Liebherr CBNsfd 5723 Plus - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CBNsfd 5723 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Stephan 08-11-2023

Kwaliteit en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Liebherr CBNsfd 5723 Plus

Wij hebben bewust gekozen voor een Liebherr koelkast omdat dit merk kwalitatief goed oogt en omdat de garantie zeer goed is. Deze koel-vriescombinatie straalt degelijkheid uit. Zeker ten opzichte van onze vorige koel-vriescombinatie. De koelkast ziet en voelt zeer robuust aan. Ook het sluiten van de deuren en het openen van de bio-fresh laden met geleiderail is een geheel andere ervaring dan onze voorheen gaande koelingen. Ook het gebruiksgemak is fijn Liebherr heeft over alles nagedacht en weet dan ook wat de klant nodig heeft.
Verder is deze koel-vriescombinatie uit te breiden met veel accessoires. Zo kan het aan iedere persoonlijke wens voldoen.

Pluspunten

• Mooie robuuste uitstraling
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Erg hoog voor kleinere personen
  • Geen smartbox standaard ingebouwd

Stand alone koelkast 09-11-2022

Stand alone koelkast

Geschreven voor: Liebherr CBNsfd 5723 Plus

Net een week in huis dus....
Elke dag steeds tevredener
Vleeswaren en groenten een openbaring zo goed en fris het blijft in de laden
Frisdranken enz blijven prima koel
Vriesvakken lekker ruim
Ijsblokjes maker heeft zich nog niet bewezen

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Laden voor groente en vleeswaren

Minpunten

• ijsblojes maker overbodig