Inventum MK351 - Reviews

115 ml
Antikleeflaag
Kleuren
wit, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MK351 op Kieskeurig.nl.

7,3

Merel 17-09-2017

Koekt aan

Geschreven voor: Inventum MK351

Deze opschuimer gekocht na het lezen van onderstaande lovende reviews. Echter al bij het eerste gebruik bakt de melk helemaal aan! De coating werkt dus niet goed en schoonmaken is absoluut niet gemakkelijk. Ik stuur hem ontevreden terug. Het schuim is wel prima.

Pluspunten

• Goed schuim

Minpunten

• Koekt aan

Lakei 16-04-2016

Melkschuimlaag maken gelijk aan een van een professionele Barista

Makkelijk in gebruik.
Perfecte schuimlaag in een oogwenk.
Makkelijk te reinigen.
Lage aanschafprijs.

Peter 02-05-2017

Heerlijk melkschuim met 2 jaar garantie voor een habbekrats

Geschreven voor: Inventum MK351

Proef op de som genomen..maakt van 115ml koude biologische halfvolle melk een volle kan warm melkschuim in 1min 29 sec (slaat dan automatisch af omdat de juiste temperatuur bereikt is), goed voor minimaal 2 goedgevulde heerlijke cappuccino's. Vrij geruisloos, makkelijk te bedienen, redelijk simpel design, pure functionaliteit dus, met 2 jaar garantie van Inventum. Schoonmaken met afwasborstel / doek goed te doen. Qua (huidige Blokker) prijs / kwaliteit de maximale score!

Pluspunten

• werkt snel en greruisloos
  • prijs / kwaliteit
  • 2 jaar garantie

Minpunten

• kan niet in vaatwasser
  • hogere uitgaven aan koffie ;-)

LindavV 07-06-2016
  • Product maand in bezit

Kookt over

Geschreven voor: Inventum MK351

Helaas de melk kookt over uit het apparaat.
Wanneer je de juiste hoeveelheid melk in het apparaat opschenkt zelf voor 1 kopje kookt het apparaat over de klanten service van Inventum vertelt je dan dat je de verkeerde melk gebruikt

Iris 04-10-2019

Hoe voller de melk, hoe beter (en lekkerder) het schuimt, dus dat kan prima kloppen

Inge 10-05-2019

Na een half jaar koud schuim

Geschreven voor: Inventum MK351

Ik heb een half jaar genoten van lekker warm schuim op mijn koffie. Ja, na gebruik koekte de melk wat aan aan de bodem, maar dat is eenvoudig te verwijderen. Van de ene op de andere dag wordt de melk niet meer goed en lang genoeg verwarmd. Gevolg is een zeer dun, haast waterig schuimlaagje, wat ook nog eens lauwwarm is. Mijn koffie is meteen afgekoeld na het opschenken. Ik ga dus maar terug met dit apparaat naar de winkel. Ben benieuwd of meer mensen deze klacht hebben.

Inventum 13-05-2019

Beste Inge,

Wat vervelend om te horen! Waarschijnlijk is het verwarmingselement defect. Als je een melding maakt op https://www.inventum.eu/service-garantie/service-aanvraag-indienen/ lossen we het probleem graag voor je op.

team Inventum

Mar 25-12-2020

Melkschuim zoals het hoort

Geschreven voor: Inventum MK351

Met de Inventum melkopschuimer maak ik ook volgens kenners de beste cappuccino en latte macchiato. Hierdoor ben ik ineens een top barrista. Bedankt Inventum.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • geweldig melkschuim

Viki 24-12-2020

Snel stuk

Geschreven voor: Inventum MK351

Na 1 maand warmde hij de melk niet meer op, en schuimde ook niet. Met veel moeite een nieuwe gekregen, en deze is nu na een maand ook stuk. Nu warmt de melk nog wel op, maar schuimt de melk niet op. Totale miskoop.

Minpunten

• Warmt niet op en schuimt niet op na een maand
  • Vervangende melkschuimer ook defect na een maand

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 13-01-2021

Beste Viki,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat uw Inventum melkopschuimer al na een maand niet meer naar behoren werkt, dat is uiter. Heeft u hierover al contact gehad met onze afdeling Service? Wij geven namelijk standaard 2 jaar fabrieksgarantie en komen graag met Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat uw Inventum heteluchtfriteuse kapot is gegaan. Heeft u hierover al contact gehad met onze afdeling Service? Wij geven namelijk standaard 2 jaar fabrieksgarantie. Onze Service-collega's zijn het beste per e-mail te bereiken op service@inventum.eu en helpen u graag met een passende oplossing. Onze Service-collega's zijn het beste per e-mail te bereiken op service@inventum.eu en helpen u graag!

Team Inventum

Kaatje 02-11-2020

Zeer duurzaam

Geschreven voor: Inventum MK351

Mijn melkopschuimer is inmiddels 4 1/2 jaar oud en werkt nog steeds als dag 1! Ja, de coating koekt zeker aan en als je er iets teveel melk in doet stroomt hij over, dat werkt heel precies en geeft een vervelende knoeiboel als je niet oplet. Hij doet er naar mijn idee redelijk lang over, maar het schuim met volle melk is echt top! Hij is wel heel geruisloos. Door het handvat makkelijk te gebruiken en hij heeft ook een uitschenktuitje, wat super praktisch is. Een goede aankoop voor € 29,95 in 2016!

