De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MK351 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

l****************@g******** 21-01-2024

Fijne melkopschuimer

Geschreven voor: Inventum MK351

Hele fijne, compacte, melkopschuimer. Hij doet het heel goed en maakt een mooi stevig schuim.
Het schoonmaken is ook heel gemakkelijk.
De aanschafprijs is lekker laag.
Zeker de moeite waard om deze aan te schaffen

Pluspunten

• Goede prijs
  • Lekker stevige schuim
  • Gemakkelijk schoon te maken

w***************@m****** 19-12-2023
Geschreven voor: Inventum MK351

Nou heerlijk frituurpan kan nu mijn eigen snapje bakken het is mijn geld wel waard

a**s@i**d.com 28-09-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Inventum MK351

Goede melkschuim, zoals het hoort. Makkelijk te bedienen, makkelijk schoon te maken

Pluspunten

• Mooi romig schuim
  • Makkelijk te bedienen
  • Makkelijk schoon te maken

m**2@z**o.nl 25-09-2023

Een super apparaat!
Klein dus niet teveel ruimte op mijn aanrecht.
En een heerlijke kop koffie met warme melk.

c**r@v**l.nl 23-09-2023

prima product voor een mooie prijs

Geschreven voor: Inventum MK351

echt een aanrader heerlijke schuim het is de moeite waard om dit apparaat aan te schaffen want je presenteert een heerlijke bak koffie aan je visite

Pluspunten

• zeer goed
  • zeer goed
  • zeer giod
  • zeer goed

Minpunten

• geen
  • geen

PETRA KUPERUS 20-05-2023

TOP MELKOPSCHUIMER!

Geschreven voor: Inventum MK351

DE BESTE EN BETAALBAARSTE MELKOPSCHUIMER DIE ER IS!!!
IEDER DIE HIER N BAKKIE MET MELKSCHUIM DRINKT NOEMT MN.MAN N ECHTE BARISTO MAAR HET GEHEIM ZIT M NATUURLIJK IN DE INVENTUM MK351😘WAT N TOPSCHUIMLAAG MAAK JE DAAR MEE!
EEN FANCY KOFFIEBAR OF DURE EETGELEGENHEID HEEFT NIET ZO,N MELKSCHUIM OP JE CAPPUCCINO OF JE LATTE!
ER GAAT NIETS BOVEN INVENTUM!!!

Pluspunten

• DIKKE SCHUIMLAAG
  • Makkelijk te reinigen
  • JE LEPEL BLIJFT OP DE MELK LIGGEN!

a**************@g******** 07-08-2022

De beste melkopschuimer!

Geschreven voor: Inventum MK351

Dit is een top-melkopschuimer! Mooi en compact, maar ook een kwaliteitsprodukt, die lang meegaat. De anti-aanbak-laag in de melkopschuimer blijft goed. Reinig deze met een zachte doek of zachte spons. De melkschuimlaag zakt niet in. Uw bezoek zal óók verrast zijn bij het zien van een mooie kop cappuccino of café latte etc. Zoek niet verder, maar koop deze melkopschuimer.

Ebony 15-06-2022

Zeker een aanrader!

Geschreven voor: Inventum MK351

Geeft stevig, dik schuim zoals je dat in een koffiezaak ziet, ook met plantaardige melk. Kan ook grotere hoeveelheden melk opschuimen of alleen opwarmen. Fijne uitstraling met deze grijs/ witte kleuren. Zeer tevreden over dit product!

Pluspunten

• Stevig schuim
  • Geschikt voor grotere hoeveelheden

Denny 01-06-2022

Geen prettig product.

Geschreven voor: Inventum MK351

Geen geweldige melkopschuimer, althans niet voor 2 kopjes of meer.
Er zit namelijk een min en een max streepje in de beker , maar bij tot of net over de min-lijn stroomt het melk al over.
Bij gebruik een aangebrande laag melk op de bodem, meteen weer afwassen ivm de bittere smaak. Hier zijn wij dus niet tevreden over.

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 02-06-2022

Beste Denny,

We vinden het jammer dat je niet tevreden bent over de melkopschuimer. Omdat je schrijft dat de melk aanbrandt, kan het zijn dat je melkopschuimer het gewoon niet goed doet. Wist je dat je 2 jaar fabrieksgarantie hebt op het apparaat? Als je de bon nog hebt, kun je er mee teruggaan naar de winkel van aankoop of contact opnemen met onze afdeling Service: 088 - 542 2290 of service@inventum.eu.

Team Inventum

MariekeW 05-05-2022

Fijne melkopschuimer/verwarmer voor kleine prijs

Geschreven voor: Inventum MK351

Fijne melkopschuimer met, wat ik belangrijk vond, ook de optie om alleen op te warmen. Ook dan krijg je een klein schuimlaagje, maar je kunt meer melk in 1 keer opwarmen zonder dat de melkopschuimer overstroomt - tot 250 ml. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb ook het vorige model gehad en daar 3 jaar mee gedaan; hopelijk met zijn opvolger wat langer...

