Bosch BCS82BL24

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

GNDGN 07-02-2022

Top!!

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

wereld van verschil. Ik ben van met snoer naar snoerloos gegaan. het is wereld van verschil om niet over je snoer na te hoeven denken. de stofzuiger komt met een oplaad dock en een tweede accu met snellader. De stofzuiger heeft verschillende opzet stukken en meerdere standen, zoals eco, auto en turbo. Tot nu toe de beste koop in jaren. Al heeft het wel wat geld gekost.

Pluspunten

• snel lader inc. accu
  • houder met plekken voor opzet stukken
  • verschillende standen
  • makkelijk in gebruik
  • verschillende opzet stukken

Minpunten

• past niet onder elke meubel door dikte

Quvage 23-01-2022

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

Het is een heel fijn product en gemakkelijk in gebruik. De batterij is voor ons voldoende om het hele huis te stofzuigen en wil je een keer de turbo stand gebruiken dan is er nog altijd de 2e batterij die je kan gebruiken. De batterij is zeer snel opgeladen met de bijgeleverde oplader.

Daarnaast ontvang je een mooi ophangsysteem waar je ook alle hulpstukken prima in kunt ophangen.

Sander 19-01-2022

Bevalt goed, een aanrader

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

Ik was op zoek naar een steelstofzuiger met voldoende accuduur en stofopvangcapaciteit om een groot huis mee te stofzuigen.

Door de twee meegeleverde accu’s kan ik eigenlijk oneindig stofzuigen.
Er werd in andere reviews aangegeven dat hij niet eenvoudig te legen is, dat heb ik niet zo ervaren. Het is wel raadzaam om dit boven de prullenbak te doen ivm losse stofvlokken die eruit kunnen vallen bij het open maken.
Het opladen van de accu maakt wel wat herrie, maar dat hoor je niet als er een deur tussen zit.
Het is in het begin even wennen omdat het wat zwaarder vasthouden is dan een gewone stofzuiger.
Hij zuigt prima, ook grotere kruimels.
Op turbo stand is hij wel in minder dan 10 minuten leeg.

Kortom prima stofzuiger voor die prijs!

Pluspunten

• Verwisselbare accu’s
  • Verlichting voor het zien van stof
  • Automatische stand die zich aanpast aan ondergrond

Minpunten

• Op turbostand wat sneller leeg
  • Ligt wat zwaar in de hand

Linedancer 17-01-2022

Zéér zeker een aanrader

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

1.Deze stofzuiger is perfect voor mijn lengte ook is hij heel geschikt voor mij als reuma patiënt 2.hij zuigt heel erg goed
3.ik heb tot nu toe geen min punt kunnen ontdekken
4.prijs vind ik rendabel naar raten wat hij moet doen

Pluspunten

• Goede stofzuiger voor dit geld
  • Steel is ook een mooie lengte
  • Hij zuigt goed met veel accessoires rrbij

r***************@k*********** 06-01-2022

Met plezier stofzuigen

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

Ongelofelijk fijne steel stofzuiger met een zuigmond die ook onder een keuken past met een lage plint, zoals tegenwoordig helemaal hip is. Dit is een zeer groot voordeel tov. bijvoorbeeld een Dyson.

Geluid word omschreven als zeer luid, dit valt erg mee, mijn oude stofzuiger maakte veel meer lawaai.

Pluspunten

• 2 accu's
  • goede zuigkracht ook op hoogpolig tapijt

Minpunten

• accu moet uit de stofzuiger voor het opladen

c************@g******** 03-01-2022

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

wij zijn super blij met deze stofzuiger , hij is krachtig en doet wat hij moet doen .
qua lawaai maakt hij minder lawaai dan onze vorige stofzuiger .
ideaal dat alle accessoires ook aan de houder op gehangen kunnen worden .
de verlichting is erg handig , mijn zoontje van 9 jaar vind het zo mooi dat hij nu de hele kamer stofzuigt .
kortom perfect voor ons

Pluspunten

• Heel wendbaar
  • Zuigt perfect op

Minpunten

• Nog niet gevonden

r********************@g******** 18-12-2021

Handstofzuiger voor alle hoeken en overige stofruimtes

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

Wat een uniek en toepasbaar product. Een hand zuigstofzuiger zonder snoer. Makkelijk te gebruiken voor allerlei doeleinden. In huis, kleine ruimtes als b.v. achter de verwarmingsketel, meterkast. Maar ook voor je auto. De hulpstukken geven de mogelijkheid diverse stofplekken stofvrij te maken. Geen verlengsnoeren meer nodig door de eigen Bosch accu, Krachtig en snel opgeladen. De stof zuiger heeft weinig opbergruimte nodig door de handige bijgeleverde ophangsysteem. Dit geeft ook weer kastruimte voor overige gebruik. Een top product van Bosch.

