Dyson DC62 animal - Reviews

Draadloos
Nat en/of droog
droog

Beoordeling op basis van 40 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Vincent H. 19-12-2016 Product paar maanden in bezit

Zeer krachtige, compacte en fijne stofzuiger.

Zeer krachtige, compacte en fijne stofzuiger. Relatief duur, maar elke Euro waard! Ondanks zijn kleine formaat is de DC62 zeer krachtig, en zuigt hij alle kattenharen met gemak van het traptapijt. Ik ben zeer onder de indruk van dit apparaat, vooral ook omdat de relatief kleine accu met gemak ons hele apartement schoonzuigt. Echt een innovatief top product wat mij betreft! Aanrader!

Pluspunten

• Duurzaam
  • Krachtig
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Relatief duur in aanschaf (wel elke euro waard).

Huijsmans 29-10-2016 Product paar weken in bezit

Met grote kruimeldief door je hele huis

+ handig, snel gepakt, wendbaar, geen snoer, geen zak, geen aparte filter om telkens te wisselen, in 1 keer door je hele huis, door handig ophangsysteem altijd opgeladen, goede bruikbare hulpstukken
- duur, voor sommigen zwaar na tijdje, voor lange mensen vrij kort.

Stofzuigen is zo gebeurt, bij hardnekkige hondenharen even de turbo aanzetten.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Snoerloos

Minpunten

• Duur
  • Voor ouderen wat zwaar

Erelid 27-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Heel handig maar niet erg duurzaam

Wij hebben deze stogzuiger nu ongeveer 3 jaar en hebben er heel veel plezier van. Goede zuigkracht, niet te vergelijken met een kruimeldief, en heel handig in gebruik.
Alleen is de accu inmiddels aan zijn eindje en die zijn stevig aan de prijs.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Beperkte levensduur accu

Beestje 24-07-2017 Product paar dagen in bezit

Top kracht!

Ik koos voor de dyson animal pro omdat ik hou van mijn dieren! Maar ik hou ook van een net huis. De stofzuiger helpt mij hier voortreffelijk bij!!

Pluspunten

• Krachtig
  • Snoerloos
  • Handige hulpzetstukken
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• 1 opzetstuk kan niet in houder

Egidius 16-12-2016 Product paar dagen in bezit

geweldig!!!!!!!!!!!

Na de Cool Pure link aangeschaft te hebben en de zomer koel en met schone lucht doorgekomen te zijn ,was de stap om een "dure" cordless stofzuiger aan te schaffen een stuk kleiner! Ik was al zo tevreden en nu werden mijn verwachtingen toch weer overtroffen!!
Wat een geweldig apparaat!!! Dyson is als Apple ,je wordt vrienden voor het leven!
Stofzuigen zonder snoer is als fietsen zonder zijwieltjes!!!!

Pluspunten

• super apparaat!!
  • Je gaat zonder tegenzin stofzuigen!
  • Dyson kwaliteit

Daisy 18-08-2017 Product paar dagen in bezit

Ein-de-lijk

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Na een poosje sparen, want laten we eerlijk zijn, dit is best pittig voor een stofzuiger, heb ik de Dyson dc62 animal pro eindelijk aangeschaft! Ik heb hem meteen getest op de bank waar 2 lang harige katten altijd een feestje op bouwen. En het was voor het eerst in mijn leven binnen een fluitje en een cent gebeurd. Verder heb ik heel de bovenverdieping en de zoldertrap gedaan en ik was binnen 10 minuten klaar. Geen gedoe meer met het snoer, geen zwaar apparaat wat je mee moet zeulen. Ik heb de batterij duur nog niet echt kunnen testen dus omdat ik zo snel klaar ben. Ideaal! Makkelijke installatie, makkelijk te bedienen, makkelijk te legen, en heel makkelijk in gebruik, gaat soepel overal omheen en tussendoor. En de hulpstukken zijn ook super! Ja ik raad hem iedereen aan!

