Philips 1000 series S1100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 1000 series S1100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

j****************@g******** 07-02-2023

Miskoop

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Na 3 het toestel vervangen door een andere Pilips.
Hij scheert niet glad ondanks dat ik zo lang scheerde dat ik hem elke 8 dagen moest opladen.
Dit is mijn zoveelste philips ik ben 81 en op 18 jarige met een philips begonnen en nooit een andere gekocht nu een ..gekocht en is geen vergelijk, het was echt een miskoop,

Pluspunten

• De prijs

Minpunten

• Scheert niet glad

Quincy 18-09-2022

Slechte prestatie

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Wat een rot ding hij schreert zeker niet glad en het opladen duurt heel lang en dan schreer je je een keer maar overal nog stukken die die niet raakt en dus lijkt het of je met je ogen dicht je gezicht heb geschroren echt zonde van het geld

AvL 26-09-2021

Matig

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Matig scheerapparaat. Slaat haartjes over en lijkt met verloop van tijd steeds minder efficiënt te werken. Je moet hard duwen en scheren wordt zo een pijnlijke onderneming.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Prijs

Minpunten

• Scheert niet goed
  • Hard aanduwen

H.H. Verveer 25-06-2020

Scheerapparaat Philips met snoer

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Scheerapparaat gekocht vanwege snoeraansluiting, omdat batterijen na verloop van tijd altijd ter ziele gaan en eerdere uitstekende ervaringen met Philips scheerapparaten. Apparaat scheert prima, maar het stekertje moet minstens vijfmaal per scheerbeurt opnieuw worden ingeplugd. Aan/uit knop begint na enige tijd voornamelijk uit te gaan en zodoende is er sprake van "scheren met hindernissen" Apparaat na verloop van tijd terzijde gelegd en een andere gekocht.

Pluspunten

• goede scheerwerking

Minpunten

• stekertje raakt vaak los
  • slechte werking aan/uit schakelaar

H.H, Verveer 05-03-2020

Philips scheerapparaat met netvoeding

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Heb door de jaren heen 2 Philips scheerapparaten versleten en gezien de uitstekende ervaringen met dit merk in het verleden een nieuwe Philips gekocht; het enige exemplaar dat nog over netvoeding beschikt, want batterijen gaan na verloop van tijd stuk. Bij de eerste maal scheren, viel het stekkertje uit het apparaat en na enige malen scheren gebeurde dat ca. 5x per scheerbeurt en het werd alsmaar erger. Na enige tijd begon de aan/uit schakelaar een eigen leven te leiden en schakelde het toestel vooral uit. .M.i. is het motortje aan de zwakke kant, want met een zware baard heeft hij duidelijk moeite. Als hij eenmaal scheert, scheert hij prima, dat moet worden gezegd, maar de bijkomende gebreken maken het m.i. een onding,
Ik heb hem ca. 1/2 jaar geleden gekocht, maar ik ben de aankoopbon kwijt; anders had ik hem al lang teruggebracht.

Minpunten

• stekkerverbinding apparaat
  • aan/uit schakelaar onbetrouwbaar

J. Boex 14-04-2019

Prima scheerresultaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Het apparaat scheert beter als mijn vorige scheerapparaten, zelfs een baard van 5 dagen is geen probleem. Echter, het apparaat heeft geen tondeuse, krulsnoer of tasje. Het apparaat heeft geen mogelijkheid om draadloos te scheren.

Pluspunten

• Scheerkwaliteit
  • Ook geschikt voor 5dagen oude baard

Minpunten

• Geen tondeuse
  • Geen krulsnoer
  • Geen tasje
  • Geen draadloos scheren

Erik 22-12-2017

Een goed scheerapparaat voor weinig geld

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Een goed scheerapparaat voor weinig geld, scheert glad en is behoorlijk stil. Is niet draadloos maar voor mij geen probleem. Een aanrader dus.

Pluspunten

• Glad
  • Goedkoop
  • Vrij stil

Minpunten

• Niet draadloos