Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood - Reviews

Type/soort
steelzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood op Kieskeurig.nl.

Brigges 10-12-2020

Steelstofzuiger met prima prijs-kwaliteit!

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

Na ruim een week nu in gebruik en het is een geweldige wendbare, krachtige steelstofzuiger.
De accuduur (op de meest krachtige standaard positie) van 45 min wordt niet helemaal waargemaakt. Ik kwam op maximaal 35 minuten met gebruik van wisselende posities, maar het langst op de standaard (minst krachtige) ECO-positie.
De steelstofzuiger is heel gebruiksvriendelijk en de zuigkracht is verbazingwekkend. Doordat je de steelstofzuiger ook zonder steel kan gebruiken is die heel gemakkelijk om meubels te stofzuigen of de trap. Doordat die zo gebruiksvriendelijk is pak je hem er snel even bij. Wel even jammer dat er geen tweede accu bij wordt geleverd.

Pluspunten

• Zeer wendbaar
  • Brede inwendige zuigmond
  • Stofzak vrij
  • Weinig geluid
  • Verlichting (voor onder de bank)

Minpunten

• Geen tweede accu

Diane 27-12-2020

Ik ben er heel blij mee!

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

Het is een krachtige stofzuiger, met 3 katten in huis is dat ook echt nodig. De motor is wat zwaar, maar dat went snel. Wat ik heel fijn vind is dat het een snoerloos apparaat is en dat je hem snel even pakt. Omdat het een steelstofzuiger is, neemt hij weinig ruimte in bij het opbergen.
Ik ben erg blij met het feit dat de kruimeldief dezelfde stofzuiger is maar dan zonder steel. Ik kan de trap dus makkelijk stofzuigen zonder risico's op vallen en geen gehannes met slang en snoer en grote stofzuiger. Er zijn verschillende hulpstukken meegeleverd, waaronder een kleine maat voet en een brede sofa zuigmond.
De batterij is wanneer je hem op maximale kracht zet leeg nadat ik de woonkamer en keuken heb gestofzuigd, maar de batterij laadt heel snel op.
Het opvangbakje is niet al te groot, ik leeg hem elke keer als ik de stofzuiger heb gebruikt. Dat ben ik bij een 'grote' stofzuiger niet gewend.

Pluspunten

• Veel hulpstukken bijgeleverd
  • Kruimeldief en stofzuiger in 1
  • Draadloos
  • wendbaar

Minpunten

• iets aan de zware kant, maar daar wen je aan
  • opvangbakje is wat klein

Christa9999 25-12-2020

Rowenta Rocks

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

Supermooie stofzuiger. Heb deze nu een poosje en bevalt mij echt goed. Hij is wendbaar, snoerloos en de zuigkracht is prima. Hondeharen zijn ook geen enkel probleem. Accu is snel opgeladen maar zelf zou ik aanraden er een extra accu bij aan te schaffen. Op de turbostand gaat de accu vrij snel leeg. Wordt geleverd met verschillende hulpstukken.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Snoerloos
  • Zuigkracht

Minpunten

• Geen extra accu

Quinsje 24-12-2020

Fijne steelstofzuiger

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

Ik mag de steelstofzuiger testen via insiders. Ik ben er super enthousiast over. Vooral voor zo even tussendoor dingen op te zuigen, lees modder onder schoenen, zand en voetbalgruis na het sporten. Ook de kinderen zijn enthousiast over het gebruik. Kunnen makkelijk hun kamer stofzuigen zonder veel te hoeven sjouwen. De stofzuiger is makkelijk op te bergen en ook makkelijk in elkaar te klikken als je m wil gebruiken, ook met de hulpstukken. Verder erg wendbaar, dus je kunt goed stofzuigen onder je bed en bank.
Het legen en schoonmaken is ook erg makkelijk.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Maakt niet veel lawaai
  • Makkelijk opladen en op te bergen aan de wand
  • Goede hulpstukken

Minpunten

• Vervangt niet de gewone stofzuiger

Frauwkje 24-12-2020

Wat een gebruiksgemak!