Marian v.d.Wal 22-04-2022

De uitstekende melkopschuimer eindelijk gevonden.

Geschreven voor: Inventum MK351

Meer gekregen dan verwacht. Twee functies: melk verwarmen en melk opschuimen. Geweldig, zeker omdat ik deze als aanbieding kon kopen en dus eindelijk in het bezit ben van een geweldige melkopschuimer die makkelijk te reinigen is. Zeker om op zoek naar te gaan!
Marian

Pluspunten

• Melkopschuimen binnen enkele seconden
  • Ook alleen melk verwarmen binnen enkele seconden
  • Zeer gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Er was er nog maar 1.
  • Te weinig onder de aandacht gebracht

m. schoor 08-01-2022

bevalt erg goed

Geschreven voor: Inventum MK351

Vanmorgen de melkopschuimer ontvangen. Erg tevreden! Maakt erg mooi en snel, dik schuim. Een fijn begin van de dag begint met een goede kop koffie met een dikke schuimlaag van havermelk. Blij mee!

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • makkelijk is gebruik

Sander en Patricia 30-03-2021

Fluisterstil en supersnel, heerlijk melkschuim!

Geschreven voor: Inventum MK351

Deze melkopschuimer bezorgt je supersnel en fluisterstil heerlijk opgeschuimde melk. tip: gebruik koele, volle, a2 Jersey melk (Ekoplaza, AH en Jumbo) ongeveer 1.65 per liter.

Pluspunten

• supersnel
  • fluisterstil
  • keurig melkschuim

Mevr. Claessen 20-03-2021

Melkopschuimer Inventum MK351

Geschreven voor: Inventum MK351

Ineen woord een geweldige op schuimer, voldoet aan mijn stoutste dromen. Raad het iedereen aan als je een op schuimer gaat aanschaffen. Maak met heel veel plezier een cappuccino, en geniet dan van het heerlijker melkschuim. Niet twijfelen maar aanschaffen.

Gerard 20-03-2021

Voldoet maar tot twee toe kort na garantie defect.

Geschreven voor: Inventum MK351

De melkopschuimer maakt voor de helft melk warm en helft schuim wat niet zo romig is als dat je in een lunchroom je cappuccino besteld. Na ruim 2 jaar was het apparaat defect, motortje vastgelopen. Wederom gebeurde dit weer bij nieuwe MK 351 na 2 jaar en 3 mnd. Dealer en Inventum lieten het afweten met garantie en of coulance, slecht!
We hadden altijd gedacht dat melkschuim bij ieder apparaat hetzelfde is. Totdat we nu voor WMF kozen die 10 euro duurder is, maar wat een verschil, heerlijke romige schuim. Die ook nog eens een roomsmaak heeft. Bij beide merken gebruiken we houdbare melk, omdat we geen melkdrinkers zijn en het levert de beste kwaliteit melkschuim.

Pluspunten

• Goedkoop in aanschaf
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Levensduur
  • Matig romigschuim
  • Niet zoals in café

Kaatje 20-02-2021

Er is geen betere!

Geschreven voor: Inventum MK351

De eerste melkopschuimer is nog lang niet kapot, maar na bijna 5 jaar is de coating toch wel zodanig versleten, dat ik vond, dat er een nieuwe moest komen. Na lang zoeken besloten, dat er geen betere melkopschuimer is dan deze, dus de tweede aangeschaft. Zeer laag in prijs, compact, zeer handig in gebruik, zeer stil. Bijzonder mooi schuim. Geen nadelen?? Ja, als je er teveel melk in doet, stroomt hij over.

Pluspunten

• Prachtig schuim
  • Zeer stil
  • Zeer duurzaam!
  • Perfecte prijs/kwaliteit

Minpunten

• Stroomt over bij teveel melk

Iris 17-02-2021
  • Product gekregen

In een handomdraai een heerlijke zachte schuim!

Geschreven voor: Inventum MK351

In een handomdraai een heerlijke zachte schuim. De melkopschuimer is makkelijk in gebruik, goed schoon te maken en eenvoudig in het wisselen tussen de twee verschillende mixers (opschuimen of opwarmen). Ik geniet dagelijks van een zelfgemaakte latte macchiato, heerlijk!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Schuimt goed op
  • Makkelijk in gebruik

Daems Erik 11-02-2021

Opschuimer met veel schuim

Geschreven voor: Inventum MK351

Opschuimen gaat perfect zelfs te perfect :-)
Volume mocht iets meer zijn maar voor de rest mooi klein toestel met auto stop en ziet er professioneel uit.

