Samsung Jet 75 complete chroom, zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 227 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Jet 75 complete chroom, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

w**l@k**l.nl 19-08-2022

Super goede stofzuiger met vele hulpstukken, een echte aanrader.
had er hoge verwachtingen van maar dit is helemaal goed gekomen

r**t@z**o.nl 16-08-2022

een aanrader

Het is een goed product, de zuigkracht is super en de bediening en en de accuduur is ook goed

Pluspunten

• zuigkracht
  • accuduur

Minpunten

• lawaai

r**i@h**l.nl 16-08-2022

Fijn product, zeker een aanrader.

We zijn een tijd op zoek geweest naar een steelstofzuiger. Eindelijk hebben we onze ideale steelstofzuiger gevonden. Hij is fijn in gebruik, flexibel en soepel in beweging. Hij is licht in gewicht en zuigtabletten op de middenstand super goed. Niet eens nodig om hem sterker te zetten. Hopelijk kunnen we lang van ons product genieten!

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Licht in gewicht, flexibel en soepel in beweging
  • Mooie neutrale kleur
  • Fijne extra accessoires

Minpunten

• Nog niet aan de orde

h**4@h**l.com 11-08-2022

Fijne draadloze stozuiger

Ligt, com0act, goede zuigkracht. Makkelijk even te pakken voor klein oppervlak, maar ook goed hanteerbaarvoor volledige vloer.

Pluspunten

• Ligt gewicht
  • Goede zuigkracht
  • Makkelijk hanteerbaar

Minpunten

• Licht bij het opladen is fel.

Tjeerd M 10-07-2022

Accu is na 10 minuten leeg.

Accu zou 1 uur meegaan, maar is binnen 10 minuten leeg. Laden duurt daarna heel lang. Waardeloos. Geen aanrader.

HE te E 29-06-2022

Prima produkt, aanrader !

Prima produkt. Handzaam, en zuigt prima zowel op houtenvloer als vloerbedekking!

Pluspunten

• handzaam
  • draadloos (even snel wat zuigen en klaar)

Joey1234501284246 28-06-2022

Top stofzuiger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede stofzuiger. Ik ben er zeer tevreden mee. Ik hoop dat die lang mee gaat. Het plastic klinkt wel een beetje goedkoop.

Louis 25-06-2022

Top stofzuiger

Na flink wat research gedaan te hebben op internet, heb ik besloten te kiezen voor de Samsung Jet 75. Tot op heden ook totaal geen spijt van deze keuze. Stofzuiger zuigt goed en er is goed mee te manoeuvreren. In de maximale stand gaat de batterij niet zolang mee.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Batterijduur

Betty A 22-06-2022

Jet 75

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg blij met de nieuwe stofzuiger. Ik dacht dat mijn vloerkleed schoon was, voordat ik met de jet75 aan de gang ging. Wat een stof/haren kwamen er nog uit. Prima zuigkracht

AnitaV1985 22-06-2022

Fijne stofzuiger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Qua design en prestaties een fijne stofzuiger!! Goed wendbaar en ook heel makkelijk van laminaat naar tapijt, zonder te hoeven wisselen van zuigmond

anneroos 21-06-2022

Deze Samsung Jet 75 had ik eerder willen hebben..

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig blij ben ik met mijn Samsung Jet 75. Nadat mijn oude stofzuiger kapot ging kreeg ik het volledige aankoopbedrag terug, en moest ik op zoek naar iets nieuws. Zodoende kwam ik bij deze steelstofzuiger terecht. In de winkel kreeg ik waardevolle info mee. Nu een maandje in gebruik ben ik helemaal enthousiast. Voor alle oppervlakten een geschikte borstel/zuigmond. Helemaal schoon te maken. Geen lego meer zoek. Geurparels erin en een heerlijk geurend huis. Handig en compact in gebruik. Geluidsniveau echt positief. Kreeg nog een batterij extra. Deze Samsung had ik al wel eerder willen hebben. Het is een feestje om te stofzuigen! Ja echt, een geweldige aankoop.

Peter van 3 21-06-2022

Handzame en krachtige stofzuiger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handzame en krachtige stofzuiger dat weinig ruimte in neemt.
Snel opgeladen en zonder stofzuigerzakken.

Peter van Kessel 21-06-2022

Handige en krachtige stofzuiger dat weinig ruimte in neemt.

Een goede stofzuiger dat zonder snoer en stofzuigerzakken dat handig en snel is in gebruik.

Pluspunten

• Weinig ruimte
  • Snel opgeladen
  • Handzaam

Minpunten

• Accu na 30 min al leeg.

raoul 20-06-2022

lichtgewicht Samsung jet 75 complete

Compacte lichte draadloze stofzuiger met afneembare en dus makkelijk te reinigen opvangbak. De drie zuigstanden (4e optionele stand voor dwijlfunctie) zorgen voor altijd de juiste zuigkracht.

Pluspunten

• gewicht
  • zuigkracht instelbaar
  • afneembare opvangbak (eenvoudig te reinigen)
  • design

Minpunten

• prijs

Anoniem 19-06-2022

Jet 75 complete

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi en erg goed gebouwde stofzuiger...stofzuigen doet hij beter als onze oude Dyson V10 absolute
Erg verrast door deze ervaring maar zo blij mee.

Anoniem 19-06-2022

Monster zuiger!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel beter dan we hadden verwacht! Is licht, mooi en een echte kruimelmonster! We zijn er echt heel bloj mee en raden dit zeker aan!

G Waarde 19-06-2022

design en comfort

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] heel lang getwijfeld tussen een draadloze stofzuiger van Samsung en een ander fabricaat in dezelfde prijsklasse.
uiteindelijk voor Samsung gekozen en geen spijt. Makkelijk te bedienen en een hoop optionele tools. en ook nog een mooi design

b**n@h**l.com 18-06-2022

Mooi en volledige stofzuiger. Met drie verschillende zuigapparaten. Waaronder een voor de honden haren.
Daar zijn we heel blij mee. Met de extra accu zijn we nooit bang dat we niet kunnen zuigen omdat de accu leeg is.
Ook de kruimeldief is top. Het leegmaken van het reservoir verdient enige oefening, Maar verder gewoon een fijn apparaat.

c**8@l**e.nl 18-06-2022

een aanrader

een zeer krachtige stofzuiger ideaal voor in huis ,met veel hulpstukken voor alles makkelijk in gebruik

Pluspunten

• krachtig
  • hulpstukken

Minpunten

• hoge hulpstukken

H**I@H**L.COM 18-06-2022

Fijne makkelijke stofzuiger

Ideaal zo'n stofzuiger die je even snel kunt pakken. Hij zuigt ook echt bijna stof en kruimels op. Wel vind ik hem zwaar, maar dat is ook wel weer logisch met zo'n losse stofzuiger. Ik ben blij met onze aankoop!

Pluspunten

• Je pakt hem snel
  • Super wendbaar

Minpunten

• Wat aan de zware kant