert,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent over de Dyson DC62. Dit kan te maken hebben met het feit dat het toestel nog in MAX-stand geschakeld staat.
De vloerzuigmond kunnen we onder de garantie eventueel voor u vervangen,

De gebruiksduur is al volgt:
Zonder gemotoriseerde hulpstukken: 20 minuten
Met gemotoriseerde hulpstukken: 17 minuten
In de max-modus: 6 minuten.

Mocht dit niet geval zijn, wil ik u vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met de Helpdesk op één van onderstaande gratis telefoonnummers:

Nederland: 0800 0206 203
België: 0800 392 08

Met vriendelijke groeten,
Dyson Benelux

Lenie 10-09-2017

Geweldige zuigkracht , goede hulpstukken.

Ik vind het een goede stofzuiger voor tussen door ,..je pakt hem makkelijk en je huis is altijd netjes zo.
Ook goed te gebruiken in de auto door zijn hulpstukken.
Geen stofzuiger zakken te kopen.
Zuigkracht is geweldig...en extra knop voor extra power , -maar die heb ik nog niet nodig gehad-.
Hij is prijzig , -ik heb nog nooit zo'n dure stofzuiger aangeschaft- , maar je hebt dan wel kwaliteit .
En...ik weet zeker dat hij veel langer mee zal gaan , dan die kleinere kruimel dieven...nu hoef ik ook niet meer te bukken. Ik werk bij de thuiszorg en zou willen dat al mijn werkadressen er 1 hadden !
Een gewone stofzuiger is veel zwaarder , die gebruik ik nu alleen maar voor de 'grote' beurt/schoonmaak...deze is lekker ligt en goed te hanteren. Het stofreservoir is vrij klein , maar voldoende voor waar ik hem voor gebruik.
Ook ; Door de draaiende borstel in het mondstuk , gaan haren er heel goed af van b.v kleden.

Iris 31-08-2017

Verbluffend goed

Boven verwachting. Prima accuduur ook om gehele huis (135m2) mee te doen! Zuigkracht is boven verwachting en erg sterk.

Angelie 30-08-2017

Super stofzuiger

Super handig en gemakkelijk in gebruik. Ook ideaal met huisdieren. Snel even te pakken, ook als kruimeldief te gebruiken.
20 minuten lijkt kort, maar het is ruim voldoende.
Geen last meer van snoeren en steeds maar weer stofzakken wisselen.
Wel prijzig, maar hij is het geld waard. Je bespaart uiteindelijk ook weer geld voor de stofzakken.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • grote zuigkracht
  • compact

Roger 30-08-2017

makkelijk in gebruik, laad snel, accuduur goed, handige acc.

lekker licht in gebruik, makkelijk voor de auto uit te zuigen en de haren van de honden verdwijnen als sneeuw voor de zon . Best aan de prijzige kant, maar zijn geld zeker waard.

Pluspunten

• klein
  • goede accu
  • handig in gebruik
  • licht gewicht
  • handige accesoires

Minpunten

• voor de bredere beurs

Alst 24-08-2017

Super machine voor kateigenaren

Super handig voor mijn appartement. Goede zuigkracht. Zuigt ksttenharen moeiteloos van mijn bank.
Makkelijk in gebruik.
Je pakt hem veel sneller dan normale stofzuiger.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Voet loopt vast op (koeien)vloerkleed

Yvonne 19-08-2017

Geweldig apparaat (wat je kan verwachten van Dyson)

Een mooie goed werkende stofzuiger. Zuigt goed, laat niets liggen mbt wat hij behoord op te zuigen.
Ik heb meerdere Dyson producten in mijn bezit en ben er heel tevreden over.
Het kost een paar centen, maar je hebt waar voor je geld.

Pluspunten

• zuigt geweldig

Minpunten

• vrij luid

Loes Schoffelmeijer 18-08-2017

wat een gemak!!!!