Pluspunten

• Krachtige Bosch motor
  • handzaam
  • goed ophang systeemysteem

Minpunten

• geen pluggen en schroeven
  • niet geluidsarm

dragana.draakje@gmail.com 12-12-2021

Draadloze stofzuiger Bosch

Goede draadloze stofzuiger
Zuigt goed, goede plus punt is 2 accu's
Makkelijk te monteren
Met extra's
Top product.

Pluspunten

• 2 accu's
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Voelt iets zwaarder dan de dyston

Dries 08-12-2021

Stil en goede zuigkracht.

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

Een uitbreiding van de reeds zes Bosch apparaten in ons huis. Bediengemak en de kwaliteit is verzekerd.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Gebruikgemak

Minpunten

• Kleine stofopvangbak

i***@v***************** 17-11-2021

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

Snel en makkelijk in gebruik, en maakt wijzig geluid.
Ook het ophangsysteem in perfect.
Een pluspunt zijn de 2 accu's je kunt lekker lang door werken.

Pluspunten

• weinig lawaai
  • verwisselbare accu

a***********@h********** 25-10-2021

topper onder de stofzuigers

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

geweldige stofzuiger, uitgebreid exemplaar met opzet stukken, ideaal is de extra accu erbij, de verlichting erin is ook super en geen overbodige luxe. moest wel even wennen aan de aan/ uit knop, maar fijn ook dat je tijdens het zuigen de snelheid kan wijzigen. enige nadeel vindt ik is dat hij best zwaar is, zeker als je poosje bezig bent.

Pluspunten

• vormgeving
  • verlichting
  • extra accu
  • vele extra onderdelen

Minpunten

• gewicht

Meggie 22-10-2021

Wendbare steelstofzuiger met goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

Mijn tweede steelstofzuiger van Bosch, maar wat een verbetering t.o.v. de vorige (2019).
Deze is een stuk wendbaarder en ook de ledlampjes zijn een absolute plus doordat je ook het kleinste vuil in donkere hoekjes ziet en dus opzuigt.
Deze steelstofzuiger past zijn zuigkracht aan aan de ondergrond, wat ideaal is als je over gaat van laminaat of siergrindvloer naar een mat of vloerbedekking. De zuigkracht is sowieso erg goed, ook in de ecostand.
De accu (wel aan de zware kant) gaat lang mee, ik stofzuig in de autostand het hele huis ermee en als ik het net niet redt, dan is er een tweede accu en snellader bijgeleverd en kan ik dus gewoon snel weer verder. Het legen van de container gaat ook heel makkelijk doordat je hem snel los kunt klikken (verbetering t.o.v. het vorige model). Bosch adverteert met levenslang filtermateriaal, maar het is me niet duidelijk wat ze daarmee bedoelen: gaat de filter levenslang mee of kun je je hele leven nieuwe filters krijgen zonder extra kosten?
Nog een klein minpuntje: als je even iets opzij wilt zetten, dan moet je stofzuiger op de grond leggen, omdat hij niet uit zichzelf kan blijven staan.

Al met al vind ik dit een ideale steelstofzuiger en zou ik hem zeker aanraden!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Ledlampjes in zuigmond

Minpunten

• Relatief zware accu
  • Blijft niet uit zichzelf staan

KimK 17-10-2021

Krachtige draadloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

We waren op zoek naar een nieuwe stofzuiger en deze kwam op ons pas.
Op dit moment ongeveer 3 weken in ons bezit en erg tevreden. De stofzuiger is erg krachtig en we hebben onze zakloze stofzuiger weggedaan omdat we met deze volledig ons huis kunnen doen.
De bijgeleverde opzetstukken zijn erg handig voor de hoeken en gaatjes. Verder is het fijn dat er een 2e batterij is bijgeleverd. Dit is ook wel nodig als je op de hoogste stand aan het stofzuigen bent. De batterij is snel weer opgeladen dus dat is een pluspunt.
De stofzuiger is iets zwaarder dan ik had verwacht maar niet te zwaar.
Kortom een krachtig model!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Opzetstukken
  • Verlichting
  • 2e batterij

Minpunten

• Aan de zware kant

a**********@z******* 14-10-2021

Bevalt meer dan goed!

