Dell UltraSharp U2412M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dell UltraSharp U2412M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ruud 64 14-02-2013
Geschreven voor: Dell UltraSharp U2412M

Deze monitor heb ik gekocht bij Azerty op aanraden van een familielid vanwege de service. Inderdaad, de service was zeker zeer goed. Snelle en keurige afhandeling. De Monitor doet het perfect. Mooi beeld, helder en alles ziet er fraai uit. Al met al Toppie. Zowel voor de leverancier als het toestel

Eric_66 02-10-2012
Geschreven voor: Dell UltraSharp U2412M

Na 6 jaar was mijn 20" Dell Ultrasharp monitor toe aan vervanging. Op basis van testen en reviews koos ik de Iiyama XB2472, maar wat een teleurstelling was dat. Erg flets beeld en zwart was hooguit donkergrijs. Blijkbaar was ik verwend door de Ultrasharp van Dell, die zelfs naast de nieuwe XB2472 een veel mooier beeld gaf! De Iiyama dus weer terug in de doos gestopt, naar de winkel gebracht en een Dell U2412M gekocht. Eenmaal een Ultrasharp van Dell en je weet het wel! ;)

Herman.h 28-03-2012
Geschreven voor: Dell UltraSharp U2412M

De monitor heeft inderdaad een redelijk mooie kleurenweergave en een een goede kijkhoek. De eerst geleverde monitor had enkele pixelfouten. Maar niet getreurd, de premium garantie, standaard door Dell geleverd, zorgde voor een nieuwe monitor. Wel was de nieuwe ook niet helemaal perfect. Een donker vlekje hier en daar moet ik accepteren. Wat echt tegenvalt aan deze monitor is de grote hoeveelheid licht die nog door een zwart scherm komt. Zeker wat vanaf de zijkant gezien komt zwart toch echt niet verder dan grijs. Verder is de monitor netjes uitgevoerd. Wat mij betreft een pluim voor de voet en de verstelmogelijkheden. Een automatische aanpassing aan het omgevingslicht is niet mogelijk, een duidelijk gemis. Of het een aanrader is? Mwoa, in ieder geval niet voor de perfectionist.

Mediacool 10-03-2012
Geschreven voor: Dell UltraSharp U2412M

Sinds ruim een half jaar heb ik twee Dell monitoren type U2412M. Van te voren heb ik mij voorzien van informatie Zoals je kan lezen bij Hardware info en dergelijk. Wegens mijn webwinkel onderneming Mediacool moest ik uitbreiden met een monitor. ik heb besloten er twee te nemen.
Het bleek een zeer goede keus te zijn.
Het werken met twee monitoren kan ik niet meer missen.
De monitor is gemakkelijk in hoogte te verstellen.
De monitor heeft een USB Hub en hier kan je dus gemakkelijk nog wat randapparatuur op aansluiten.
De monitor is horizontaal en verticaal te gebruiken.
De monitor ziet er zelfs gelikt uit voor het oog.
Het is beslist een goed koop, twijfel niet en doe het een volgende keer zou ik het weer doen.

Dito1980 05-03-2012
Geschreven voor: Dell UltraSharp U2412M

Deze monitor op basis van reviews online gekocht. Het is een echte topper. Op mijn werk heb ik gewerkt met HP monitoren met een IPS panel: deze wilde ik thuis ook graag hebben! Wat een verbetering ten opzichte van een normaal TN panel. Bekenden gebruiken hem voor PSD bestanden en ander grafisch werk: men is er ook goed over te spreken.