Edifier S3000PRO - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Edifier S3000PRO op Kieskeurig.nl.

Hadejong 01-03-2021

Geweldige muziekkwaliteit

Geschreven voor: Edifier S3000PRO

Ik ben erg kritisch wat betreft muziekkwaliteit en heb verschillende vloer-staande speakers gehad. Ja zelfs dure merken zoals Monitor audio gold. Na enkele lovende kritieken van anderen deze actieve speakers Edifier S3000pro besteld en aangesloten op een tuner met voorversterker en ingebouwde Spotify. De tv en de dvd speler eveneens aangesloten. Er zitten voldoende digitale en analoge ingangen op de Edifiers. Ik bezit de speakers nu 4 maanden en sta iedere dag weer versteld van de geluidskwaliteit van zowel klasieke als populaire muziek

Pluspunten

• audiofiel oorstrelend geluid
  • geweldige bluetooth geluidskwaliteit
  • mooi uiterlijk echter dit is persoonlijk
  • diepe bas, geen subwoofer nodig

Minpunten

• houdt rekening met gewicht ca. 11 kg per stuk

Jambaar 07-04-2020

Perfecte luidsprekers

Geschreven voor: Edifier S3000PRO

Mooie klinkende luidsprekers. Handig, overal te plaatsen en inzetbaar, aan de TV, de PC of gewoon de versterker (ook av-receiver) aansluiten. Een subwoofer is eigenlijk overbodig.
Aarzel niet als je naar goede speakers op zoek bent.

Pluspunten

• Handig
  • Multifunctioneel

Minpunten

• Iets matig geluid voor een HI-RES audio speakers

Vincent Gevaert 03-03-2020

Super boxen, enkele kleine nadelen

Geschreven voor: Edifier S3000PRO

Zeer goede actieve audiofile boxen. Ze zijn ook niet duur. Verschillende modi door de dsp. Zeer groot voordeel is trouwens deze dsp. Klinkt best in stand dynamic range. Er moet geen kabel tussen de boxen gelegd worden, wireless. Beste aan de boxen zijn de tweeters. Uiterlijk is smaakgevoelig. 1 nadeel : bij digitale ingangen ligt de positie van de rechtse en linkse box vast. Als je door de ruimte de plaatsing van de rechtse box (met al de connecties) links moet zetten (omdat bvb de tv links staat), dan is het stereo geluid omgedraaid. Via analoge rca of xlr ingangen is dit geen probleem. Dan kan men de rechts/linkskabels wisselen. Duurzaamheid weet ik nog niet.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit/ prijs
  • Audiofile boxen, verschillende dsp modi
  • Wireless
  • Super tweeters
  • Genoeg bas

Minpunten

• Uiterlijk smaakgevoelig
  • Rechts en links niet te wisselen ( digitaal)