Pluspunten

• Geruisloos
  • Zeer goed schuim
  • Zeer duurzaam!
  • Makkelijk te hanteren

Minpunten

• Er kan niks in de vaatwasser
  • Coating koekt meteen aan

Antoinette 08-10-2020

Krachtige, geluidloze Melkopschuimer

Geschreven voor: Inventum MK351

Gebruiksvriendelijk én maakt heerlijk stevig opgeklopte schuim in nog geen 1 minuut tijd!
Handig in gebruik. Ik heb de gebruiksaanwijzing niet eens hoeven lezen. Deze melkopschuimer kan warme schuim maken door de kookfunctie die hierin zit, maar maakt ook koud opgeklopt schuim. Opwarmen van melk is óók nog mogelijk met deze melkopschuimer. Ideaal! Er zit een anti aanbak laag in, en dit maakt het schoonmaken érg simpel vind ik (slechts met warm water naspoelen). Wat ik ook ideaal vindt is dat het apparaat snoerloos is. Dus als de melk opschuimer klaar is, kan ik de melkopschuimer van het plateau afhalen en zo tot zeker 5 kopjes flink vullen. Er gaat namelijk 250 ml in maar ik doe zelfs iets minder erin omdat het snel veel is! Nog een mooie bijkomstigheid (vind ik) is dat hij géén geluid maakt!
Ik ben erg blij met deze aankoop. Bedankt!

Pluspunten

• Geluidloos
  • Anti-aanbak

Minpunten

• Kan echt niets bedenken!

Karin 02-08-2020

Heerlijk melkschuim

Geschreven voor: Inventum MK351

De mk351 is een geweldig apparaat. Het maakt dik en romig melkschuim, die je van gewone halfvolle melk maakt. Dit is echt de allerbeste!

Pluspunten

• Dik melkschuim
  • Snel klaar

Maaike 05-01-2020

Fijne melkopschuimer helaas binnen jaar kapot

Geschreven voor: Inventum MK351

Hele fijne melkopschuimer die ik met veel plezier elke dag gebruikte. Helaas, precies na een jaar ging hij kapot. Hij hield er gewoon mee op. Jammer!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goed schuim

Minpunten

• Binnen een jaar kapot dus niet duurzaam

masinsist 17-10-2019

Prijs/kwaliteit super

Geschreven voor: Inventum MK351

na het vergelijken van diverse melkopschuimers bleek de MK351 qua prijs en kwaliteit de gunstigste. apparaat is handig in gebruik niet te groot geen blikvanger op de aanrecht. De capacino is heerlijk. Zeker omdat je de melk ook eerst kan opwarmen voor nog vollerschuim

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Neemt niet te veel ruimte in
  • De onderdelen makkelijk op te bergen in apparaat
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Jammer dat melk gedeelte niet los kan

Karel Paters 19-06-2019

Wat een prulleding

Geschreven voor: Inventum MK351

Bij Inventum hebben ze niet naar de concurrentie gekeken en bij de Consumentenbond idem. Er kan weinig melk in. De merkstreepjes zijn nauwelijks zichtbaar. Door de schenktuit schuimt het al snel over (knoeiboel). De geschuimde melk is dun. Schoonmaken is niet makkelijk, er ontstaat een korrelige prut.

bovy 30-04-2019

fluisterzachte ,snelle, goed schuim makende melkopschuimer

Geschreven voor: Inventum MK351

dit is mijn eerste losse melkopschuimer meestal zat hij in de koffiemachine maar hij overtreft mijn verwachtingen , fluisterzacht, goed warm, heel snel mooi schuim, en ziet er ook nog eens prachtig uit

Pluspunten

• stil
  • warm en mooi schuim

Nelleke van Rosmalen 30-03-2019

Een terechte winnaar beste koop januari 2019

Geschreven voor: Inventum MK351

Dit apparaat geeft een échte, warme en heerlijke dikke schuimlaag op je cappuccino.
Hij is makkelijk in onderhoud, direct met goed heet water afspoelen en hij is weer schoon.

Pluspunten

• Stijlvol apparaat.
  • Makkelijke bediening.
  • Makkelijk schoon te krijgen.
  • Héérlijk schuim.
  • Lekker stil.

Marian Hop 07-03-2019

Compact apparaat, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Inventum MK351

Super fijn compacte melkopschuimer. Werkt heel snel en is makkelijk te reinigen. De melk wordt perfect geschuimd.

lucia66 01-03-2019

mooi, klein, niet zware melkopschuimer

Geschreven voor: Inventum MK351

Goed ding. Perfecte prijs/ kwaliteit verhouding. Geeft goed schuim. Kan blijkbaar de meljk ook nog opwarmen.. Wat wil een koffie verslaafde nog meer?
Niks toch?

Juffer 24-01-2019

Prijs-Kwalitietverhouding is prima

Geschreven voor: Inventum MK351

Een lekker Hollands kopje koffie verkeerd voor een redelijke prijs. Apparaat doet het goed, als koffie doorgelopen is is de melk ook klaar.

• Goed verwarmen

Minpunten

• Niet in vaatwasser

José 30-10-2018

simpel en snel een goede cappuccino

Geschreven voor: Inventum MK351

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding voor een melkopschuimer. Makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken. Kan ook melk opwarmen. Aanrader voor iedereen die ook thuis wil genieten van een goede flat white, cappuccino of latte!

Pluspunten

• snel
  • goed melkschuim
  • goede prijs-kwaliteit
  • makkelijk in gebruik en onderhoud

Minpunten

• niet bijzonder design

Melkopschuimer MK351 17-10-2018

Fijne melkopschuimer/verwarmer

Geschreven voor: Inventum MK351

Erg fijne melkopschuimer. Is snel klaar, zowel met melk opschuimen als met opwarmen. Opschuimen werkt het beste met volle melk. Eenvoudig schoon te houden door de anti-kleeflaag.
Heeft een mooi design waardoor deze leuk in de keuken staat.
Voor een niet al te dure prijs heb je een mooi & goedwerkende melk opschuimer/verwarmer.
Zeker een aanrader!

• Makkelijk afneembaar