Samsung Jet 75 complete chroom, zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 74 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Jet 75 complete chroom, zilver op Kieskeurig.nl.

Robin 12-05-2021

Jet 75 compleet

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

Eerste indruk is bijzonder aangenaam. Ter vervanging van een stofzuiger met snoer toch maar gekozen voor een draadloze versie. Nu een paar dagen in huis. Wat de ervaring gaat worden op de lange termijn zal de toekomst moeten uitwijzen. Maar..., de eerste indruk is echt indrukwekkend. Zowel laminaat, PVC en een vrij grof vloerkleed zijn kinderspel, zelf in de laagste zuigstand. Zeker als je een wat oudere stofzuiger hebt dan is de overstap naar een huidige draadloze variant zeker aan te raden. De Jet 75 van Samsung is hierin dan een prima keuze.

Pluspunten

• Degelijk
  • Geluid viel ons echt mee
  • Krachtig
  • Prima hulpstukken

Minpunten

• nog niet gevonden

Patch 10-05-2021

Behendige stofzuiger

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

Deze gekocht voor de flexibiliteit en snoerloos.
Kracht is prima, op de hoogste stand gaat de accu wel snel leeg, 2e aan te raden.
( gratis accu nu in de actie )
Gekozen voor Samsung omdat mijn oude stofzakloze Samsung stofzuiger al 15 jaar meegaat.

• Gewicht
  • Snoerloos
  • Trappen zijn geen gedoe meer

Minpunten

• 1 accu niet genoeg
  • op Hoogste stand +-6min. stofzuigen

LuckyLuke 08-05-2021

Zeer complete stofzuiger

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

Mooi design en werkt top. Fijn dat je de knop niet ingedrukt hoef te houden en een goed dweil opzet stuk!

Visser68 06-05-2021

SAMSUNG JET 75 SERIES STEELSTOFZUIGER

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

Wij zijn erg blij met het aangeschafte product. Het maakt bovenverwachting super schoon en draagt zeker bij in een schoner huis. De draaiende zuigmonden doen echt hun werk. Ook het geluid is veel minder hard dan verwacht. Eenvoudig schoon te maken en te houden.
Aandachtspunt is de batterij duur en het product is voo een groot deel van kunststof, dat hoft geen probleem te zijn, maar vind wel dat je met aandacht alles moet monteren voor gebruik. Laatst stond mijn vrouw met alleen het zuigdeel en was de steel ervanaf gevallen.. das jammer zeg maar ;-( Maar goed met aandacht en zorgvuldigheid denk ik toch een top product te hebben..

Tom from Canada 06-05-2021

Compact, but powerful

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

After seeing dozens of Youtube reviews, this was one of the very few vacuums that compared favourably with Dyson V11. The Samsung Jet 75 was not only much cheaper, but was more compact and with better quality accessories. Powered brush works well on carpet (on medium setting, the Samsung even captured more than my old corded vacuum). Suction is impressive on high setting. Small brush and crevice tool worked well on car - and much better than my old "Dust-buster type hand-held vacuum" that was a waste of time.
Only 2 small issues: On high setting the battery only lasts ~8 minutes, and the wall mounted charging station charges the vacuum OR a removed battery (but you can't charge a second battery with the vacuum on the wall mount)

Brigitte 03-05-2021

Geweldige zuigkracht, handig

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

Zuigkracht is boven verwachting, beter dan vorige slede zuiger
Handig dat die slede niet meer ergens tegen aan kan stoten. Ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Snoerloos

Robbert 24-04-2021

Makkelijk bedienbaar, en goede zuigkracht

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

Fijne stofzuiger, nog niet heel lang in bezit maar nu al tevreden. Minder zwaar dan gemiddelde steelstofzuiger, gemakkelijk in bediening en veel opzetstukken. Batterijduur moet blijken maar tot nu toe geen problemen mee. Haalt in ieder geval veel meer afval van de vloer dan mijn vorige stofzuiger.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Verwisselbare accu

StefanVB 23-04-2021

Samsung steelstofzuiger jet 75 complete

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

Ik ben zeer tevreden van deze aankoop omdat dit een handig toestel is. Door de attributen kan dit toestel op verschillende plaatsen gebruikt worden (vloer, trap, auto, ...). Het gewicht valt ook heel goed mee.

Pluspunten

• compact
  • veelzijdig
  • geruisloos

Minpunten

• extra batterij kopen voor langer gebruik

Arjan 21-04-2021

Top stofzuig

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

We hebben een tijd staan twijfelen maar door de gratis accu en accessoire voor Samsung gegaan. Tevens geeft Samsung aan een zuigkracht van 200 watt te hebben de andere merken vaak rond de 150. Op de medium stand zuigt hij al meer dan voldoende. Accu duur zou iets langer kunnen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accessoires

Minpunten

• Accuduur

Lois19 21-04-2021

Top product

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

Mooi design, veel opzet stukken, uitstekende zuigkracht en ligt lekker in de hand. Ook fijn dat het mondstuk laag is zodat je goed onder meubels kunt stofzuigen. En met deze accu duur kan ik rustig het hele huis door. Enige puntje is dat de behuizing voor opzet stukken van plastic is. Ik hoop dat dit net zo sterk is als aluminium.

roy1991 21-04-2021

fijn in omvang, versneld het huishouden

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

voor een eensgezinswoning kan je op een accu makkelijk het grote gedeelte van het huis doen.
dan behoud je zelfs nog accu duur over om iedere keer een ander gebied mee te pakken
zoals een zolder, onder bed, de bank enz.

wel erg wennen met hoe om te gaan met de stofzuiger qua in de hand hebben en lopen.

