Inventum MK460 - Reviews

200 ml
Antikleeflaag
Kleuren
zwart, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MK460 op Kieskeurig.nl.

5,5

Martin 16-03-2018

Geschreven voor: Inventum MK460

Apparaat maakt slecht tot weinig schuim slechte koop voor toch een aardige prijs volgens mij zijn er wel betere te koop

Inventum MK460 melk opschuimer 18-05-2019

Inventum MK460 melk opschuimer

Geschreven voor: Inventum MK460

Op advies gekocht 5 keer gebruikt toen begon het koud opschuimer geen probleem maar warm opschuimer werkte niet meer naar 2seconde slaat hij uit rood en blauw knipperen dus terug naar de winkel waar ik tot mijn verrassing hoorde geen garantie stuk door eigen schuld ????zeker de melk te koud geweest of teveel stroom gehad ..Dit is een giller nooit meer een inventum apparaat ..

Minpunten

• Paar keer gebruikt opschuimer warme melk defect.

Inventum 20-05-2019

Beste heer/mevrouw,
Wat vervelend dat de melkopschuimer zo snel stuk is gegaan. Inventum biedt garantie op haar apparaten. Je kunt de service aanvraag aanmelden via https://www.inventum.eu/service-garantie/service-aanvraag-indienen/ en dan lossen we het probleem graag voor u op.
Met vriendelijke groet, team Inventum

Viv 03-02-2019

Snel

Geschreven voor: Inventum MK460

Fijn apparaat in gebruik en er komt heerlijke warme melk uit! Hartstikke blij mee! Zeker aan te raden.

Zoe 31-01-2019

Geweldige melkopschuimer

Geschreven voor: Inventum MK460

Super enthousiast over dit product, de reden? Het is een super simpel en gemakkelijk apparaat en ook nog is modieus. Ik heb mijn oog op dit product laten vallen omdat het betaalbaar was en ik las hoe lang het bedrijf Inventum bestaat. Lang genoeg om te bewijzen dat het kwaliteit is wat zij leveren. Ook werkt het product super goed, en kan je daarnaast super veel kopjes koffie in een keer klaar maken! Dit product heeft mij omver geblazen omdat de werking zo goed is voor zo een betaalbare prijs. Ik ben super tevreden en woon pas op mijzelf waardoor ik geen dure melk op schuimer kon aanschaffen, maar juist daarom ben ik extra blij! Tevreden klant!

Pluspunten

• Modieus
  • Geen lange wachttijd
  • Simpel gebruikbaar
  • Doorzichtige deksel (kijken of er niks mis gaat)

Minpunten

• 1 kleur geschikbaar

Harry 29-10-2018

Prima opschuimer!

Geschreven voor: Inventum MK460

Opschuimer werkt net zo goed als concurrerende merken maar voor de helft van het geld! Degelijke uitvoering en draadloos!

Pluspunten

• draadloos
  • snel
  • mooi

Minpunten

• roterende wieltje is moeilijk te verwijderen

Pieternel 04-10-2018

slechte opwarming

Geschreven voor: Inventum MK460

Het opkloppen van de melk gaat redelijk, maar is nog vrij koud! Dat is echt niet lekker in de koffie!!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon

Minpunten

• slechte opwarming

Inventum 09-10-2018

Beste Pieternel,
De melk zou na het opschuimen ca. 65 graden moeten zijn. Met het apparaat kan de melk koud en warm opgeschuimd worden. Koud opschuimen kan bijvoorbeeld lekker zijn voor een ijskoffie. Mocht het apparaat niet goed werken, neem dan contact op met de service afdeling van Inventum: 0800-4583688 of info@inventum.eu. We lossen het probleem graag op!
Met vriendelijke groet, team Inventum