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

Sinds een paar weken heb ik de Rowenta X-force. Wat een gebruiksgemak! Inmiddels hangt die in een verborgen hoekje van de kamer en we pakken ‘m er dagelijks geregeld bij. Makkelijk ook zijn de bij geleverde accessoires, speciaal voor kieren, dierenharen en voor banken en stoelen. Hij is zeer wendbaar al is die ietwat zwaar, ook de kinderen kunnen ‘m prima hanteren. Door de ‘handheld’ te gebruiken kun je bijvoorbeeld ook de auto makkelijk stofzuigen of bijvoorbeeld een spinnenweb aan het plafond verwijderen. Ik heb de X-force moeiteloos gebruikt op de volgende ondergronden: PVC, laminaat, tegels, tapijt en vinyl.
Als ik dan al minpuntjes zou willen noemen:
• In het begin schakelde ik vaak de stofzuiger uit als ik de boosterfunctie wilde gebruiken, dit bleek een kwestie van wennen te zijn.
• De kinderen lukt het niet altijd de accessoires zelf te wisselen.
• Soms zou je wensen dat de batterij net wat langer mee gaat. Maar omdat wij ‘m gebruiken voor de vele dagelijkse kleine klusjes is dat niet echt een probleem. Wekelijks pakken wij de oude snoerstofzuiger voor uitgebreid/groot onderhoud. Ideaal zo!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Wendbaar
  • Accessoires

Yvon 24-12-2020

Tevreden

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

Wij zijn erg tevreden over de Rowenta.

+ Het grote voordeel is dat hij makkelijk te pakken is. Ook om bijv. alleen even om de tafel te zuigen. Dit vooral doordat je geen losse 'last apparaat heeft
+ Beweegbare kop.
+ Buigzame stang.
+ Goede zuigkracht .
+ Top accessoires.

- Als de accu leeg is, kondigt hij dit onvoldoende duidelijk aan.
- De kop is zwaar. Even wennen.

Joppa 23-12-2020

mega handig apparaat

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

Dit is onze meest bruikbare handige mooie stofzuiger ooit. We hangen m in de meterkast en neemt nauwelijks ruimte in. Je gebruikt hem als handstofzuiger voor kruimels en dergelijke en met de steel voor het 'gewone' stofzuigen. Onder de bank stofzuigen is geen probleem meer. Het is even wennen aan het gewicht in je hand maar daar staat erg veel gemak tegenover.

Anne 22-12-2020

Fijne handzame stofzuiger die ontzettend wendbaar en stil is

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

Een fijne en stille stofzuiger die ontzettend wendbaar is. De accuduur is prima maar met de boost snel leeg, maar dit is logisch. Met huisdieren zit wel de opvangbak snel vol. Door de knik in de steel is makkelijk in onder de bank te zuigen. Door de vele opzetstukken voor verschillende doeleinden te gebruiken. Ook is de zuiger weer snel opgeladen.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Accu
  • Accessoires
  • Wendbaar

Minpunten

• Opvangbak

japke33 22-12-2020

duur, maar handig in gebruik

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

Erg handige stofzuiger, te gebruiken door het hele huis. Zuigt goed de haren van de hond en poezen op, helemaal als je de max stand gebruikt. Ideaal is het, dat je hem rechtop kan wegzetten. Nadeel is dat er allemaal haren rond de zuigmond wikkelen, die moet je er zo nu en dan vanaf knippen. Niet echt een leuk werkje, maar snel gedaan na het bekijken van de instructie video. Er zitten meerdere opzet stukjes bij. De zuiger kan vrijwel geheel onder de kast etc komen, wat erg handig is, want daar ligt vaak veel stof en haar.
Als je de stofzuiger net even te hard op de grond zet onder het zuigen, gaat hij uit. Dat is erg irritant want dan moet je even wachten om hem weer aan te krijgen. Ook houdt hij steeds vaker op met zuigen, terwijl de accu op de display nog vol is, maar het rode lampje op de zijkant brandt wel. Maar zodra ik hem aan de oplader zet, is hij nog vol. Waarschijnlijk een fabrieksfoutje?
Verder ben ik er super tevreden over, je pakt hem snel om even een rondje te doen. Zuigt mooi en snel. Wel wat zwaar, maar het is dan ook een robuust apparaat.

Pluspunten

• wendbaar
  • snoerloos

Minpunten

• haren om de zuigmond
  • gaat vaak uit onder het zuigen.

Rebecca 20-12-2020

Draadloze stofzuiger

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

Praktisch gezien heel fijn een stofzuiger zonder snoer! Met de verschillende accessoires kun je in de kleinste hoekjes komen. De stofzuigermond is verlicht, wat heel fijn is in donkere ruimtes. De stofzuiger is makkelijk te legen. Enige nadeel is dat de stofzuiger wat zwaar is, maar erg wendbaar!

