Kärcher WV 2 - Reviews

Bedrijfstijd
25 min.
Gewicht zonder toebehoren
0,60 kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher WV 2 op Kieskeurig.nl.

• Slecht

M. Bakker 12-11-2018

Korte levensduur

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Kärcher wv2 circa 25 keer gebruikt, hierna begon hij te rammelen en liep hij vast.
Toen ik hem demonteerde zag ik dat het asje waar de ventilator op zat ca. 2mm speling had in de motor, waardoor de ventilator rammelde en vast liep.
Het merkloze motortje had het al snel opgegeven, een en ander geeft mij weinig vertrouwen in dit product van Kärcher en co!!

Pluspunten

• Zag er mooi uit

Minpunten

• Korte vreugde,snel kapot !

M van Essen 19-11-2016

Voldoet goed

Geschreven voor: Kärcher WV 2

De raamzemer zelf voldoet heel goed, ook voldoende accu lading voor ons gebruik.
De bij gekochye steel voldoet niet: is niet vast te zetten in de gewenste lengte, en schiet gemakkelijk uit de max lengte. Valt me tegen bij een zo goed merk, is onder de maat.

Ronald 27-10-2018

Slechte accu

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Binnen 2 jaar al aan mijn 3e apparaat toe. Niet omdat ze zo goed zijn, maar omdat de accu na een paar keer niet meer oplaadde. Gelukkig kreeg ik elke keer een nieuw apparaat mee bij de zaak waar ik het had gekocht. Goede service van Hubo. Nu de Kärcher WV2 premium gekregen, ben heel benieuwd of die ook beter functioneert wat lekken betreft. Tijdens het gebruik lekte mijn vorige apparaat constant het opgezogen water. Heel irritant. Ik beveel dit product absoluut niet aan.

Pluspunten

Minpunten

• Accu
  • Lekt
  • Onderste randen moeilijk bereikbaar
  • Niet geschikt voor smalle ramen

MV Tiel 29-05-2017

Karcher WV 2

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Na een aantal malen gebruikt laadde de accu niet meer op. Contact gehad met karcher die hebben een nieuwe gestuurd. Na ca. 5x gebruikt wederom de accu kapot. Contact proberen te maken met karcher maar die reageren helemaal niet meer. Op internet (klacht.nl) regent het van klachten omtrent dit apparaat

Pluspunten

Minpunten

• zeer slecht apparaat
  • zeer slechte sevice