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

We hadden al een aantal jaren een gewone stofzuiger, maar deze was, mede door de verhuizing, onderhand wel aan vervanging toe. Op mijn wensenlijstje stond nu dan toch wel een goede steelstofzuiger, maar wist niet goed van hoe of wat......Tot de mogelijkheid kwam om via the insiders deze Bosch Oplaadbare steelstofzuiger Unlimited Gen2 Zwart te testen. Ik was meteen razend enthousiast, want wat is dat een verschil zeg. Ik heb de afgelopen jaren voor mijn gevoel echt lopen tobben met z'n heel apparaat door je huis van boven naar beneden. Deze stofzuiger is zo makkelijk in gebruik. Door het ophangsysteem is hij altijd opgeladen en anders heb je altijd een reserve accu, dus je kunt altijd meteen aan de slag. De Bosch BCS82BL24 ligt voor mijn gevoel wel wat zwaar in de hand. Is waarschijnlijk gewoon even wennen, want met voor de rest alleen maar pluspunten, neem ik dat graag op de koop toe. Hij zuigt ontzettend krachtig en is heel flexibel. Met een volle accu kan ik zeker het hele huis in één keer stofzuigen, maar ook voor even snel even wat opzuigen is hij natuurlijk top! Het is gewoon geweldig, dat je in een keer door kunt met stofzuigen en niet telkens van stopcontact naar stopcontact loopt. Met de accessoires pak je ook veel snel de moeilijke plekjes en trap even mee. De verlichting op zuigmond is ook een pluspunt. Je ziet vuil sowieso beter liggen, maar ook op donkere plekken zie je nu precies waar je moet zijn. Al met al is deze Bosch Steelstofzuiger een échte alleskunner en het wordt haast leuk om te mogen stofzuigen.

Pluspunten

• krachtig
  • LED verlichting zuigmond
  • makkelijk overal te gebruiken
  • veel handige accessoires erbij

Minpunten

• beetje zwaar in de hand
  • accu redelijk snel leeg

Musky87 13-10-2021

Kwaliteit stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

Nu een ruim een maand de stofzuiger in het bezit en doet het boven verwachting. De stofzuiger is makkelijk in elkaar te zetten en heeft een hoge zuigkracht. De lampjes op de voet van de stofzuiger vinden we erg makkelijk om ook in wat donkere ruimtes te stofzuigen. De accuduur is ongeveer 15 minuten maar prima om als kruimeldief te gebruiken. Om het hele huis te stofzuigen is naar mijn mening niet ideaal omdat de accu daar te snel voor leeg is. Voor de prijs is het zeker een aanrader!

Pluspunten

• Lampjes in de voet
  • Lichtgewicht
  • Makkelijk op te hangen

Minpunten

• Accuduur

Natasjaj 11-10-2021

Krachtpatser

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

Een makkelijk maar krachtige stofzuiger die tevens dienst doet als kruimeldief.
Pluspunten
- De borstel kan uit het mondstuk gehaald worden zodat je de haren eruit kan halen
- Het licht op de voorkant is fijn voor de donkerdere plekken
- Het opladen van de accu gaat heel snel maakt alleen wel wat lawaai
- Schakelt moeiteloos over van harde vloer naar tapijt
- Het legen van het stofreservoir gaat heel makkelijk (wel even buiten legen)
Het enige nadeel is dat hij wat zwaar in de hand ligt
Al met al dus zeker een aanrader

denisedominique 11-10-2021

Mijn 1e draadloze stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

Oké, ik geef toe, ik heb echt al een aantal jaar de wens gehad om een draadloze stofzuiger te hebben. Maar het kwam er maar niet van. Ik wist niet welke nou goed was (lees: ik heb wel eens een bekend merk getest; maar was niet overtuigd genoeg) en dus kocht ik nog maar niets.. En nu mocht ik deze Bosch Stofzuiger testen. En wat is het fijn! De stofzuiger wordt geleverd met een mooi ophangsysteem, waar tevens je andere stofzuigkoppen in bewaard kunnen worden (Errug handig, want wie raakt die dingen nou niet kwijt?) Het ophangsysteem is gelijk een oplader, maar voor wie niet genoeg kan krijgen van het stofzuigen, wordt er een 2e accu met lader meegeleverd. (Die je zelfs bij andere Bosch apparaten kunt gebruiken, mocht je die hebben) En voor een groter huis is dat ook wel fijn (lees: noodzakelijk) moet ik zeggen, zeker als je de (fijne!) turbo stand gebruikt. Ik was gewend om met onze 'normale' stofzuiger alles te stofzuigen, maar met deze stofzuiger gaat het zo veel fijner & sneller! Ik hoef geen groot apparaat meer op te trap vast te houden om de treden goed schoon te maken. En met de handige borstelkop zijn de plinten langs de muur ook snel schoon! Een functie waar ik zéér over te spreken ben is de verlichting. Je ziet nu echt hoe vuil de grond soms kan zijn! (of juist niet meer na het gebruik ervan) Persoonlijk vind ik het gewicht prima, maar als je dit vergelijkt met een kruimeldief snap ik dat je hem zwaar vindt.. ik vind dan ook niet dat je het daar mee moet vergelijken. Hij is vele malen krachtiger. Al met al ben ik zeer tevreden over deze stofzuiger!