Pluspunten

• Draadloos
  • Makkelijk te legen
  • Wendbaar

Minpunten

• Zwaar

Preciosajacobina 19-12-2020

Top snoerloze stifzuiger

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

Echt geweldige stofzuiger met super zuigkracht. Hij is echt ideaal voor onder de bank en bed met het lichtje wat in de voet zit zie je war je zuigt. Ik was sceptisch het is mij zo goed bevallen ik zou deze zeker aanraden. Ik pak hem sneller dan mijn gewonen stofzuiger. Er zijn maar een paar nadelen 1 daarvan is dat hij met het gebruik van de powerknop snel leeg is aan de andere kant laad hij erg snel op dus dan is dat geen probleem. En ik vind qua geluid wat hard dat ligt volgens mijn partner aan mij.

Pluspunten

• bijna alles
  • laad snel op
  • veel accessoires
  • de kruimeldief
  • de goede zuigkracht

Minpunten

• aan en uit knop zit verkeerd
  • het geluid
  • met de powerknop is hij snel leeg

ESP 18-12-2020

Handig en flexibel

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

Ik ben echt aangenaam verrast door deze steelstofzuiger. Wat een gemak om 'dat ding' even snel te pakken! Ik kan nu zonder problemen onder het bed stofzuigen zonder dat ik de matrassen en lattenbodems weg moet halen, super! Daarnaast is de stofzuiger ook ontzettend stil. Wat een verschil met de 'gewone' stofzuiger. Deze is zelfs zo stil dat de poezen er rustig naast blijven zitten. De verlichte voet kan zelfstandig blijven staan, dat ruimt fijn op. Enige nadeel vind ik het gewicht en het formaat van de bovenste unit. Ik heb nu wel de juiste houding gevonden waardoor het gewicht me niet echt meer stoort (dat is nou eenmaal ook het nadeel van een steelstofzuiger en misschien heb ik niet zulke stevige polsen ;-)), als kruimeldief is het wel een vrij groot en log apparaat. De aan- en uitknop is gevoelig, daar moet je je vinger wel weghalen na het indrukken. Een aantal fijne hulpstukken, zeer wendbare voet. Bij een normale stofzuigpartij voldoet de batterij prima, wil je uitgebreid stofzuigen in huis dan zul je m een keer moeten opladen Kortom, zeer tevreden!!

Pluspunten

• Geen snoer
  • Flexstang
  • Batterijduur

Minpunten

• Zwaar
  • Kruimeldief vrij groot

Esther Scholten 17-12-2020

Top aankoop !

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

Heel fijn in gebruik. Lange accuduur, geen gedoe met snoer. De stofzuiger is stil en heeft een goede zuigkracht. De stofzuiger is wendbaar en heeft veel handige hulpstukken. Design vind ik ook weg mooi.

• Goede zuigkracht
  • Lange accuduur

Minpunten

• Zwaar

mevrouwHolly 17-12-2020

Erg blij met deze steelstofzuiger

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

Ik mocht deze stofzuiger testen en hij veraste mij enorm! Hij is erg wendbaar en krachtig en dit had ik niet verwacht. Er zitten meerdere standen op waardoor je elk oppervlakte goed kun schoonmaken. De extra meegeleverde hulpstukken maken dit alles nog gemakkelijker.
De Accu gaat ook lang genoeg mee. Heb hem nog niet 1x helemaal leeg gezogen! Het fijne is dat je geen snoer hebt waardoor je in 1x de gehele verdieping kan stofzuigen!
Klein nadeel de stofzuiger zuigt alles op maar bv. lange haren blijven in de stofzuigermond hangen. Deze zijn wel makkelijk te verwijderen maar met 3 dames met lang haar in huis moet je dit na elke stofzuig beurt wel even doen. Wel heel fijn dat er een extra filter wordt meegeleverd. Als je de ene schoonmaakt ( wat onder de kraan kan) kan je de andere alvast gebruiken en kan de andere goed drogen!

Pluspunten

• erg wendbaar
  • erg krachtig
  • accu duur is prima

Minpunten

• lange haren blijven in de stofzuiger voet hangen

IllyP 16-12-2020

Super wendbaar

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

Super wendbaar. In het begin wel even wennen omdat hij wat zwaar aanvoelt. Erg fijn om even met een boost te stofzuigen. Krachtige stofzuiger.Voor alles een accessoire. Groot pluspunt is snoerloos en weinig geluid. Klein minpuntje is dat je de accessoires niet ergens kan opbergen, aan kunt hangen.

Pluspunten

• Wendbaar
  • veel accessoires

Minpunten

• beetje zwaarder

Aniles 16-12-2020

Geweldige accu stofzuiger

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

Wat een handige stofzuiger waarmee je de hele woonkamer kan stofzuigen of gewoon even pakt om na het eten onder tafel te zuigen. De accu gaat erg lang mee en hij is lekker wendbaar waardoor je makkelijk kan stofzuigen. Ook het geluid is veel minder dan een normale stofzuiger. Onze katten zijn er niet bang van en hij zuigt met de boost functie zo alle haren uit de manden. Er zijn veel onderdelen meegeleverd. Echt een aanrader!