Ankie 20-04-2021

Zeer compleet

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

Fijne handzame stofzuiger. Enig nadeel is dat wij een hoogpolig tapijt hebben en er voortdurend draden aan het zuigstuk/roller zitten. Maar verder top!!!

Pluspunten

• Handzaam
  • Goede zuigkracht
  • Zeer compleet

Minpunten

• Mondstuk hoogpolig tapijt met lussen...

Marjolijn 19-04-2021

Fijne steelstofzuiger

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

Eerder Dyson gehad maar die zijn zo duur nu samsung. ZUigt beter dan mijn oude V8. Leegt makkelijk en is helemaal ui te spoelen

• Verwisselbare accu

Minpunten

• Zwaarder

BFine 19-04-2021

Super stofzuiger!

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

Super stofzuiger zonder snoer. Met goede zuigkracht. Had eerst een ander merk maar dat leek wel een kruimeldief. Deze is perfect! Echte aanrader

dantilandman 15-04-2021

Krachtig & stijlvol

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

Ik ben tevreden met de kwaliteit van Samsung Jet 75 complete. Beter dan verwacht. Krachtige steelstofzuiger met net design. De body en de accessories zijn gemaakt van goede kwaliteit materiaal. Er zijn 3 zuigkracht instellingen, bij de minste kracht doet hij het ook heel goed - alle kruimels zijn weg.

Albert00 15-04-2021

Onze beste stofzuiger ooit !!!

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

Na vele normale stofzuigers nu onze eerste snoerloze versie. Na veel surfen op het internet, het lezen van een veel recensies én het proberen van een Dyson van onze dochter, de keuze gemaakt op de Samsung Jet 75. Verwachtingen zijn overtroffen. Veel lichter, compacter en betere zuigkwaliteit dan de geprobeerde Dyson. Kortom, topaankoop. En dan ook nogeens een 2e batterij gratis.

Marcob77 15-04-2021

Veel eerder moeten kopen

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

We zijn erg blij met deze stofzuiger.
Geluid is niet te hard en de zuigkracht top.
In een keer alle accessoires die je nodig heb erbij en geen gedoe meer met stofzuigerzakken. We doen het hele huis op 1 accu nu op stand mid. Full power is niet nodig alleen op de mat in de gang. Die doe ik dan een uurtje later. Binnenkort een tweede accu erbij en dan kan je echt alles achter elkaar doen.
Grootste voordelen zijn de wendbaarheid, geen snoer meer en licht. En zonder de stang is het een super kruimeldief voor de trap.
Nadelen heeft hij ook.
De prijs is best stevig al is die het dubbel en dwars waard en nu is er geen excuses meer om even snel de rommeltjes weg te zuigen aangezien hij altijd gevechts klaar aan de muur hangtp

Bergman 13-04-2021

Robuust, krachtig en stil

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

De Samsung steelstofzuiger is een topzuiger speciaal gekocht voor onze woonkeuken. Met een groot gezin en dito kans op vervuiling waren we op zoek naar een goede steelstofzuiger met verwisselbare accu. Deze Samsung overtreft onze verwachtingen en met de zeer uitgebreide accessoires super flexibel inzetbaar. Daarnaast is de zuiger tov onze vorige steelstofzuiger extreem stil.

Pluspunten

• Door verwisselbare accu’s altijd inzetbaar
  • Sterk en zeer stil

Hannie pannie 12-04-2021

Heel blij met deze investering! Aanrader!

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

We hebben goed research gedaan naar een nieuwe steelstofzuiger. Uiteindelijk voor de Samsung JET 75 Complete gegaan omdat deze meerdere voordelen had ten opzichte van de andere verkrijgbare merken. Hij is makkelijk even snel te gebruiken. Daarnaast is een groot voordeel van de Samsung is dat je er een accu bij kan aanschaffen. Hierdoor kun je altijd door stofzuigen. We zijn super blij met de zuigkracht van de stofzuiger. Ook vind ik het niet te luid of te zwaar. Echte aanrader en uiteindelijk meer dan waard voor het geld!

NdV 11-04-2021

Stofzuiger Samsung Jet 75 series

Geschreven voor: Samsung Jet 75 complete chroom, zilver

Wilde een stofzuiger zonder snoer en zak, deze gevonden via een webshop en product gekocht. Is vrij prijzig maar doet goed wat hij moet doen.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Doet wat hij moet doen
  • Snoerloos
  • Zakloos
  • Door actie gratis accu

Minpunten

• Vrij luid
  • Kleine opvangbak
  • Prijzig
  • Vrij zwaar