Braun Series 7 70-N1200s Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer, Zilver - Reviews

Best Reviewed aug 2020 Braun Series 7 70-N1200s Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer, Zilver
Best Reviewed - augustus 2020
Scheermethode
nat en droog scheren
tile-scheersysteem
roterende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer, volgt de contouren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 7 70-N1200s Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer, Zilver op Kieskeurig.nl.

Jesse 27-08-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Braun Series 7 70-N1200s Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer, Zilver

De Braun 7-serie is het meest luxe scheerapparaat waarmee ik me ooit geschoren heb.
De meebewegende kop is een genot, ik heb best een gevoelige huid en daarom kan ik niet veel scheerapparaten verdragen maar deze is echt super!

Pluspunten

• Voor de gevoelige huid
  • Kan tegen water

MarijnZee 20-08-2020

Fijn scheerapparaat met etui

Fijn dat het scheerapparaat zowel droog als nat te gebruiken is. Daarnaast geeft het scheerapparaat een goed scheerresultaat. De 360 graden bovenzijde is ook heel fijn omdat hij zich gemakkelijk aanpast aan de vorm van je gezicht.

Pluspunten

• 360 graden bovenzijde
  • Etui

Rokuil 19-08-2020

Mooi degelijk apparaat!

Normaal gesproken scheer ik altijd nat met mes. Dat ben ik gewend. Ik mocht dit product testen en was benieuwd hoe het resultaat zou zijn. Het is een mooi solide scheerapparaat en ligt goed in de hand. Het opzetstuk kan draaien, waardoor het met mijn huid meebeweegt. Dat is eigenlijk wel prettig. Zelfs bij mijn neus haalt het de haartjes goed weg. Voor een scheerapparaat vind ik het een fijn apparaat. Het geeft een goed resultaat. Toch scheer ik persoonlijk liever met mes. Ik heb het gevoel dat de haartjes dan langer wegblijven dan met een scheerapparaat. Het is wel handig voor onderweg. Er zit trouwens ook een mooie etui bij om het scheerapparaat in te doen. Zou ik het aanraden? Ja zeker wel, maar als alternatief naast het nat scheren voor mij, niet als vervanging.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Ligt fijn in de hand
  • Solide stevig apparaat

Minpunten

• minder goed resultaat dan met mes scheren

Joost81 19-08-2020

Fijn apparaat scheert zeer glad

Goed en fijn scheerapparaat wat superglad scheert; Ik krijg geen scheerbultjes. Heeft een flexibele scheerkop, waardoor hij perfect de contouren van je gezicht volgt, superfijn. Makkelijk en snel een glad resultaat! er zit ook een losse precisietrimmer bij. Batterij gaat lang mee, laadt snel op, met batterij-indicator. Er zit een mooie hardcover reisetui bij. Ook kan je het scheerapparaat op kinderslot doen. Fijn apparaat, de beste waarmee ik ooit geschoren heb.

Pluspunten

• Zeer glad resultaat
  • Flexibele scheerkop
  • Geschikt voor gevoelige huid
  • Kinderslot
  • Snel opladen

Minpunten

• Weinig accessoires

Ling 18-08-2020

Zoek niet verder!

Het zorgt voor een glad scheerresultaat dat net zo goed is als nat scheren. Het is erg snel en er is absoluut geen huidirritatie. De batterij gaat langer mee en lijkt ook gemakkelijker schoon te maken. De extra bevestiging is handig voor die meer precieze beetjes / baardtrimmen indien nodig, dus bedekt alle bases. Over het algemeen ben ik er erg blij mee
Het scheerde zelfs de hardnekkige haartjes redelijk goed. Ik ben erg onder de indruk
Over het algemeen is een geweldig scheerapparaat. Ik heb een gevoelige huid, maar deze heeft nooit irritatie of uitslag op mijn babygezicht veroorzaakt, ik gebruikte het elke dag

Pluspunten

• ook voor gevoelige huid
  • battterij duur

Sietse 17-08-2020

Ideaal voor een snelle scheerbeurt

Aan het begin moest ik even wennen aan de 360 graden draaiden kop maar dit is echt ideaal en voelt prettig op je gezicht. Het schoonmaken is ook zo gebeurd gewoon even na elke scheerbeurd onder de kraan afspoelen wat mooi kan doordat het apparaat goed waterdicht is. Met het scheerapparaat kun je even snel scheren zonder gebruik te hoeven maken van scheerschuim of water wat erg makkelijk is, gesmeer en tijd bespaard. Daarin tegen vind ik dat het apparaat wel voor een minder glad effect zorgt vergeleken met het gewone scheermes. Aangezien ik zelf een snelle baard groei heb heb ik als ik mij 's ochtends vroeg scheer, 's middags alweer stoppels. Overal gezien raad ik dit product wel aan omdat het een mooi degelijk product is.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Fijne 360 graden kop