Pluspunten

• snoerloos
  • geluid
  • wendbaar
  • zuigkracht

Rohit Hathie 16-12-2020

Top stofzuiger voor een mooie prijs!

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

Mooi apparaat, sinds een weekje nu ook in gebruik. Eco stand is net iets te weinig om fatsoenlijk mee te stofzuigen dus zet hem meestal meteen op MAX. een tussenoplossing zou beter zijn geweest. ik kan de benedenvloer ermee stofzuigen maar dan is die wel al bijna leeg. Als ik de trap en bovenverdieping moet doen dan gaat dat niet in 1 beurt. Voorlopig de standaard niet opgehangen omdat ik niet weet of ik hem hou, dus opladen gaat nu nog vrij irritant door de accu steeds los te halen, in de standaard schiet die soms los omdat er geen gewicht opstaat. Mocht die wel opgehangen gaan worden, dan is de irritatie dat hij leeg minder groot vermoed ik, boven hoef ik namelijk niet elke dag te stofzuigen en kan het dan gewoon verdelen over de dagen. Dan is die ook altijd 100% opgeladen als ik hem nodig heb, nu is dat niet zo omdat hij nog niet opgehangen is. Flex modus is erg handig voor onder de tafel! LED licht ook mooi meegenomen maar meestal stofzuig je niet in het donker haha. Borstel voor de bank is ook wel handig, maar met de normale roterende borstel gaat het ook gewoon haha. Borstel voor dieren heb ik niks aan want heb geen huisdier, zal vast handig zijn. Vind het trouwens echt goed dat je er een extra filter bij krijgt! Als je de huidige gewassen hebt kun je de extra filter erin zetten en zo stofzuigen zonder te wachten tot de ander droog is. Ook handig dat je de stang ook kunt los maken van de borstel.

Pluspunten

• Flex Mode
  • Goede accuduur
  • Boost erg goede zuig kracht

Minpunten

• Eco mode net te weinig zuig kracht
  • bak onhandig te legen

Pepijn 15-12-2020

Flexibel

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

Ontwerp technisch is deze stofzuiger zijn tijd voor. (en ziet er mooi uit) Na het in elkaar zetten kun je gelijk in volle vrijheid rondrennen om alles te stofzuigen. Voordeel van deze, is dat je nu niet je rug hoeft te verrekken om onder de bank of kast te komen. De batterij heeft voldoende power om een kamer per dag te doen of een hele stofzuig beurt in een keer. Persoonlijk vind ik het fijn dat mini borstel er gelijk opzit als je de stang eraf haalt.
In het begin vond ik het maar raar dat er lampjes aan de voorzijde zaten. Maar omdat deze stofzuiger zo makkelijk onder de bank en/of kasten kunnen komen. Kan je nu ook zien, waar en wat je stofzuigt.
Voor wat je met deze Rowenta kan en wat die kost, heeft deze een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Vrijheid
  • Flexibiliteit
  • design

Inkie1972 15-12-2020

Zuigt goed, erg gemakkelijk te bedienen

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

De rowenta steelstofzuiger heb ik nu enkele weken in huis en hij zuigt erg goed. Ik gebruik hem dagelijks om even rondom de tafel te stofzuiger en dan neem ik soms ook andere delen even mee. Erg handig. Je pakt de stofzuiger nu ook vaker. Dat is groot pluspunt. Altijd binnen handbereik. Het ledigen van het afvalbakje is ook zo gebeurd. Ik vind het geluid erg meevallen. De handleiding had wel iets meer tekst mogen bevatten. Het bestaat voornamelijk uit plaatjes. Ik vind het soms erg onduidelijk. Al met al ben ik erg blij met de Rowenta.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • geen hard geluid
  • veel hulpstukken

Minpunten

• vrij zwaar in de hand
  • handleiding te summier
  • vervangen van filter

Marianne 15-12-2020

Flexibel en geweldige zuigkracht!

Geschreven voor: Rowenta X-Force Flex 11.60 RH9878 Steelstofzuiger grijs, rood

De Rowenta zuigt fantastisch, mede dankzij de instelbare zuigkracht. Daarnaast: geen snoer maar een oplaadbare accu. Helaas is de accu wel snel leeg. De flexibiliteit is onovertroffen! Stofzuigen onder bed of bank is een peace of cake! De stofzuiger heeft veel hulpstukken en is ook als kruimelzuiger te gebruiken. Erg handig!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Flexibel
  • Geen snoer
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Zwaar
  • Accu snel leeg