Bosch BGL8POW2 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 43 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8POW2 zwart op Kieskeurig.nl.

Toelie 21-09-2020

Wat een krachtige stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Zelfs op de laagste stand lukt het om zand op te zuigen, wat tussen de randen van het parket zit.
Onze jongens en alle vriendjes houden van buiten spelen (voornamelijk in de zandbak!!) en voor deze test hebben ze extra zand mee naar binnen gebracht. En natuurlijk per ongeluk met de koekjes lopen kruimelen. Voor de Bosch gelukkig geen probleem!
De stofzuiger rolt makkelijk achter je aan, rijdt makkelijk over zijn eigen snoer heen (wat bij mijn vorige stofzuiger altijd een probleem was). De Bosch heeft een lang snoer, dus steeds van stopcontact wisselen is niet nodig. Soms rolt het snoer zich vanzelf op tijdens het stofzuigen.
De gemotoriseerde Turboborstel maakt je vloerkleed supergoed schoon, echter je moet wel wat kracht zetten. Met een gewone vloerstuk lukt het ook gewoon goed.
Met de zachte kleine borstel kan je je meubels gemakkelijk van stof ontdoen. Het opbergen van de kleine opzetstukken kan aan de stang, persoonlijk berg ik ze liever in de stofzuiger op, helaas is hier geen ruimte voor.
Al met al is dit een stoere stofzuiger die niet bang is voor een goed stuk schoonmaakwerk.

Pluspunten

• Erg goed in schoonmaakwerk
  • Lang snoer
  • Erg wendbaar

Minpunten

• Kleine opzetstukken kunnen niet in het apparaat
  • Snoer rolt soms vanzelf in

Henk 10-06-2021

Veel beter

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product bevalt uitstekend tot nu toe ,heb wat problemen met de vorige aankoop gehad maar deze bevalt tot nu toe goed.

EG 01-05-2021

Heeft een sterke zuigkracht, licht in gewicht.

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Ik ben zeer tevreden met mijn bosch stofzuiger. Sterke zuigkracht. Heeft twee mondstukken. 1 schakelt automatisch om van laminaat naar tapijt of andersom (harde vloer-zachte vloer). Een minpuntje is het geluid. Maakt veel lawaai. Licht in gebruik, 15 meter lang snoer. Een aanrader.

Pluspunten

• Licht
  • Twee kopstukken
  • 15 meter snoer
  • Sterke zuigkracht

Minpunten

• Veel lawaai

j.sleegers 09-04-2021

werkt goed

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de bijgeleverde documentatie inzake het gebruik van de maschine is onduidelijk en voor oudere mensen onleesbaar

Anja 02-04-2021

Super zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Kende deze al,wilde juist dezelfde,heel fijn apparaat, niet te zwaar, wendbaar en betaalbaar!! Verschillende hulpstukken erbij...

MarieO 13-03-2021

Prima stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima stofzuiger, goede (regelbare) zuigkracht, diverse hulpstukken, mooi design.

Stofzuiger met stofzak 08-03-2021

Stofzuiger met stofzak

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Stofzuiger voldoet aan verwachtingen. Instelbare zuigkracht, handige meegeleverde hulpstukken. Mooi design. En na registratie garantie van 10 jaar op de motor.

Pluspunten

• instelbare zuigkracht
  • lang snoer
  • mooi design
  • handige hulpstukken

Minpunten

• korte slang
  • aan/afkoppelen hulpstukken verloopt stroef

W.d.V. 17-02-2021

Stofzuiger met minpuntjes

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stofzuiger nu 3 weken in gebruik en voor mij zijn er toch wat minpuntjes naar voren gekomen. - slang had langer gemogen, want wanneer je op hoogte moet zijn moet je de stofzuiger steeds optillen. - ondanks het dunne snoer rijdt hij niet over de slang en moet je hem er steeds overheen tillen. Oorzaak mijn inziens plastic wieltjes i.p.v. rubberen. 2 wieltjes vooraan is voor mij ook eerder een nadeel dan een voordeel. - losmaken van het handvat van de zuigbuis gaat moeilijk. Pluspunten: - 10 jaar garantie op de motor. - voor alle vloeropervlakken is er een geschikte zuigmond. - zuigkracht. - vrij lichte stofzuiger. - snoerlengte. - ergonomische handgreep. - wasbare filters