Pluspunten

• Snel
  • Zuigt goed haren op
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Duur

Desiree 17-08-2017 Product paar dagen in bezit

Dyson DC62 2 in 1 animal pro

Gekocht voor gebruiksgemak zonder snoer en licht gewicht. Goede zuigkracht, de borstel voor dieren haren op kleden werkt perfect. Op gladde vloeren werkt hij niet zo goed, laat nog veel liggen. Hiervoor is dan een gladde vloer borstel te koop, erg prijzig. Had wel aangegeven in het advies menu dat ik gladde vloeren heb en dieren. Het advies was de animal pro. Het advies is duidelijk gestoeld op dieren en niet op het type vloer. Jammer, gemiste kans van Dyson, zij hadden een pakket aan moeten bieden met de dierenharen borstel(nu in het pakket) en een gladde vloeren borstel ( nu een vloerbedekking borstel in het pakket).
Het verwijderen van het afval reservoir gaat niet gemakkelijk en het terugplaatsen al helemaal niet.
Ook zou het handig zijn om een zogenaamde dodemansknop op het apparaat te zetten, want bij het legen en verwijderen van het reservoir druk je heel snel de AAN knop in omdat er op het handsvat niet voldoende ruimte is om deze vast te pakken zonder de AAN knop aan te raken.
De knop voor het legen en verwijderen van het reservoir is onhandig en zit op een onhandige plek.
Bij registratie van het artikel voor de garantie moet je het serienummer noteren. Staat in de operating manual keurig aan gegeven waar dit zich bevind. Echter op de plaats waar dit bevind kun je het niet lezen, de ''afvoer unit'' zit er voor. Gelukkig had ik de doos nog waar het op staat.
Over de duurzaamheid kan ik niets zeggen heb hem pas een week in huis.
Ik heb hem gehouden om zijn zuigkracht, snoerloosheid en gewicht.
Dus Dyson, er ligt nog een schone taak voor jullie.

Pluspunten

• werkt goed voor dierenharen op stoffen
  • Licht in gewicht

Minpunten

• minder goed op harde vloeren
  • plek van de knop voor het legen reservoir

S. Gaspar 14-08-2017 Product paar dagen in bezit

Top

Prachtig apparaat. Heel handig, makkelijk te gebruiken en doet wat belooft.
Eindelijk geen haartjes van ons hond overal.
Gewoon doen, kopen, je zult absoluut geen spijt van krijgen

Pluspunten

• Snel
  • Licht

Minpunten

• Lawaai

hans 14-08-2017 Product paar dagen in bezit

handig

deze stofzuiger is licht en zuigt goed ..nadeel is dat de borstel TE VLAK op de vloer ligt , hierdoor schuif hij het vuil voor zich uit ....dit zou kunnen worden verholpen door de twee kleine wieltjes te vervangen met iets grotere .

Minpunten

• borstel ligt te vlak op de vloer

Helen 13-08-2017 Product paar maanden in bezit

Ontzettend functioneel

In een mum van tijd te pakken en gebruiken. Het hele huis in 1x zonder wisselen van stopcontact. Makkelijk voor plafonds en in de auto. Onze stoffen bank snel haarvrij door het extra opzetstuk. Ga bijna met plezier stofzuigen.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Licht

tevreden vader 12-08-2017 Product paar dagen in bezit

snel en krachtig

wij hadden een bosch free'e stofzuiger, prima machine met lang snoer. maar altijd opzien tegen het stofzuigen door onder andere de volgende redenen:

-zwaar om de trap op te tillen of de trap te stofzuigen
-blaast warme lucht uit waardoor het zweet mij altijd uitbrak
-het snoer weer oprollen was altijd een probleem
-en dan...stond hij in de weg in de kast!

ik ben een echte gadget freak en zag de reclame van dyson jaren geleden al voorbij komen. toen dacht ik 'hmm het zal wel' tot ik dit jaar weer reclame's voorbij zag komen met aanbiedingen. toen eens goed in gaan verdiepen want ja welk type past dan het best bij mij? het is de dyson dc62 animal geworden bij het uitpakken was ik nog huiverig want ja het weegt niks en het is een hoop plastic!

voordat ik hem voor het eerst gebruikte was ons huis nog keurig schoon van de vorige stofzuig beurt met de oude machine. dus ik begon huiverig met stofzuigen op het laminaat er kwamen langzaam aan wat kleine dingen in het stof reservoir totdat ik aan het vloerkleed begon, het stofreservoir werd heel snel gevuld met haren van de kat! ik wist niet wat ik zag want het kleed had ik de dag ervoor nog gedaan met de oude vertrouwde stofzuiger!!

kortom geen spijt van deze aankoop, je pakt hem heel snel uit de kast en het opzien tegen stofzuigen is weg! ook kruimels op tafel na het eten zijn zo weg van tafel.

