Dyson Big Ball Multifloor Pro - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 117 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Yana 16-11-2016 Product paar maanden in bezit

Vreemde ervaring

Na de aankoop van een steelstofzuiger en een handstofzuiger van Dyson waar ik zeer tevreden mee was, ben ik ook overgegaan naar een Dyson sledestofzuiger, met name de Dyson Big Ball Multifloor Pro. Stofzuigen is hiermee echt geen pretje. De meegeleverde vloerzuigmond beweegt niet vlot over de vloer (wij hebben keramische tegel en ook laminaat). Je moet hard duwen en trekken bij elke beweging om de vloerzuigmond over de vloer te laten bewegen. En dan nog gaat hij in schokjes voor en achteruit. We hebben hem al op de laagste stand gezet, de hoogte van de vloerzuigmond aangepast, maar niets maakte het stofzuigen makkelijker. We hebben ook gemaild naar de klantendienst omdat we echt het gevoel hebben dat dit niet hoort, misschien deden we wel iets fout, maar ook zij hadden geen andere suggesties. Stofzuigen is nu echt een klusje waar we tegenop kijken. Ik vind dit nog steeds vreemd, want de steelstofzuiger en de handstofzuiger van Dyson zijn een zaligheid in het huishouden.

Pluspunten

• Veel accessoires

Minpunten

• Vloerzuigmond beweegt niet vlot
  • Grote ruimte nodig voor opbergen

Officiele reactie van Dyson 17-11-2016

Beste Yana,

Bedankt voor uw review. Wat jammer te horen dat u problemen ondervindt met uw vloerzuigmond tijdens het stofzuigen. Graag hadden wij gekeken wat wij voor u kunnen betekenen en hoe we uw probleem kunnen oplossen. Hiervoor verzoek ik u vriendelijk om contact op te nemen met de Dyson Helpdesk op het gratis nummer 0800 0206 203 (NL), 0800 392 08 (BE) of via e-mail, naar help@dyson.nl. Hierbij mag u als referentienummer 2082155 opgeven.

Dyson Benelux

Astrid Bekker 06-12-2016 Product paar maanden in bezit

Multifloor Pro helemaal geweldig

Ik had al een oude dyson maar deze is het einde. Het snoer is langer er zijn veel hulpstukken en hij zuigt beter. De bal hobbelt rustig achter je aan en ligt nooit meer op zijn zij. Ook het legen gaat beter is wel even een handigheidje maar je bent niet meer aan het stof happen. Lawaai valt mee. Ik vind mijn vloer schoner.

Pluspunten

• lang snoer
  • legen zonder stof happen

Minpunten

• geen opbergrekje voor hulpstukken

Castro John 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Een tornado stofzuiger met orkaan zuigkracht

Zeer goed apparaat,wij hebben er echter maar kort plezier aan gehad,werd bij de inbraak meegenomen,zelfs de doos met hulpstukken,na onze ervaring met het vorige type die we jaren hebben gehad en dagelijks gebruikt werd voor 6 grote ruimtes ,waren we zo verkocht aan deze nieuwe Dyson.
Hij overtrof zelfs de stoutste verwachtingen,stofzuigen werd een makkie,bijna geruisloos,en een super zuigkracht.
Maar helaas wij hadden het geluk niet om er lang van te profiteren,maar eenieder die hem heeft of aanschaft,,,,,,,dit is de Beste Koop anno 2016 die je kunt doen.

Pluspunten

• Krachtig
  • energiezuinig
  • duurzaam
  • ergonomisch
  • wendbaar

krully 22-09-2017 Product paar weken in bezit

Veel zuigkracht, niet geschikt voor een laminaatvloer helaas

Een hele fijne stofzuiger met veel zuigkracht, mijn deurmatten en vloerbedekking zijn bijna weer als nieuw! En de hulpstukken zijn fijn, moeiteloos het spinnerag van het plafond verwijderen. Na oriëntatie, toch overstag gegaan voor deze dure stofzuiger.
Verkopers ook gevraagd of deze goed op laminaat kon, geen probleem zeiden ze, het is een echte "multifloor" stofzuiger. Helaas niet voor laminaat, zie ik op tegen het stofzuigen van het laminaat, omdat je veel kracht ervoor nodig hebt, want de vloerzuigmond zit steeds aan het laminaat geplakt.