Minpunten

• Minder glad resultaat

PollyWollyHero 17-08-2020

Super Scheerapparaat

De Braun Series 7 met Precisietrimmer is een scheerapparaat met een scheerkop die 360 graden mee beweegt zodat je eenvoudig de contouren van je gezicht kunt volgen om je baard, snor en hoofdhaar bij te werken. Door de hulpstukken kun je zowel de volle baard of enkel de bakkebaarden bijwerken. Je gebruikt de trimmer zowel onder de douche als droog en scheert daarbij met schuim of zonder. Het scheerapparaat geeft zelf aan wanneer je de scheerkop moet vervangen en of je de batterij moet opladen. Ook laat deze Braun weten of het tijd is om de mesjes te reinigen. Komt met oplader, helaas zonder standaard. Echt een top product dat ik zeker kan aanraden!

Pluspunten

• Glad resultaat
  • 360 graden bewegende kop

Sybe13 16-08-2020

Fijn scheerapparaat en makkelijk om mee te nemen

Fijn scheerapparaat met flexibele scheerkop welke makkelijk te reinigen is.
Je kunt hem zowel nat als droog gebruiken wat erg prettig is.
Er zit een tondeuse bij om bijvoorbeeld je bakkebaarden bij te werken.
Je kunt het apparaat best lang gebruiken na een volledige oplaadbeurt.
Er zit een reistasje bij wat erg handig is, helaas past alleen het laadsnoer er niet bij in.

Pluspunten

• Nat als droog te gebruiken
  • Reistasje

Minpunten

• Helaas past het laadsnoer niet in het reistasje

John_S 16-08-2020

Modern scheerapparaat

Wat een mooi modern scheerapparaat, en wat scheert die goed . Door de flexibele scheerkop volgt het scheerapparaat heel goed de contouren van je gezicht en scheert het heel glad. Ook heb ik het scheerapparaat wat ik mocht testen mee onder de douche genomen en met een beetje scheerschuim op het gezicht scheert die ook onder de douche heel glad. Opladen is zo gebeurd met de oplaadkabel en ook kan je hem mooi meenemen als je bv op vakantie gaat want het scheerapparaat wordt met een mooie reis etui geleverd. Ook zit er een trim kop bij waar ik wel helaas de opzet kammetjes bij mis al bij al is dit een mooi en degelijk apparaat

Pluspunten

• Scheert glad
  • Reis etui
  • Snel opladen

Minpunten

• Geen opzet kammen voor trimmer

Joost 15-08-2020

Erg goed en nauwkeurig scheerapparaat!

Een heel goed scheerapparaat! Ik had niet eerder geschoren met een 360 graden flexibele scheerkop, maar het is uitstekend bevallen. Het scheert, zoals de verpakking doet beloven, erg nauwkeurig en prettig! Het apparaat is daarnaast waterproof en zeer eenvoudig schoon te maken. Absoluut een mooi scheerapparaat wat ik zou aanbevelen!

Pluspunten

• nauwkeurig
  • flexibele scheerkop
  • waterproof

Minpunten

• misschien de prijs

GiletteX 08-08-2020

Degelijk en mooi scheerapparaat

Dit scheerapparaat scheert in recordtijd de huid weer helemaal glad. Het apparaat ligt goed in de hand en doet precies wat je verlangt. Je kunt het ook onder de douche gebruiken, wat ik persoonlijk echt een pluspunt vind. Het is een degelijk product wat waarschijnlijk jaren meegaat!

Pluspunten

• Glad scheerresultaat
  • Degelijkheid

Ttttw 07-08-2020

Top apparaat

De kop van het scheerapparaat is erg flexibel, waardoor je gemakkelijk bij alle delen van je gezicht kan komen. Het is fijn dat het scheerapparaat waterdicht is waardoor je hem ook onder de douche kan gebruiken. Ook krijg je een melding wanneer de mesjes gereinigd moeten worden. Dit is echt een topapparaat, aanrader.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Waterbestendig