Pluspunten

• makkelijk gebruiksgemak
  • energie zuiniger
  • neemt weinig ruimte in beslag

Minpunten

• de accu is leeg maar dan ook echt leeg

Karl 11-08-2017 Product paar dagen in bezit

Goede zuigkracht en werk voldoende lang

Had al de dyson dc33 maar voor kleine de dc62 animal pro erbij gekocht .
Naar een dag gebruik erg blij mee. Accu zou iets langer mee mogen gaan maar dat wist ik en heb hem nu eerste dag als vervanger gebruikt voor de normale stofzuiger. Maar bank katte krabpaal maak ik nu eenvoudig schoon en haarvrij en dat was al een tijd geleden gebruik hem ook op hoogste zuigkracht en dan is die naar 7 minuten klaar . Maar op normale zuigkracht kan ik met gemak me hele woonkamer en keuken doen . belangrijkste hij zuig goed en hop zo leeg in de afval abk

Pluspunten

• zuigkracht
  • accessoires
  • intensief borstel met motor
  • laadstation

Minpunten

• accuduur

Derks 11-08-2017 Product paar dagen in bezit

Een aanrader

Met 3 hondjes en een hekel aan stofzuigen, ben ik gaan kijken naar een apparaat wat makkelijk binnen handbereik is. Eentje waarmee ik, zonder te mopperen, mijn huis iedere dag netjes bij kan houden. Dat is gelukt! De Dyson is mooi vormgegeven en mag gezien worden in mijn keuken. Daarnaast ligt hij fijn in de hand, blijft hij natuurlijk nergens achter hangen en hoef ik ook niet te wisselen van stopcontact. Met de dierenborstel is de bank snel haar vrij. Zo gepiept dus. Nooit gedacht dat ik kan glimlachten en stofzuigen tegelijk!

Pluspunten

• Mooi om te zien. Hoeft niet persee in de kast
  • Beweegt mooi mee in de juiste richting
  • Handige assesoires en dierenborstel

Elly 11-08-2017 Product paar dagen in bezit

mooi apparaat

Eerste indruk erg goed, zeer goede zuigkracht.
Mooie vormgeving.
Handig om de auto snoerloos uit te zuigen.

Pluspunten

• Compact
  • Snoerloos

Minpunten

• Prijzig

tineke 09-08-2017 Product paar dagen in bezit

dyson dc62 animalpro

Ik heb een kattenpension en de dyson doet wat hij beloofd. Haren verdwijnen moeiteloos zelfs op kussens en matjes , zelfs het kattengrit dat op de grond beland zuigt hij op. 1 min puntje is dat voor mij de accu wat langer mee zou mogen omdat ik nogal wat oppervlakte moet zuigen.

Pluspunten

• sterke zuigkracht
  • goed hanteerbaar
  • fijne bevestiging aan de muur

Minpunten

• accu tijd

Brenda 09-08-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat, absoluut geen miskoop!

Geweldig apparaat! Met een kat die verschrikkelijk veel haar verliest (ook nadat je net gestofzuigd heb) is het met de draadloze stofzuiger in een handomdraai weer weg! Stofzuigen is nog nooit zo makkelijk én leuk geweest!

Anita 08-08-2017 Product paar dagen in bezit

Fantastisch!

Lekker compact en toch een heftige zuigkracht! Zuigt zowel vloerbedekking, houten vloer als bankstel! Fantastisch!

Stéphanie 04-08-2017 Product paar dagen in bezit

Handzame stofzuiger

Ik wilde niet elke keer onze stofzuiger de trap op moeten tillen, dus vandaar deze gekocht voor de vaste stofzuiger voor boven. Wij hebben ook 3 katten, dus het was voor ons logisch om voor de animal versie te gaan.
Daarnaast is het erg handig dat deze stofzuiger ook als kruimeldief gebruikt kan worden.
Hij neemt ook niet veel ruimte in beslag. Doordat je hem op kan hangen, staat hij dus ook nooit in de weg en kan je hem zo pakken. Erg fijn!

Pluspunten

• Makkelijk op te bergen
  • Snel te gebruiken
  • Stofzuiger en kruimeldief tegelijkertijd

Minpunten

• Even wennen aan het gewicht

Jei Vandermeulen 04-08-2017 Product paar dagen in bezit

super geweldige zuigkracht alle hondenharen zijn verdwenen

als je in het bezit bent van een of meerdere huisdieren is dit apparaat geweldig. natuurlijk ben je bij de aankoop een beetje huiverig vanwege de prijs, maar ik kan deze snoerloze steelstofzuiger zeker aanbevelen

Pluspunten

• de zuigkracht
  • de kruimeldief
  • ideaal voor het zuigen in de auto en de trap

Ber 02-08-2017 Product paar dagen in bezit

Zuigt goed, niet zwaar

Ligt makkelijk in de hand, niet zwaar
Goede zuigkracht
Niet te groot en ideaal voor hondenharen te verwijderen