Pluspunten

• veel zuigkracht
  • handige hulpmiddelen

Minpunten

• niet voor laminaat
  • plastic beschadigd stofzuiger sneller

Niels 17-09-2017 Product paar weken in bezit

Alles goed uitgedacht en uitgevoerd.

Wat opvalt is de kwaliteit van de machine en opzetstukken. De opzetstukken zet je moeiteloos en intuïtief op de machine/slang. Samen met de wendbaarheid van de machine maakt dit stofzuigen een stuk makkelijker dan voorheen. Het plastic is echter wel gevoelig voor vegen en krassen.

Pluspunten

• Licht
  • Wendbaar
  • Opzetstukken zijn echt goed
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Plastic krast snel

Kurt 14-09-2017 Product paar maanden in bezit

Zuigkracht als de beste!

Zuigt heel krachtig en verliest ook niet aan kracht als het reservoir vol zit. Rolt gemakkelijk mee en komt inderdaad telkens terug op z'n pootjes, euh...wieltjes.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lengte snoer
  • Rolt gemakkelijk
  • Accessoire-mogelijkheden

Janneke Heijmans 13-09-2017 Product paar weken in bezit

Een verademing

Na vele goedkope stofzuigers te hebben versleten nu gekozen voor een Dyson en dat bevalt prima!
Ligt heel soepel in de hand, rolt vlotjes mee en het stofreservoir is erg makkelijk te legen.
Ook de slang is flexibel maar knikt niet om, waar ik me in het verleden vaak aan ergerde.
Dus ik ben een tevreden klant!

Pluspunten

• Soepele bewegingen
  • Flexibele slang
  • Valt niet om

Minpunten

• Klepje stofreservoir sluit niet perfect
  • Vrij zwaar

Michelle van de Kamp 12-09-2017 Product paar weken in bezit

Stofzuigen is nog nooit zo makkelijk geweest.

Dit product is precies zoals ik het verwacht had. Ik heb zelf een hond die erg verhaard en de Dyson doet super goed zijn werk. Ik heb veel minder haren in huis en ook op de meest kleine plekjes kan ik met de aangeleverde hulpstukken goed overal bijkomen.
Stofzuigen is nog nooit zo makkelijk geweest.

Pluspunten

• Makkelijk te legen
  • Perfecte zuigkracht
  • Zet zichzelf weer overeind als de dyson omvalt.
  • Fijne hulpstukken

Bonnie 10-09-2017 Product paar weken in bezit

Beste aankoop

Deze stofzuiger functioneert op alle gebieden heel goed. Perfecte zuigkracht, zelfs wanneer de stofzuiger vol begint te raken. Erg handige hulpstukken, die handig zijn op te bergen. Het snoer is lang genoeg om vanuit één punt de hele kamer en keuken te zuigen. Ik vond het algijd veel geld voor een stofzuiger, maar heb spijt dat ik het niet jaren eerder heb gekocht!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Hele goede zuigkracht
  • Handige hulpstukken
  • Makkelijk schoon te maken

Brigit 07-09-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie machine, veel hulpstukken.

Ik heb de machine nog maar net in huis, dus heb hem nog niet veel gebruikt. Hij draait keurig rechtop, zuigt goed en maakt niet al te veel lawaai. Er zitten veel hulpstukken bij, maar geen beschrijving daarvan. Ik weet ook niet waar ze allemaal voor zijn en hoe je ze moet bevestigen en/of bewaren.

Brigit 04-09-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie machine, veel hulpstukken.