Betekop 17-02-2021

Stofzuiger met minpuntjes

Stofzuiger nu 3 weken in bezit en de volgende min puntjes:
- slang is aan de korte kant, waardoor je de stofzuiger steeds moet optillen als je op hoogte moet zijn
- ondanks het dunne snoer rijdt de stofzuiger er niet overheen, waardoor je hem steeds moet optillen.Persoonlijk had ik liever aan de voorzijde 1 wiel gezien i.p.v. 2 en daarnaast rubberen wieltjes i.p.v. plastic, dit had de problemen opgelost
- loskoppelen van het handvat het de zuigbuis gaat erg lastig
- opbergvak in de stofzuiger i.p.v. op de buis voor de hulpstukken was ook praktischer en mooier geweest
Pluspunten:
- 10 jaar garantie op de motor. Mijn vorige Philips Power Pro zonder zak begaf de motor het reeds na 3 jaar.
- voldoende zuigkracht op harde ondergrond en ook op tapijt. Bijgeleverde andere voeten voor harde ondergrond alsmede voor tapijt werken erg goed. De voet voor tapijt is erg groot en vrij lomp, maar doet wel zijn werk.
- vrij lichte stofzuiger
- lang snoer, waardoor je niet steeds van stopcontact moet wisselen
- filters uitwasbaar

Pluspunten

• snoerlengte
  • filter uitwasbaar
  • zuigkracht
  • voor elke ondergrond goede zuigmond aanwezig
  • vrij lichte stofzuiger

Minpunten

• lengte slang
  • rijdt niet over snoer
  • loskoppelen handvat van de zuigbuis lastig
  • wielen van plastic i.p.v. rubber
  • 2 voorwielen i.p.v. 1

van der Linden 03-02-2021

Bosch BGL8POW2 zwart

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Stofzuiger is best prima. Voor mij is het voor het eerst dat ik een Bosch heb gekocht, maar ik merk toch dat ik bepaalde intrumenten en opties mis. Heb 30 jaar Miele stofzuiger gehad. Mis het schuifje wat op Miele handvat zit ( om de vacum te doorbreken, badmat zwabbert nu mee als ik hem stofzuig) en ik mis de andere vormen extra borsteltjes. De zuigkop(pen) zijn dikker dan Miele, zit steeds klem aan onderkant van bepaalde meubels. Al wat kleine beschadigingen opgelopen, en je komt niet overal dan goed bij en moet stang loskoppelen.
Wat wel prettig is, is dat het wel qua geluid fijn is.
Het lange snoer is handig, maar als je even op snoer staat, slikt de machine deze meteen weer in.....
Verder denk ik wel als je nooit eerder een Miele hebt gehad, dan is het echt een prima stofzuiger.
Het blijft moeilijk, niks is perfect!

Pluspunten

• Lange snoer
  • Stil qua geluid
  • Filter, zweeft veel minder stof in huis

Minpunten

• Dikke zuigkoppen
  • Geen schuifje op handvat
  • Kleinere stofzuigerzak
  • Geen praktische extra borsteltjes

SamanthaMiftari 30-12-2020

Goede aanschaf! Zuigkracht en mogelijkheden zijn echt super.

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Stofzuiger mogen testen via The Insiders, en uiteindelijk ook gehouden/gekocht. Stofzuiger is echt top, super zuigkracht en ook zo fijn zo'n lang snoer. Hoef nu maar 1 keer wisselen om het hele huis te doen. Roterende zuigmond is echt super op plekken waar je tapijt hebt liggen. Het kost geen moeite meer om alles goed schoon te krijgen. Fijne handgreep en makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Roterende zuigmond
  • Handgreep

Minpunten

• Geluid bij gebruik roterende zuigmond op tapijt

Nrghart 07-11-2020

Goede zuigkracht, wendbaar en licht in gewicht

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Heb het apparaat nu een paar maanden in gebruik en het bevalt ons uitstekend. Wendbaar en licht in gewicht, snoer heeft een goede lengte en is goed inrolbaar. Errst getwijfeld of we een zakloze stofzuiger zonder snoer zouden kopen, maar dit heeft toch onze voorkeur. Hulpstukken ruimschoots aanwezig en voldoen aan het gebruik. De perfecte stofzuiger bestaat niet, dus deze krijgt van ons een 9.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Wendbaar
  • Goede zuigkracht

De Jonge 04-11-2020

krachtig stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

goede stofzuiger, krachtig en goed ergonomisch. Ik heb hem getest en ben er tevreden mee, ik heb allergieën en met deze stofzuiger heb ik minder last.

