Dyson V8 Absolute +

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V8 Absolute + op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Martijn Pennekamp 11-08-2022

Accu te snel leeg

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute +

Prima apparaat tegen een toch wel vrij forse prijs. Echter die batterij is echt niet te doen. Na 6 minuten fullpower zuigen stopt hij ineens. Niet even een waarschuwing, nee precies op de helft van het zuigen...... uit.......... en dan moet je dus weer uren wachten tot de batterij vol is.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Accuduur

m********@y******** 06-12-2021

Accu snel leeg

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute +

Heel handig omdat je niet vastzit aan snoer die je niet uitrollen en iedere keer verplaatsen.
Maar bij de hoogste staand is de accu heel snel leeg. Ik red het niet om mijn 2 kamer woning aan een stuk te stofzuigen zonder opnieuw op te laden. Erg jammer!

Pluspunten

• Handig stofzuigen zonder snoer
  • Krachtig in de hoge stand

Minpunten

• Accu snel leeg
  • Niet handig voor achter en onder kasten en bank

Paul Jaspar 02-09-2021

Goede en krachtige handstofzuiger

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute +

Was op zoek naar een goede en degelijke stofzuiger (zonder stofzak)
Aangezien we al jarenlang een Dyson stofzuiger hebben en er nog nooit een mankement aan hebben gehad, was de keuze voor dit handzame draadloze model vrij logisch.
Werkt erg goed,en het is fijn om ook (met de diverse zuigmonden) in de smalste kiertjes te kunnen komen tussen de kussens van de bank.
Ook het opbergen is ideaal want hij neemt écht geen plaats in aan zijn laadstation.
Erg goede aankoop!!

Pluspunten

• Draadloos
  • Erg krachtig
  • Verschillende opzetstukken
  • Zonder stofzuigerzak
  • Makkelijk op te bergen

Minpunten

• Redelijk aan de prijs

Paul Jaspar 15-05-2021

Wéér een topproduct van Dyson !!

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute +

Onze dochter had een nieuwe kruimeldief/stofzuiger nodig, en aangezien wij al jaren een Dyson kruimeldief hebben, hebben we haar verrast met weer een topproduct van Dyson!!
Ze heeft 2 kleine kinderen en een langharige kat in huis, waardoor er wel vaker haren en rommel achterblijven op hun bankstel...
Nu dus niet meer !!!
Er zit een dieren haar-borstel bij die helemaal geweldig is!!!!
Ook de mogelijkheid om het geheel op te kunnen ophangen aan het laadstation is een groot voordeel.
Deze (opgevoerde) kruimeldief werkt érg goed, zowel op gladde (harde) ondergrond alsook op vloerbedekking en een (stoffen) bankstel
Helemaal GOED !!!!

Pluspunten

• Vlug opgeladen
  • Dierhaar-borstel
  • Verlichting bij de smalle zuigmond
  • Erg stil in gebruik
  • Op-hang mogelijkheid aan laadstation

Emmy 05-04-2021

slechte service voor hoge prijs

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute +

Een fijne, handzame stofzuiger totdat.... de accu kapot is en de zuigmond tot 2x toe kapot gaat.
Op de mail wordt niet geantwoord, telefonisch eindig je in de eeuwige wachtstand, de shop-in-shop waar we hem kochten kon er niets mee, kortom een drama. Dus nu op zoek naar een nieuwe maar NOOIT meer bij Dyson.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • zuigkracht
  • mooi design

Minpunten

• duur
  • snel kapot
  • geen service