De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon DHT-S517 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

henkie 15-12-2022

de juiste keuze

Gekocht via Amazon

was voor mij de beste keus voor 319 euro met dolby atmos

aansluiten was kwestie van kabels aansluiten op de ARC ingang TV en wat kleine instellingen

geluid is zuiver scherp en zelfs atmos is goed hoorbaar met 7 speakers in de sundbar en aparte subwoofer

ben blij met mijn aankoop goede prijs kwaliteitsverhouding

Pluspunten

• aansluiten 2minuten werk
  • geluid zuiver en helder
  • mooie bas via sub
  • goede prijs kwaliteitsverhouding

Minpunten

• eigenlijk geen

Lupuloid 10-04-2022

Geweldig geluid voor een goeie prijs

Geschreven voor: Denon DHT-S517

Het is een geweldige set voor een prima prijs.
De combinatie soundbar met draadloze subwoofer is echt top. Een intense geluidsbeleving. De prijs matched met de kwaliteit. Eigenlijk zou ik de review een 10 kunnen geven, maar ik geef het een 9, vanwege de wifi verbinding die niet aanwezig is. En dat is bekend. Ik mis het ook niet, want ik gebruik de set toch alleen voor de tv. Muziek speel ik af op mijn andere boxen.
Voor tv kijken is het echt een geweldige set. Geweldig diep geluid. Diverse mogelijkheden voor sound instellingen, zoals voor een Film, of voor gewoon tv. Dan wordt het geluid met de stemmen anders ingericht. Prima opzet. De aansluiting is makkelijk, met de HDMI e-arc aansluiting, hoef je nooit meer iets anders in te stellen. Geweldige set!

Pluspunten

• Draadloze subwoofer
  • Vol geluid
  • Makkelijk aan te sluiten

Klaas Berghuis 10-04-2022

Compacte soundbar met fantastisch geluid.

Geschreven voor: Denon DHT-S517

Wij hebben deze soundbar een maand geleden aangeschaft omdat we een beter geluid wilden dan onze tv speakers. En tegelijk hoopten we via de soundbar ook muziek te kunnen luisteren met redelijke kwaliteit. Dit is ons niet tegen gevallen, het geluid is nu zoveel beter en muziek klinkt ook helemaal prima, echt boven verwachting. We kozen voor deze soundbar omdat hij ook lekker compact is, we hebben een 43'inch tv en daar past hij precies onder. De subwoofer hebben we naast ons tv meubel geplaatst, deze is ook vrij compact en draadloos. De soundbar is lekker eenvoudig in de bediening. Er is een stand voor films/tv, een stand voor muziek en een stand voor 's avonds. Bij de avondstand wordt het geluid zo gecomprimeerd dat je bij een laag volume ook alles goed hoort. Daarnaast zit er een functie op om stemmen tijdens films duidelijker naar voren te halen, dit vinden we ook erg handig en het werkt goed. Kortom wij zijn erg tevreden en zouden deze soundbar aanbevelen.

Pluspunten

• Compact
  • Eenvoudig te bedienen
  • Functie om spraak te verbeteren

Joshua D. 03-04-2022

Mooie soundbar met goed en helder geluid.

Geschreven voor: Denon DHT-S517

Na aanschaf van de Denon soundbar met subwoofer ging er een wereld voor ons open. De soundbar heeft veel mogelijkheden, zodat zowel televisie kijken als muziek luisteren een feest is.
Via de meegeleverde afstandbediening kun je drie verschillende geluidsmodi kiezen, namelijk movie, night en music. Daarnaast is het mogelijk om stemmen naar voren te halen, of naar de achtergrond te plaatsen.
Het geluid van de soundbar is erg helder.
Door de Dolby Atmos lijkt het ook alsof het geluid overal vandaan komt.
Via Bluetooth is het mogelijk je Spotifylijst te streamen naar de soundbar, zodat je je eigen muziek kunt luisteren. Heerlijk voor tijdens de dagelijkse schoonmaak momenten.!
Zowel de soundbar als de subwoofer hebben een mooi design, waardoor ze bij elke inrichting passen. De soundbar is niet te breed, waardoor hij makkelijk op een tv-meubel te plaatsen is. De subwoofer is compact gebouwd. Deze kan zowel op als naast een tv-meubel geplaatst worden.

