De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG BSE782080M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Djoey 02-04-2024

Zoek niet verder

Geschreven voor: AEG BSE782080M

Een oven die mij tot nu toe niet heeft teleur gesteld. Vooral de stoomfunctie is een geschenk. Ik heb niet eerder een oven met een stoomfunctie gehad. Maar dit verandert alles. Alles is zo veel smaakvoller met de stoomfunctie. Daarbij Heeft er ook verschillende recepten om je culinaire horizon te verbreden. Je kunt er ook snel eten mee opwarmen en in plaats van de magnetron te gebruiken gewoon even de oven aanzetten en direct het eten erin zonder voorverwarming. Het is een mooi oven die in vrijwel elke keuken past zonder de harmonie te verstoren. Ik heb al een aantal keren voor gasten eten bereid met behulp van de AEG oven en ik krijg altijd lovende reacties.

Pluspunten

• stoom
  • temperatuurmeter voor vlees
  • snel verwarmen

bas van doorn 20-03-2024

Multifunctionele oven voor de lekkerste gerechten

Geschreven voor: AEG BSE782080M

Ik wilde deze keer een oven die aan al mijn eisen voldeed en dat mag wat kosten. Het moest namelijk een gezond alternatief zijn voor afhaalmaaltijden en het moest ruim genoeg zijn om een heel gezin te voorzien. Het design laat wat wensen over maar gelukkig heb ik dat geen obstakel laten zijn want deze oven met magnetronfunctie is gewoon een kei in wat het moet doen. Mijn gerechten komen er elke keer heerlijk uit en met de stoomfunctie heb je bereik tot een veel breder aantal recepten die ook nog eens gezond zijn. Bij vlees gebruik ik altijd de sensor waardoor het vlees lekker sappig en mals eruit komt en door de onder- en bovenwarmte overal hetzelfde gegaard is. Bij snelle snacks of opwarmen gebruik ik de magnetronfunctie die sneller is en ook zuiniger. Het heeft een mooie touch screen waar je alles kunt instellen van alarm, temperatuur tot welk soort warmte. Een aanrander voor iedereen.

Pluspunten

• stoomfunctie
  • magnetron

Minpunten

• design

Debbie 17-03-2024

Een oven die alles kan maken wat je wilt

Geschreven voor: AEG BSE782080M

Dit is de definitie van een oven die elk gerecht aankan. Altijd de lekkerste en gezondste gerechten bereiden. De AEG oven biedt veel en na bijna een maand in gebruik te hebben kan ik tot geen andere conclusie komen dan wat een fantastisch ding dit is. Het is heel ruim van binnen, heeft een voedingssensor die je in je vlees kunt prikken voor de juiste temperatuur. Of je nu rare, medium rare of goed doorbakken wilt, met de voedingssensor zul je elke keer het gewenste effect hebben. Ik hou van biefstuk en heb al een aantal keer wat biefstukken in de oven gedaan en het is alsof je het in een restaurant hebt aangeschaft. Even wel alles goed instellen met het aanraakscherm en de oven doet de rest. Ook groentenschotels maakt het smaakvol lekker. Ik doe dan altijd de stoomoptie aan en het resultaat is werkelijk verbluffend. Je krijgt er twee bakplaten bij. Een diepe en ondiepe afhankelijk van het gerecht wat je wilt bereiden. Ik heb ook voor vrienden en familie gekookt en ze zijn altijd onder de indruk. Kan alleen maar vol lof zijn over deze oven. De magnetron heb ik nog niet getest maar het is natuurlijk wel fijn om te hebben. Scheelt ook ruimte.

Pluspunten

• stoomoptie
  • magnetron
  • voedingssensor

s*************@h********** 14-03-2024
Geschreven voor: AEG BSE782080M

Super goede oven. Heel fijn om via app de oven en te sturen. Recepten in de app zijn gemakkelijk na te maken en te versturen naar de oven die dan zijn werk doet. Heel handig water reservoir. Gemakkelijk vullen en ledigen zonder geknoei in de oven zelf.

Raski 01-03-2024

Stille krachtpatser

Geschreven voor: AEG BSE782080M

De oven is heel makkelijk te installeren. Handleiding is beknopt en duidelijk. Er zijn heel wat verschillende opties en je kan een favorieten lijstje maken van functies die je frequent gebruikt, wat handig is! De oven is heel stil, zelfs de heteluchtfunctie. Je ziet tijdens het voorverwarmen de graden, waardoor je beter kan inschatten hoe lang de oven nog nodig heeft vooraleer hij volledig voorverwarmd is. Warmt heel snel op en koelt ook erg snel opnieuw af. Handige temperatuurpen inbegrepen.

Pluspunten

• warmt snel op
  • erg stil
  • eenvoudige installatie