Philips 1000 series S1100 - Reviews

Kleur(en)
zwart
Fabrikant kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 1000 series S1100 op Kieskeurig.nl.

6,2

Paul V.F. 19-11-2019

No nonsens scheerapparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Na lang zoeken toch nog een scheerapparaat gevonden enkel op netstroom zonder batterij, ik ben er zeer tevreden over en het is van goede kwaliteit.
Ik vraag mij af waarom niet meer scheerapparaten enkel op netstroom zijn omdat in een doorsnee badkamer altijd wel een stopcontact is voorzien.... Gevolgen voor het milieu?

Pluspunten

• kwaliteit
  • duurzaamheid

H.H. Verveer 25-06-2020

Scheerapparaat Philips met snoer

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Scheerapparaat gekocht vanwege snoeraansluiting, omdat batterijen na verloop van tijd altijd ter ziele gaan en eerdere uitstekende ervaringen met Philips scheerapparaten. Apparaat scheert prima, maar het stekertje moet minstens vijfmaal per scheerbeurt opnieuw worden ingeplugd. Aan/uit knop begint na enige tijd voornamelijk uit te gaan en zodoende is er sprake van "scheren met hindernissen" Apparaat na verloop van tijd terzijde gelegd en een andere gekocht.

Pluspunten

• goede scheerwerking

Minpunten

• stekertje raakt vaak los
  • slechte werking aan/uit schakelaar

H.H, Verveer 05-03-2020

Philips scheerapparaat met netvoeding

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Heb door de jaren heen 2 Philips scheerapparaten versleten en gezien de uitstekende ervaringen met dit merk in het verleden een nieuwe Philips gekocht; het enige exemplaar dat nog over netvoeding beschikt, want batterijen gaan na verloop van tijd stuk. Bij de eerste maal scheren, viel het stekkertje uit het apparaat en na enige malen scheren gebeurde dat ca. 5x per scheerbeurt en het werd alsmaar erger. Na enige tijd begon de aan/uit schakelaar een eigen leven te leiden en schakelde het toestel vooral uit. .M.i. is het motortje aan de zwakke kant, want met een zware baard heeft hij duidelijk moeite. Als hij eenmaal scheert, scheert hij prima, dat moet worden gezegd, maar de bijkomende gebreken maken het m.i. een onding,
Ik heb hem ca. 1/2 jaar geleden gekocht, maar ik ben de aankoopbon kwijt; anders had ik hem al lang teruggebracht.

Minpunten

• stekkerverbinding apparaat
  • aan/uit schakelaar onbetrouwbaar

J. Boex 14-04-2019

Prima scheerresultaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Het apparaat scheert beter als mijn vorige scheerapparaten, zelfs een baard van 5 dagen is geen probleem. Echter, het apparaat heeft geen tondeuse, krulsnoer of tasje. Het apparaat heeft geen mogelijkheid om draadloos te scheren.

Pluspunten

• Scheerkwaliteit
  • Ook geschikt voor 5dagen oude baard

Minpunten

• Geen tondeuse
  • Geen krulsnoer
  • Geen tasje
  • Geen draadloos scheren

Erik 22-12-2017

Een goed scheerapparaat voor weinig geld

Geschreven voor: Philips 1000 series S1100

Een goed scheerapparaat voor weinig geld, scheert glad en is behoorlijk stil. Is niet draadloos maar voor mij geen probleem. Een aanrader dus.

Pluspunten

• Glad
  • Goedkoop
  • Vrij stil

Minpunten

• Niet draadloos