Heerlijk apparaat, geen snoeren, licht in gewicht en handig te bevestigen aan de muur met alle hulpstukken. Zuigkracht is ook prima!

Daisy 18-08-2017

Ein-de-lijk

Na een poosje sparen, want laten we eerlijk zijn, dit is best pittig voor een stofzuiger, heb ik de Dyson dc62 animal pro eindelijk aangeschaft! Ik heb hem meteen getest op de bank waar 2 lang harige katten altijd een feestje op bouwen. En het was voor het eerst in mijn leven binnen een fluitje en een cent gebeurd. Verder heb ik heel de bovenverdieping en de zoldertrap gedaan en ik was binnen 10 minuten klaar. Geen gedoe meer met het snoer, geen zwaar apparaat wat je mee moet zeulen. Ik heb de batterij duur nog niet echt kunnen testen dus omdat ik zo snel klaar ben. Ideaal! Makkelijke installatie, makkelijk te bedienen, makkelijk te legen, en heel makkelijk in gebruik, gaat soepel overal omheen en tussendoor. En de hulpstukken zijn ook super! Ja ik raad hem iedereen aan!

Pluspunten

• Snel
  • Zuigt goed haren op
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Duur

Desiree 17-08-2017

Dyson DC62 2 in 1 animal pro

Gekocht voor gebruiksgemak zonder snoer en licht gewicht. Goede zuigkracht, de borstel voor dieren haren op kleden werkt perfect. Op gladde vloeren werkt hij niet zo goed, laat nog veel liggen. Hiervoor is dan een gladde vloer borstel te koop, erg prijzig. Had wel aangegeven in het advies menu dat ik gladde vloeren heb en dieren. Het advies was de animal pro. Het advies is duidelijk gestoeld op dieren en niet op het type vloer. Jammer, gemiste kans van Dyson, zij hadden een pakket aan moeten bieden met de dierenharen borstel(nu in het pakket) en een gladde vloeren borstel ( nu een vloerbedekking borstel in het pakket).
Het verwijderen van het afval reservoir gaat niet gemakkelijk en het terugplaatsen al helemaal niet.
Ook zou het handig zijn om een zogenaamde dodemansknop op het apparaat te zetten, want bij het legen en verwijderen van het reservoir druk je heel snel de AAN knop in omdat er op het handsvat niet voldoende ruimte is om deze vast te pakken zonder de AAN knop aan te raken.
De knop voor het legen en verwijderen van het reservoir is onhandig en zit op een onhandige plek.
Bij registratie van het artikel voor de garantie moet je het serienummer noteren. Staat in de operating manual keurig aan gegeven waar dit zich bevind. Echter op de plaats waar dit bevind kun je het niet lezen, de ''afvoer unit'' zit er voor. Gelukkig had ik de doos nog waar het op staat.
Over de duurzaamheid kan ik niets zeggen heb hem pas een week in huis.
Ik heb hem gehouden om zijn zuigkracht, snoerloosheid en gewicht.
Dus Dyson, er ligt nog een schone taak voor jullie.

Pluspunten

• werkt goed voor dierenharen op stoffen
  • Licht in gewicht

Minpunten

• minder goed op harde vloeren
  • plek van de knop voor het legen reservoir

S. Gaspar 14-08-2017

Top

Prachtig apparaat. Heel handig, makkelijk te gebruiken en doet wat belooft.
Eindelijk geen haartjes van ons hond overal.
Gewoon doen, kopen, je zult absoluut geen spijt van krijgen

Pluspunten

• Snel
  • Licht

Minpunten

• Lawaai

hans 14-08-2017

handig

deze stofzuiger is licht en zuigt goed ..nadeel is dat de borstel TE VLAK op de vloer ligt , hierdoor schuif hij het vuil voor zich uit ....dit zou kunnen worden verholpen door de twee kleine wieltjes te vervangen met iets grotere .

Minpunten

• borstel ligt te vlak op de vloer