Pluspunten

• Draadloos
  • Verlichting
  • Kopstukken
  • Ophangsysteem
  • Extra accu + lader

Minpunten

• Accuduur

Danny 11-10-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

Ik heb de Bosch stofzuiger nu enkele dagen in huis. In het begin was ik er zeer sceptisch over, maar na enkele weken moet ik toegeven dat het een heel fijn apparaat is. Ik gebruik de stofzuiger dagelijks om de kleine 'rommel' op te zuigen. Aangezien ik een kat heb, liggen er dagelijks overal kattenharen en rondom de kattenbak liggen er altijd korrels. Met de Bosch stofzuiger kan ik gemakkelijk deze kleine rommel opzuigen. Voordeel daarbij is ook nog eens dat mijn kat niet bang is voor deze stofzuiger. 's Avonds geeft de stofzuiger licht, waardoor je gemakkelijk ook kunt zien welke plekjes je nog bent vergeten. Handig is ook dat je de steel eraf kunt halen, waardoor je ook wat andere lastigere plekjes snel kunt stofzuigen. Met de verschillende opzetstukjes kun je gemakkelijk wisselen. Ik vind de stofzuiger goed in de hand liggen en is absoluut niet te zwaar, waardoor je ook gemakkelijk op hogere hoogtes kunt stofzuigen. Zou deze stofzuiger voldoen als enige stofzuiger? Dat weet ik niet. Naast deze stofzuiger heb ik ook nog een stofzuiger met draad. Ik denk voor de grotere stofzuigbeurten, is deze iets beter omdat je dan ook niet rekening hoeft te houden met de accuduur. Ook denk ik dat de zuigkracht van een 'gewone' stofzuiger iets krachtiger is uiteindelijk.

Pluspunten

• Geeft licht
  • Ligt goed in de handen
  • Verschillende opzetstukken

Minpunten

• Accuduur mag langer
  • Zuigkracht mag iets sterker

a***********@h********** 11-10-2021

Fijne krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

Ik heb deze stofzuiger mogen testen en wil niet anders meer! Voor het eerste gebruik de accu opladen, dit is met de snelladers zo gebeurd. Fijn dat er twee in het pakket zitten, als ik het hele huis wil stofzuigen is dat wel nodig. De accu laadt snel op, dit maakt wel wat geluid wat even wennen is. De stofzuiger zelf vind ik in eerste instantie wat zwaar in vergelijk met een stofzuiger met snoer. Bij de steelstofzuiger "draag" je de gehele stofzuiger in je hand. Ook dit is weer een kwestie van wennen. De zuigkracht vind ik in de ecostand te matig voor de vloer, voor bijvoorbeeld een vensterbank werkt dit prima. De andere standen werken prima, bij kruimels na het eten gebruik ik de turbostand. De lampjes in de zuigmond van de stofzuiger zijn heel fijn! Je ziet precies wat je gedaan hebt en wat er ligt. Zeker op een donkere ondergrond en bijvoorbeeld onder de tafel. De stofzuiger werkt zowel op een harde ondergrond als op hoogpolige vloerbedekking heel goed. Het legen van het bakje is een aandachtspunt, dit moet sneller als het vervangen van een stofzuigerzak, dit vergeet je gemakkelijk. Ik zou deze stofzuiger zeker aanraden! Doordat het snoerloos is pak je het gemakkelijk om even snel de vloer schoon te maken. Ook kan de kruimeldief de deur uit, dit werkt vele malen beter (krachtiger).

