Bosch BGL8POW2 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8POW2 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marianne 26-05-2022

Heel tevreden

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Sinds enkele weken heb ik deze stofzuiger in gebruik en het is de fijnste stofzuiger die ik tot nu toe heb gehad. Makkelijk in gebruik, goede zuigkracht, lang snoer en maakt niet al te veel geluid.

Attila 25-05-2022

Zuigt krachtig en stil

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design, vele hulpstukken, zuigt krachtig en maakt niet zo veel lawaai. Ik ben blij dat we dit model gekozen hebben. Is zeker zijn geld waard. Wat van een Bosch ook te verwachten is.

Arie 20-05-2022

Rolsroy onder de stofzuigers.

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zuigt goed op alle ondergronden, zeker door de automatische aanpassing van de zuigmond , fijn groot bereik.

Attila 19-05-2022

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design, zuigt zeer krachtig. Goed nagedacht over het handvat veel beter als bij andere merken. Hulpstukken voor iedere situatie. Een aanrader.

a**s@g**l.com 17-05-2022

Een tevreden klant en een absolute aanrader!

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

De stofzuiger is makkelijk hanteerbaar. Alle huishoudelijke apparatuur heb ik van het merk Bosch. Zeer overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Overigens ook energiezuinig en is ook waarneembaar in mijn energieverbruik. Kortom, er komt geen ander merk in mijn huishouden.

Vriendelijke groet van een zeer tevreden klant!

Pluspunten

• Niet zwaar
  • Makkelijk in gebruik
  • Energiezuinig

Minpunten

• Geen. minpunten

ariehanemaaijer@gmail.com 02-05-2022

Super stofzuiger .

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Tot nu aan toe , de beste stofzuiger . Zuigt goed , lang bereik , vooral de aanpassing voor soort vloer is uitstekend , en redelijk stil . Dus een super stofzuiger .

Pluspunten

• redelijk stil
  • vooral de automatische aanpassing op vloer
  • Fijn lang bereik

Ton van H 22-04-2022

Bosch stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger met goede zuigkracht. Slang is wat minder flexibel en terugkatrol moet soms even verder uitgetrokken worden voordat deze zich inrolt

karin 19-04-2022

stofzuiger serie 8 met zak

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] prima stofzuiger, erg goed in het zuigen, ben hier enorm blij mee.
Ook de diverse voeten zijn enorm handig

k**s@h**l.com 31-03-2022

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Ik was op zoek naar een goede stofzuiger met een turboborstel ivm hondenhaar. Met deze borstel erop maakt hij erg veel geluid, met de gewone borstels is hij ideaal. Ben er super blij mee. Trap uitzuigen ga ik nog proberen hij is wat zwaarder dan mijn oude. Ook mooi systeem met zak met afsluitdop.

Pluspunten

• Bijgeleverde turboborstel
  • Grote stofzak inhoud

Minpunten

• Met turboborstel erg veel geluid

Ezzy 28-03-2022

Hele fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Op aanraden van de verkoper van de winkel hebben we voor deze stofzuiger gekocht. We hebben altijd Miele gehad en de laatste had zich na 4 jaar opgeblazen. We zochten een stofzuiger met een goede zuigkracht en die kan omgaan met dierenharen. Deze werd daarop aangeraden. Thuis gelijk geprobeerd en met de zuigkracht zit het zeker goed. Er zitten 3 verschillende borstels bij. Een parket borstel, een turbo borstel en dan de gewone borstel zeg maar. De turbo borstel is ideaal voor vloerbedekking en kleden en vooral om de haren eraf te halen. De andere doen ook echt goed hun werk. We hebben het apparaat nog niet zo heel lang maar hij is handig in gebruik. Hij is licht. Ik vind hem zelf wel wat luidruchtig. De Miele die we hadden was een stuk stiller. Maar tot nu toe bevalt hij zeker en ben ik er zeker blij mee.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Turbo borstel
  • Makkelijk in gebruik
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Luidruchtig

Bosch Stofzuiger BGL8POW2 26-03-2022

Beoordeling Bosch Stofzuiger BGL8POW2

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zochten en vonden een Bosch Stofzuiger die wij als het beste leek, en het bleek dat wij een goed besluit genomen hadden.
Deze Stofzuiger scoort erg hoog en is ook werkelijk de beste, we verwachten dat wij hiermee een tijd vooruit te kunnen.