Pluspunten

• Auto stop
  • schuimlaag

Minpunten

• volume juist goed voor 1 Latte

Wendy 22-01-2021

Melkopschuimer

Geschreven voor: Inventum MK351

Eenvoudig in gebruik, snel, makkelijk schoon te maken en staat ook nog mooi op het aanrecht, kortom een aanrader.

Mar 25-12-2020

Melkschuim zoals het hoort

Geschreven voor: Inventum MK351

Met de Inventum melkopschuimer maak ik ook volgens kenners de beste cappuccino en latte macchiato. Hierdoor ben ik ineens een top barrista. Bedankt Inventum.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • geweldig melkschuim

Viki 24-12-2020

Snel stuk

Geschreven voor: Inventum MK351

Na 1 maand warmde hij de melk niet meer op, en schuimde ook niet. Met veel moeite een nieuwe gekregen, en deze is nu na een maand ook stuk. Nu warmt de melk nog wel op, maar schuimt de melk niet op. Totale miskoop.

Minpunten

• Warmt niet op en schuimt niet op na een maand
  • Vervangende melkschuimer ook defect na een maand

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 13-01-2021

Beste Viki,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat uw Inventum melkopschuimer al na een maand niet meer naar behoren werkt, dat is uiter. Heeft u hierover al contact gehad met onze afdeling Service? Wij geven namelijk standaard 2 jaar fabrieksgarantie en komen graag met Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat uw Inventum heteluchtfriteuse kapot is gegaan. Heeft u hierover al contact gehad met onze afdeling Service? Wij geven namelijk standaard 2 jaar fabrieksgarantie. Onze Service-collega's zijn het beste per e-mail te bereiken op service@inventum.eu en helpen u graag met een passende oplossing. Onze Service-collega's zijn het beste per e-mail te bereiken op service@inventum.eu en helpen u graag!

Team Inventum

Kaatje 02-11-2020

Zeer duurzaam

Geschreven voor: Inventum MK351

Mijn melkopschuimer is inmiddels 4 1/2 jaar oud en werkt nog steeds als dag 1! Ja, de coating koekt zeker aan en als je er iets teveel melk in doet stroomt hij over, dat werkt heel precies en geeft een vervelende knoeiboel als je niet oplet. Hij doet er naar mijn idee redelijk lang over, maar het schuim met volle melk is echt top! Hij is wel heel geruisloos. Door het handvat makkelijk te gebruiken en hij heeft ook een uitschenktuitje, wat super praktisch is. Een goede aankoop voor € 29,95 in 2016!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Zeer goed schuim
  • Zeer duurzaam!
  • Makkelijk te hanteren

Minpunten

• Er kan niks in de vaatwasser
  • Coating koekt meteen aan

Antoinette 08-10-2020

Krachtige, geluidloze Melkopschuimer

Geschreven voor: Inventum MK351

Gebruiksvriendelijk én maakt heerlijk stevig opgeklopte schuim in nog geen 1 minuut tijd!
Handig in gebruik. Ik heb de gebruiksaanwijzing niet eens hoeven lezen. Deze melkopschuimer kan warme schuim maken door de kookfunctie die hierin zit, maar maakt ook koud opgeklopt schuim. Opwarmen van melk is óók nog mogelijk met deze melkopschuimer. Ideaal! Er zit een anti aanbak laag in, en dit maakt het schoonmaken érg simpel vind ik (slechts met warm water naspoelen). Wat ik ook ideaal vindt is dat het apparaat snoerloos is. Dus als de melk opschuimer klaar is, kan ik de melkopschuimer van het plateau afhalen en zo tot zeker 5 kopjes flink vullen. Er gaat namelijk 250 ml in maar ik doe zelfs iets minder erin omdat het snel veel is! Nog een mooie bijkomstigheid (vind ik) is dat hij géén geluid maakt!
Ik ben erg blij met deze aankoop. Bedankt!

Pluspunten

• Geluidloos
  • Anti-aanbak

Minpunten

• Kan echt niets bedenken!

Karin 02-08-2020

Heerlijk melkschuim

Geschreven voor: Inventum MK351

De mk351 is een geweldig apparaat. Het maakt dik en romig melkschuim, die je van gewone halfvolle melk maakt. Dit is echt de allerbeste!

Pluspunten

• Dik melkschuim
  • Snel klaar

Maaike 05-01-2020

Fijne melkopschuimer helaas binnen jaar kapot

Geschreven voor: Inventum MK351

Hele fijne melkopschuimer die ik met veel plezier elke dag gebruikte. Helaas, precies na een jaar ging hij kapot. Hij hield er gewoon mee op. Jammer!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Stil
  • Goed schuim

Minpunten

• Binnen een jaar kapot dus niet duurzaam