Dyson DC33cPro60 04-09-2017 Product paar weken in bezit

geweldige zuigkracht

een hele fijne stofuiger. Goede zuigkracht, en het schoonmaken van de bak waar het vuile in komt is ook heel makkelijk. Super tevreden

Pluspunten

• zuigkracht
  • geen stofzak meer

Minpunten

• valt makkelijk om

Joop Blok 03-09-2017 Product paar dagen in bezit

Super stofzuiger

Er zijn geen vergelijkbare stofzuigers met deze technologie en kwaliteit. In vergelijking met de vorige dyson stofzuiger leek het ons onmogelijk om met een nog beter product te komen

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Mechanische onderdelen

Sharona 02-09-2017 Product paar weken in bezit

prijs kwaliteit heel goede stofzuiger

Na lang twijfelen toch de stap gezet naar Dyson en hoewel het in het begin erg wennen was ben ik erg tevreden en zou hem niet meer kunnen missen. Alle extra hulpstukken zijn superhandig! Ik stofzuig wel liefst van al met de parketborstel, klein en geraakt tot in de kleinste hoekjes, heel erg flexibel!

Pluspunten

• extra hulpstukken
  • makkelijk te hanteren
  • lange steel voor grote mensen!

Minpunten

• snoer mocht wat langer

Peter 01-09-2017 Product paar weken in bezit

mega goede stofzuiger!

Zuigt goeddddd!!!. Blijft krachtig aan het laminaat plakken. Hierdoor wel iets zwaarder stofzuigen maar het word zeker schoon. Mat bij de voordeur ook meteen stof en zand vrij. Genoeg hulpstukken. Snoer kon iets langer. Stofzuiger is wendbaar en rolt makkelijk achter je aan. Kattenbak korrels maken wel wat herrie in de opvangbak door de draaiende luchtstroom.
100% tevreden over deze zuigkanjer!

Daan 01-09-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik

Deze Dyson stofzuiger is makkelijk in gebruik en onderhoudsvriendelijk. Hij is wendaar en je krijgt er veel hulpstukken bij om in lastige hoeken te komen.

Pluspunten

• Geen stofzuiger zak nodig
  • goede zuigkracht
  • hulpstukken vor bank en moeilijke hoeken

Minpunten

• Hij is niet stil

jeannine 31-08-2017 Product paar dagen in bezit

goede slede

zuigt heel goed ,
is heel praktisch om te hanteren moet maar een hand gebruiken
is heeeeeeel handig om proper te maken

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • verplaast goed
  • proper maken is zo gebeurd

Minpunten

• voor tapijt is hij niet zo geschikt kleeft eraan
  • niet zo gemakkelijk op te bergen

bas 31-08-2017 Product paar weken in bezit

dyson big ball

na heel veel twijfel heb ik me in de winkel over laten halen om toch voor de dyson te gaan.
het verschil in zuigkracht was duidelijk te merken.
toch voel ik me in de zeik genomen want ik heb duidelijk gezegd dat we laminaat hebben liggen en (ruwe) tegels in de keuken ivm de keuze van de zuigmond.............
de zachte borstel kost weer zo n 40 euro extra en dat was ik niet van plan.
de bijgeleverde borstel vind ik gewoon niet fijn werken op de gladde vloer deze vind ik krassend werken .
ik heb hier een beetje een bitter smaakje van in m n mond.............
als ik dit geweten had ik gewoon de andere stofzuiger gepakt.
ik vind dat dyson een heleboel bijna dezelfde stofzuigers heeft met slecht aangeduide type verschillen / varianten.

Pluspunten

• sterke zuigkracht
  • goede actieradius

Minpunten

• de zuigmond
  • popperige aan uit schakelaar en kabel knopje

V D B Bart 31-08-2017 Product paar dagen in bezit

Ultramodern toestel met zeer hoge zuigkracht.

Dit is mijn tweede Dyson waarvan ik zeer tevreden ben. Vooral door zijn enorme zuigkracht. Prijs / kwaliteit zit dit toestel zeer goed. Ik zou geen ander merk meer willen kopen.

Pluspunten

• Moderne uitstraling
  • Enorme zuigkracht.
  • Lang snoer.

Marloes Gijsbers 29-08-2017 Product paar dagen in bezit

Dyson big ball

Super fijne stofzuiger komt altijd weer Op zijn pootjes terecht door de ronde buik fijne hoge steel voor de langere mensen maakt geen herrie

Pluspunten

• Lange steel
  • Ronde vorm

Minpunten

• Filter