Josepha 03-03-2022

zeker een aanrader

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

ben super blij met de nieuwe stofzuiger ,hij zuigt krachtig ,en goed men kan de zuidkracht ook makkelijk verzetten op een stand voor minder zuigkracht ! lange snoer 15 meter, steel is ook naar je eigen lengte in te stellen !
en een leuke bijkomstigheid is dat hij er ook nog leuk uit ziet !

j**o@g**l.com 06-10-2021

Nooit meer een andere stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Ontzettend fijne stofzuiger. Krachtig en verliest gedurende gebruik van minimaal 5 jaar geen kracht. Ik koop deze stofzuiger specifiek om de verschillende zuig koppen die erbij zitten, kwalitatief erg goed namelijk. Nog een pluspunt is het lange snoer.
Ook de slang werkt erg prettig, doordat het zo glad is blijft hij minder snel hangen en is erg soepel.

Pluspunten

• Vloerhulpstuk flexibel en duurzaam
  • Stofzuigerzakken zeer flexibel en glad
  • Levensduur van de stofzuiger / geen krachtverlies
  • Lang snoer
  • Ergonomisch handvat

Minpunten

• Relatief zwaar

Stephan1985 03-09-2021

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Geweldige stofzuiger die stevig maar toch heel licht voelt tijdens het stofzuigen. Stofzuigen is nooit mijn hobby geweest maar hij is zo licht in gebruik dat het huis binnen no time gedaan is. Ook het snoer van 15 meter is heel handig.

Pluspunten

• Veel verschillende borstels standaard erbij
  • Voelt licht aan maar toch heel stevig
  • Prijs kwaliteit
  • 15 meter snoer

m**9@g**l.com 27-08-2021

Best en krachtige snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Mooi design en wel krachtige motor en minder geluids en nog eensen betrouwbaar stofzuiger.

Pluspunten

• krachtig motor
  • steel en minder gelid

Minpunten

• Niet kruimzuiger
  • hygiëne filter is erg duur
  • en niet handig om ander accessoire te gebruiken

Klaas 09-07-2021

Bosch Serie 8 stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele goede stofzuiger. De pro power turbo borstel is wel wat hoorbaar. Verder een prima apparaat

Henk 10-06-2021

Veel beter

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product bevalt uitstekend tot nu toe ,heb wat problemen met de vorige aankoop gehad maar deze bevalt tot nu toe goed.

EG 01-05-2021

Heeft een sterke zuigkracht, licht in gewicht.

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Ik ben zeer tevreden met mijn bosch stofzuiger. Sterke zuigkracht. Heeft twee mondstukken. 1 schakelt automatisch om van laminaat naar tapijt of andersom (harde vloer-zachte vloer). Een minpuntje is het geluid. Maakt veel lawaai. Licht in gebruik, 15 meter lang snoer. Een aanrader.

Pluspunten

• Licht
  • Twee kopstukken
  • 15 meter snoer
  • Sterke zuigkracht

Minpunten

• Veel lawaai

j.sleegers 09-04-2021

werkt goed

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de bijgeleverde documentatie inzake het gebruik van de maschine is onduidelijk en voor oudere mensen onleesbaar

Anja 02-04-2021

Super zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8POW2 zwart

Kende deze al,wilde juist dezelfde,heel fijn apparaat, niet te zwaar, wendbaar en betaalbaar!! Verschillende hulpstukken erbij...