Inventum MK351 - Reviews

Capaciteit (melkschuim)
240 ml
Kleuren
wit, roestvrijstaal

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Lakei 16-04-2016 Product paar dagen in bezit

Melkschuimlaag maken gelijk aan een van een professionele Barista

Makkelijk in gebruik.
Perfecte schuimlaag in een oogwenk.
Makkelijk te reinigen.
Lage aanschafprijs.

Peter 02-05-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijk melkschuim met 2 jaar garantie voor een habbekrats

Proef op de som genomen..maakt van 115ml koude biologische halfvolle melk een volle kan warm melkschuim in 1min 29 sec (slaat dan automatisch af omdat de juiste temperatuur bereikt is), goed voor minimaal 2 goedgevulde heerlijke cappuccino's. Vrij geruisloos, makkelijk te bedienen, redelijk simpel design, pure functionaliteit dus, met 2 jaar garantie van Inventum. Schoonmaken met afwasborstel / doek goed te doen. Qua (huidige Blokker) prijs / kwaliteit de maximale score!

Pluspunten

• werkt snel en greruisloos
  • prijs / kwaliteit
  • 2 jaar garantie

Minpunten

• kan niet in vaatwasser
  • hogere uitgaven aan koffie ;-)

LindavV 07-06-2016 Product maand in bezit

Kookt over

Helaas de melk kookt over uit het apparaat.
Wanneer je de juiste hoeveelheid melk in het apparaat opschenkt zelf voor 1 kopje kookt het apparaat over de klanten service van Inventum vertelt je dan dat je de verkeerde melk gebruikt

Merel 17-09-2017 Product paar dagen in bezit

Koekt aan

Deze opschuimer gekocht na het lezen van onderstaande lovende reviews. Echter al bij het eerste gebruik bakt de melk helemaal aan! De coating werkt dus niet goed en schoonmaken is absoluut niet gemakkelijk. Ik stuur hem ontevreden terug. Het schuim is wel prima.

Pluspunten

• Goed schuim

Minpunten

• Koekt aan

Judith 01-05-2017 Product paar weken in bezit

Goed en snelle opgeschuimde melk

Gezien de prijs/kwaliteit/design heb ik gekozen voor deze melkopschuimer. Hij is makkelijk in gebruik en de melk is snel opgewarmd/opgeschuimd. Echter is het schoonmaken wat lastiger aangezien het apparaat gevoelig is voor vocht/water en je de bovenkant er niet los van af kan halen. Verder een prima product!

Pluspunten

• goede schuim
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• lastig schoon te maken

klavertje 4 29-04-2017 Product paar dagen in bezit

prima hulpmiddel als je je eigen barista wilt zijn

zeer handig in gebruik en met als resultaat een heerlijke schuimkraag, 'be your own barista cappuccino maker" :-)

Jozien J. 26-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Gebruiksvriendelijk en goed!

Drie jaar lang schuimde ik mijn melk op met een Nespresso melkopschuimer. De eerste maanden was dat een prima apparaat, maar na een tijdje gebruik begon dit apparaat ernstig aan te bakken en was niet meer schoon te krijgen! Nespresso levert goede service en toen we over het aanbakken klaagden, kregen we zo een nieuw apparaat. Die bakte na een aantal maanden opnieuw aan! En zo ook met ons derde apparaat.

Toen de derde Nespresso melkopschuimer overleden was, kochten we de Inventum MK 351 en ik wil NOOIT meer een andere melkopschuimer! Prima schuim (kook zéker niet over zoals een eerdere reviewer schrijft), makkelijk schoon te maken, kortom... heerlijk apparaat! Een echte aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Goede schuim

Joke Blankestijn 13-01-2017 Product paar dagen in bezit

Uitstekende melkopschuimer .

P.as gekocht maar nu al fan van het product. Heerlijk genieten van een mooi stevig laagje melkschuim op de koffie. Handig in gebruik door handvat. Melk warm maken ook perfect.