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • led lampjes in de stofzuigermond
  • krachtige en snoerloos

Minpunten

• geluid bij opladen accu

Barend 11-10-2021

Onze eerste steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

Onze eerste steelstozuiger. Wat een genot! Ben echt positief verast over de zuigkracht t.o.v. onze "standaard" stofzuiger. En wat heerlijk om nooit meer met het snoer in de knoop te zitten. De hulpstukken bij deze stofzuiger zijn ook nog eens superhandig. Was een beetje bang voor de accuduur (er zit een 2e accu bij) maar kan makkelijk het hele huis doen op 1 accu. Hij hang bij ons in de trapkast en wordt dan gelijk weer opgeladen.

Pluspunten

• zuigkracht
  • fijnstof filter
  • verlichting
  • opbergen op de lader

Minpunten

• aan uit knop zal iets makkelijker kunnen reageren

Robin74 10-10-2021

Prijzig, maar erg fijne stofzuiger met veel voordelen

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

Uitstekende steelstofzuiger. Goede zuigkracht, handige LED-verlichting, 2e accu en de automatische ondergrond-selectie. Wel jammer dat de lader voor de losse accu zoveel lawaai maakt om te koelen en dat je dan ook niet eens ziet wanneer de accu 100% vol is. Als stofzuiger voor erbij is deze te duur. Als je hem koopt, gebruik hem dan als hoofd-stofzuiger!

Pluspunten

• LED verlichtingh
  • zuigkracht
  • 2e accu
  • automatische ondergrond selectie

Minpunten

• lawaai lader
  • onduidelijk wanneer accu vol is
  • kan hem niet staand eventjes wegzetten
  • prijzig

Lien 09-10-2021

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

Makkelijk in gebruik, snoerloos en daardoor makkelijk mee te nemen door het huis. Helaas wat zwaar in de hand en je kunt hem niet rechtop neerzetten. Zuigkracht en wendbaarheid zijn prima. Ook handige accessoires erbij en 2 accu's met snellader, waardoor je weer vooruit kunt als de 1e leeg is. Stofreservoir leegmaken gaat goed, boven container houden.
Duur in aanschaf.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Zuigkracht
  • 2 accu's met snellader
  • Accessoires

Minpunten

• Zwaar in de hand
  • Prijzig
  • Niet rechtop te zetten

e******@h********** 07-10-2021

Fijn stofzuigen zonder snoer

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

Fijne stofzuiger. Pluspunten zijn zeker de lampjes in de zuigmond en het feit dat er geen snoer aanzit. Tevens zuigt de stofzuiger prima. Wel jammer is dat je hem niet even neer kunt zetten omdat hij dan omvalt. Maar al met al ben ik goed tevreden.

Pluspunten

• Lampjes in de voet
  • Flexibiliteit van de voet
  • Extra accu
  • Geen snoer

Minpunten

• Blijft niet staan
  • Voet komt niet overal aan de randen

s************@g******** 07-10-2021

Makkelijke krachtpatser

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

Heerlijk, zo'n stofzuiger die je zo maar pakt en overal heen kunt lopen zonder stopcontact nodig te hebben!
Zijn zuigkracht is heel goed en de ledlampjes laten je heel duidelijk zien waar nog stof ligt die je met het blote ook niet gezien had. De zuigmond is flexibel en de extra accu maakt dat je nooit zonder zou hoeven te zitten, mits je ze oplaadt ;)
De opzetstukken zijn ook makkelijk, een lange spletenzuiger, waardoor je makkelijk in smalle gedeeltes kan zuigen en een verstelbare accessoire om meubels oid te zuigen.
De aan/uit knop kan vastgezet worden dus die hoef je niet ingedrukt te houden en de herrie die hij maakt met zuigen vind ik meevallen.
De zuigmond gaat moeiteloos over van een zachte ondergrond naar een harde ondergrond, je hoeft er niets voor om te zetten ofzo, ideaal wat mij betreft, zo van houten vloer naar het kleed en weer andersom!
Kortom, ik ben zeer tevreden met dit apparaat, het kost wat, maar je hebt ook zeker wat!

Pluspunten

• Ledlampjes
  • Snoerloos
  • Handig in gebruik
  • Accessoires

Minpunten

• Prijs

Mooieboot 06-10-2021

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82BL24

Deze snoerloze stofzuiger is krachtig en erg fijn in gebruik.
Ik heb gekozen voor deze stofzuiger omdat ik huisdieren heb en dan snel even kan stofzuigen. Ideaal is de verlichting op de voet die automatisch wisselt van harde naar zachter vloeren. Super makkelijk zijn alle hulpstukken.

Pluspunten

• Krachtig
  • Verlichting op voet
  • Automatisch wisselen van harde naar zachte vloer
  • Veel hulpstukken

Minpunten

• Zwaar
  • Snellader maakt veel lawaai