Michael 04-11-2020

Stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Deze stofzuiger is een stuk stiller en zuiniger dan mijn vorige bosch stofzuiger. De stofzuigermond was wel even wennen.

• Zuinig
  • Groot bereik
  • Lang snoer

Minpunten

• Hangende zuigmond is wennen

Dirgni 02-11-2020

Super zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Het is een super krachtige stofzuiger die ik iedereen zou aanraden. Met deze stofzuiger heb ik ook echt het idee dat ik gezogen heb.

Pluspunten

• 15 meter snoer
  • Soepele wieltjes

van der Linden 16-10-2020

Fantastic

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

De stofzuiger is zeer makkelijk in gebruik en zeer wendbaar Ook extra makkelijk door het langere snoer. Zeker een aanbeveling.

Pluspunten

• Snoer

Nathalie 13-10-2020

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Fijn dat er verschillende zuigmonden bij zitten. Lastig om eraf te halen, zal wel met nieuwheid te maken hebben. Wordt gebruikt in huis met honden en katten, doet wat het moet doen.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Verschillende zuigmonden

Minpunten

• Kracht zetten bij verwisselen zuigmonden
  • Niet echt compact

Lon248 13-10-2020

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze stofzuiger doet wat hij moet doen: Goed stofzuigen!

Met de parketborstel erop werkt hij het prettigst. Deze is smal en licht.
Het snoer is lang, waardoor je een grote ruimte kunt stofzuigen zonder van stopcontact te wisselen.
Je kunt er ook prima een trap mee op en af. De stofzuiger heeft een prettige handgreep.

De kierenzuigmond en de meubelzuigmond kun je aan de stang vastklemmen. Zelf had ik liever een klepje in de stofzuiger gehad waar ik ze in op kon bergen, maar dit werkt ook. Ik weet niet of dit goed blijft werken op termijn en of je de lak van de steel niet beschadigd, maar ik heb daar na 4 weken nog geen last van.

De Turbozuigmond werkt minder fijn. Hij maakt hel erg veel lawaai, is minder goed wendbaar en is behoorlijk zwaar. Ik denk dat deze vooral geschikt is voor grote ruimtes met vloerbedekking en met niet al teveel meubels.

Het oprolsysteem van de snoer is minder prettig in gebruik. De ene keer wil hij niet oprollen en blijf je er maar rukjes aan geven en komt hij er alleen maar verder uit, terwijl hij een andere keer ‘uit zichzelf’ oprolt, omdat het snoer even ergens bleef steken, maar je nog gewoon aan het stofzuigen bent.

rian 11-10-2020

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

stofzuiger met prima zuigkracht is wendbaar en heeft fijne borstels voor verschillende doeleinden lange snoer die makkelijk oprolt

Basten 11-10-2020

sterke zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Gekocht om zijn zuigkracht. Een sterke zuigkracht heeft hij zeker, wel moet ik zeker wennen aan de snoer deze is lang maar rolt uit zichzelf op wat niet handig is. Ook mis ik de kleine onderdelen in de stofzuiger zitten nu bevestigd aan de steel en vallen er wel eens af. Parket borstel is wel goed en de extra grote en sterke rollerende voet zuigt goed maar is mega slecht te verwijderen van de steel. Het handvat aan de slang is wel heel fijn. de aan uit knop zit op gelijke hoogte met de traptrede tijdens het zuigen van de trap gaat hij dus iedere keer uit.

Pluspunten

• sterkte zuigkracht
  • fijne parket borstel
  • fijn dat extra handvat aan slang

Minpunten

• zelf oprolbare snoer
  • knop op gelijke hoogte met traptrede
  • losse onderdelen niet ingewerkt in stofzuiger