Pluspunten

• Dolby Atmos
  • Denon Dialog Enhancer
  • kwaliteit van het geluid
  • gebruiksgemak

Minpunten

• Geen wifi streaming

Gerrit 03-04-2022

Zeer krachtig en helder geluid

Geschreven voor: Denon DHT-S517

De soundbar en de subwoofer zien er goed afgewerkt uit en de stof geeft het geheel een chique uitstraling. Het past dan ook zeer mooi bij het interieur.
Het installeren is zo klaar, er wordt goed uitgelegd welke keuzes je hebt en alle benodigde kabels zitten er bij. Door gebruik te maken van de HDMI kabel in combinatie met HDMI ARC werkt het allemaal zeer eenvoudig. Je hoeft hierna de soundbar en subwoofer niet meer apart in te schakelen, dit wordt gedaan door de TV.
Tijdens het TV kijken merk je dat het geluid vol klinkt en dat ook de subwoofer goed mee doet. Het streamen van geluid via bluetooth is ook zeer eenvoudig en ook qua geluidskwaliteit is hier niks op aan te merken. Zeer vol en helder geluid zoals je mag verwachten.
Vooral tijdens films en muziek merk je de geluidskwaliteit van deze set.
De afstandsbediening is eenvoudig in gebruik en doet wat het moet doen maar oogt enigszins goedkoop.

Pluspunten

• Geluid
  • Afwerking
  • Draadloze subwoofer
  • Gemak van installatie
  • Meegeleverde kabels

Minpunten

• Afstandsbediening

Nik81 31-03-2022

Goede prijs/ kwaliteitsvertoning!

Geschreven voor: Denon DHT-S517

Ik heb deze denon set gehaald omdat het een heel compact setje is met weinig kabels wat voor een “clean look” zorgt in je huiskamer.
Het setje is binnen een paar minuten te installeren en geen gedoe met dingen kalibreren.
Het geluid is voor een soundbar met subwoofer heel goed en geeft je echt dat thuis bioscoop gevoel.
Ook krijg je er een afstandsbediening bij met de optie om het volume van de stemmen bij films en series te verhogen wat ik super handig vind.
Een goede prijs /kwaliteits verhouding….wat wil je nog meer!

Pluspunten

• Compact
  • Weinig kabels
  • Goede prijs
  • Dolby atmos

VinceR 30-03-2022

Goede geluidskwaliteit

Geschreven voor: Denon DHT-S517

De Denon hebben wij een paar weken geleden gekocht en ik wilde deze eerst testen voordat ik hierover een review zou plaatsen.

Instellen van zo gedaan, kabeltjes er in en gaan. Nog wel even wat instellingen moeten aanpassen van mijn TV omdat ik van een 5.1 set af kom.

Geluidskwaliteit is erg goed. Mooi surround bij films en games. Er zit veel diepte in en de tonen klinken erg evenredig. Bovendien staat het ook nog goed bij ons interieur, erg tevreden mee! Ik kan deze set daarom zeker aanraden aan iedereen die nog een fatsoenlijke soundbar zoekt mét draadloze sub!

Pluspunten

• Toon geluid

Minpunten

• Instellen rekening mee houden 5.1

Linkemink 28-03-2022

Verrassend goed geluid

Geschreven voor: Denon DHT-S517

Heb de soundbar inmiddels een week in huis en ben al zo gewend aan het natuurlijke en volle geluid dat als de soundbar niet aanstaat en het geluid via de TV komt, ik onmiddellijk iets mis en het geluid blikkerig klinkt. Nu heeft mijn TV (LG oled) van zichzelf al een goed geluid maar de Denon Soundbar tilt het naar een veel hoger niveau.

Vooral de functie om het stemgeluid bij dialogen op TV is verrassend. Normaal zou ik het volume verhogen om goed te kunnen horen wat er gezegd wordt maar met deze functie (dialog enhancer) kan het volume op normale stand blijven en toch goed en helder het gesprek horen.

Bij een film of serie is de beleving helemaal top. Prachtig geluid waarbij je nog meer de film beleefd. De draadloze subwoofer achter het gordijn, niet in zicht maar wel hoorbaar aanwezig.

De aansluiting op de TV is kinderspel en en de extra aansluiting via HDMI van bv een Apple TV is super.
Al met al ben ik verrast door het prachtige geluid en zeer tevreden.

Helaas heb ik de Atmos ervaring nog niet kunnen beleven maar dat heeft te maken dat mijn LG de Atmos niet via HDMI door wil geven en allen via de TV luidsprekers.

Pluspunten

• Plat
  • Goed geluid

Minpunten

• Ledjes ipv display