Yamaha YSP-5600

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yamaha YSP-5600 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Henk 03-12-2018

Lijkt écht groot maar valt reuze mee na een paar dagen.

Geschreven voor: Yamaha YSP-5600

Op zoek naar een redelijk alternatief voor surround systeem (Onkyo receiver met enorme voor én achterspeakers en subwoofer van Yamaha ) kwam deze ysp 5600 in beeld. Apparaat geleverd en geïnstalleerd door Hobo. Vanaf de eerste minuut SPRAKELOOS. Wát een krachtig en perfect geluid produceert deze soundbar! De reciever wordt niet meer terug geplaatst.

Pluspunten

• Krachtig en vol geluid
  • Minder luidsprekers in de kamer
  • Handige app

Bert lengers 06-12-2016

Geweldig geluid.

Geschreven voor: Yamaha YSP-5600

Dit is de oplossing voor die mensen die van alle luidsprekers en kabels door de kamer afwillen.
Installatie zeer eenvoudig en ongelooflijk veel mogelijkheden: Internetradio, Wifi, Bluetooth enz.

Pluspunten

• Prachtige sound.

Minpunten

• Iets aan de grote kant

Shulaf 14-02-2016
Geschreven voor: Yamaha YSP-5600

Deze soundprojector is echt geweldig, hij streeft een soundbar ruim voorbij. Bij aankoop was ik nogal sceptisch over de beam technologie die speakers boven naast en achter moet simuleren doormiddel van geluid weerkaatsing. Dit werkt verrassend goed. Buiten dat om ondersteund hij en (Dolby Atmos / DTS X / Musiccast)