Samsung VS20T7536T5 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VS20T7536T5 op Kieskeurig.nl.

Anoniem 21-10-2020

Eerste indruk is geweldig!

Geschreven voor: Samsung VS20T7536T5

Na het openen van de doos onder de indruk van de inhoud. Veel accessoires en alles voelt degelijk aan. Ervaring met zuigen moet nog volgen, maar eerste indruk is geweldig!

Anoniem 20-10-2020

Very good handy vacuum cleaner

Geschreven voor: Samsung VS20T7536T5

Very good handheld Vacuum cleaner, good for multiple floor types and easy to clean.
Removable brushes are really good for cleaning hair and other rough dust particles.

Kimb1234 20-10-2020

Top stofzuiger!

Geschreven voor: Samsung VS20T7536T5

Helemaal blij mee! Hij zuigt echt fantastisch en ik was van te voren bang dat hij veel lawaai zou maken, maar dit is zeker niet het geval. Wat een gemak zo zonder snoer en vervelende slang. Ik wil niet meer zonder!

Henk 20-10-2020

Top steelstofzuiger van Samsung

Geschreven voor: Samsung VS20T7536T5

Prijs/kwaliteit is prima, veel hulpstukken en zuigt prima. Ook de moeilijke hoeken zijn goed te bereiken.

Pluspunten

• Veel hulpstukken
  • Goede zuigkracht

Minpunten

watze1952 16-10-2020

dat is nog eens zuigen

Geschreven voor: Samsung VS20T7536T5

ik kende de verhalen al wel, maar hoewel ik net had gezogen met de oude machine, kwam er alsnog een lading stof uit mijn tapijt!? hij maakt veel minder lawaai dan ander machines die ik heb geprobeerd

Pluspunten

• goed hanteerbaar voor oudere mensen
  • opgehangen goed afneembaar

Minpunten

Ernstige gebruiker 15-10-2020

Samsung Jet 75 Complete inderdaad 'Complete'

Geschreven voor: Samsung VS20T7536T5

Enkele eerste indrukken van de Samsung Jet 75 Complete.

+ Het in elkaar zetten was eenvoudig, er is bij de productontwikkeling van de kliksystemen duidelijk nagedacht, makkelijk in elkaar en de opzetstukken zijn moeiteloos te verwisselen. De steelstofzuiger heeft zo ook de mogelijkheid als kruimeldief met inbegrip van een kleine slede hiervoor.
+ Alles ziet er stevig, mooi en degelijk afgewerkt uit.
+ Led-display is handig, handvat is zeer ergonomisch met bovendien een lichtgewicht dat netjes rolt. Er zijn 3 standen waarvan standaard wordt gestart met MID, de aan/uit knop hoeft trouwens niet permanent ingedrukt, de bediening kan makkelijk met dezelfde hand tijdens het gebruik ervan.
+ Hulpstukken voor natte werking hebben we niet bijgekocht en konden niet getest, wel voorzien op de led-display.
+ Het batterijsysteem is een 2in1 met ofwel de losse batterij ofwel de ganse stofzuiger tegen de muurbevestiging. Muurbevestiging is geen laadverplichting, wel voor het mooi wegzetten in de houder.
+ Aangezien de stofzuiger wendbaar is, kan deze met zowel de meegeleverde parket- en turboborstel ook onder meubelstukken; de sledestofzuiger lijkt hierbij overbodig geworden in de eerste testing. Bijgevolg is dit een sledestofzuiger plus veel meer.
+ De actie met de dubbele batterij lijkt een ruim voldoende aan batterijduur voor een grote woning (2x60 of 120 minuten).

Slotsom. De wendbaarheid, het led display en het kliksysteem maken deze stofzuiger erg praktisch in gebruik. Zo weet u precies waar u aan toe bent en schakelt u makkelijk tussen de ruim bijgeleverde verschillende opzetstukken. Daarnaast zuigt deze stofzuiger goed.
Zeker een aanrader.

Joost 12-10-2020

Super handige stille stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS20T7536T5

Na twijfelen toch gekozen voor snoerloze steelstofzuiger en hij blijkt inderdaad erg wendbaar en handig. Geen snoer meer en stofzuiger achter je aan trekken. Ook geluidsniveau blijkt mee te vallen. Het is geen bouwstofzuiger. Na het opzuigen van wat bouwstof ging hij direct uit omdat de filters verstopt raakten. Verder heel goede ervaring tot op heden.

Arievd79 24-05-2020

Mooie steelstofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS20T7536T5

Sinds twee weken heb ik de Jet75 in huis.
Bij het uitpakken valt op dat er een behoorlijke hoeveelheid accessoires (mondstukken) bij zit. Wat jammer is, is dat de muurbeugel maar plaats biedt aan 2 accessoires en de machine zelf aan 1. Je blijft dus met 1 van de twee grote zitten, die je ergens anders moet gaan opbergen.
We hebben verschillende vloertypen (laminaat, tegels, kleed, middenpool vloerbedekking) en het is even zoeken welk mondstuk voor welke vloer het beste werkt.
Vooral wanneer je het hebt over bijvoorbeeld hagelslag is het nog even zoeken. Hij zuigt niets op wat zich net naast de zuigmond bevindt.

Direct wordt duidelijk dat er voldoende zuigkracht in het apparaat zit. De zuigkracht op de maximale stand is indrukwekkend. Deze is overigens prettig regelbaar op de handgreep, net als het aan-en uitschakelen. Het kunststof voelt degelijk aan en lijkt tegen een stootje te kunnen.

Uiteraard is de lange steel te verwijderen, waardoor hij wat korter wordt en daarmee handzamer. Dit is in het vlugge gebruik tussen de maaltijden door niet echt van toepassing, maar erg handig bij het stofzuigen van een trap.

Het leegmaken van de opvangbak vraagt 3 handelingen: bak verwijderen, filter verwijderen, bak leeggooien.

Het allergrootste voordeel is het feit dat hij snoerloos is: pakken, zuigen, klaar....

Voor de prijs-kwaliteit heb ik 3 sterren gegeven. Mijn ervaring met kruimeldieven is niet positief door het snel en sterk afnemende zuigvermogen en batterijduur. Ik hoop dat deze Jet75 hier geen last van zal hebben en een lang en gelukkig leven heeft. Anders is het een hoop geld...

De lengte van de steel is goed. Met mijn lengte van 2 meter, is het nog steeds comfortabel. Het gewicht van het geheel is voor mij persoonlijk prima, maar ik kan mij voorstellen dat het voor sommigen iets teveel is. Ik heb echter geen referentie met vergelijkbare producten van andere merken.