Flow Fitness DTM100i - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Flow Fitness DTM100i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Hen 02-12-2023

Goede walking pad als je weinig ruimte hebt

Geschreven voor: Flow Fitness DTM100i

Erg degelijk apparaat die zich leent om langzaam mee te wandelen maar ook om een goede warming up mee te doen voordat ja gaat trainen. Maakt niet veel geluid. Een aanrader!

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Inklapbaar ideaal als je weinig ruimte hebt
  • De diversiteit in standen
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Wat zwaar om in/uit te klappen

f*********@h********** 19-11-2023
Geschreven voor: Flow Fitness DTM100i

De walking pad werkt prima, ik gebruik hem vrijwel iedere werkdag en merk dan ik dan al gauw 1,5 uur aan het lopen ben. Ik heb wel wat minpunten, maar ben nog steeds tevreden over mijn aankoop.

Pluspunten:
- Opvouwbaar

Minpunten:
- Er is een Chinese app aan gekoppeld met zeer negatieve reviews. Het is niet noodzakelijk om die te gebruiken en dat heb ik dan ook nog nooit gedaan. Hierdoor werkt de walking pad alleen in handmatige modus.
- Er is geen pauzeknop (in handmatige modus).
- Verbrande calorieën zijn niet zichtbaar (in handmatige modus).
- Hij is vrij zwaar en lomp. Alhoewel hij te rollen is, berg je hem niet heel makkelijk op.
- Er zit geen zak of iets dergelijks bij die je er overheen kan doen als je hem niet gebruikt, hierdoor kan er makkelijk vuil op/in komen als je hem niet gebruikt.
- Hij is redelijk luidruchtig, maar ik heb er geen last van tijdens telefoongesprekken.

w**************@g******** 15-11-2023
Geschreven voor: Flow Fitness DTM100i

Fijn op te vouwen en onder de bank te schuiven. Ziet er mooi uit. Had problemen met de eerste loopband maar na contact met de klantenservice meteen een nieuwe gekregen.

p************@h********** 15-11-2023
Geschreven voor: Flow Fitness DTM100i

Fijne stevige loopband. Hij is zeer klein op te klappen waardoor hij makkelijk onder de bank past als je hem niet gebruikt. Bij ons ligt hij meestal gewoon uitgeklapt zodat we er snel op kunnen zonder gedoe. Fijne afstandsbediening erbij zodat je makkelijk je snelheid aan kan passen. Wij zijn er super tevreden over.

Felly 15-11-2023

Inklapbare loopband

Geschreven voor: Flow Fitness DTM100i

Ben zeer tevreden,is makkelijk inklapbaar en kwalitatief een goed product.
Het loopvlak is breed genoeg,en lang genoeg voor iemand met maatje 45.
Al met al blij met deze aankoop.

Pluspunten

• Compact
  • Geluid
  • Afstandsbediening

Minpunten

• Stopt,wanneer je voet het voorste gedeelte raakt

w**********@h********** 15-11-2023
Geschreven voor: Flow Fitness DTM100i

Aangekocht voor onder het bureau. Helemaal geruisloos is hij niet. Het rollen van de band maakt enigszins een schurend geluid. Collega’s horen het wel maar vinden het niet erg hinderlijk. Via de app makkelijk te bedienen, de piepjes bij het instellen van de snelheid en start mogen wel achterwege blijven. Heel af en toe heeft hij wat kuren, gaat de band ineens spontaan versnellen of stopt hij accuut. Gelukkig kan ik mij dan vastgrijpen aan het bureau of stap ik er direct vanaf. Een keer aan en uit zetten om te resetten wil dan wel helpen. Het is een prettig formaat, handig om in te klappen. Desondanks moet ik hem wel verplaatsen wanneer ik de bureaustoel voor de afwisseling wil gebruiken. Maar met behulp van de wieltjes prima te doen. Hij voelt stabiel aan en loopt prettig. Ben zeker tevreden. Kan niet meer zonder!

m******************@t********* 14-11-2023

een aanrader

Geschreven voor: Flow Fitness DTM100i

Ik heb dit product gekozen omdat het compact is en toch goede reviews had. Tot hiertoe heb ik er zeker geen spijt van! Hij doet wat beloofd is, levering en service was perfect. Blij dat ik met dit hondenweer niet buiten moet en thuis kan stappen. Ik raad dit toestel aan iedereen aan, ik wandel tegen 6 km/uur en hij doet dat perfect

Pluspunten

• compact
  • gemakkelijk te verplaatsen

Pieter 14-11-2023

Compacte fijne loopband

Geschreven voor: Flow Fitness DTM100i

Compacte loopband welke gemakkelijk onder een bankstel/bed op te bergen is.

Pluspunten

• Compact
  • Stil
  • Mooi ontworpen

Minpunten

• Beperkte snelheid (wandelen)

h*****@y******** 14-11-2023
Geschreven voor: Flow Fitness DTM100i

De product niet zo Groot dus het past overal.
Geen geluid als jij gaat sporten. Ik Ben super blij met de aankoop.

m**6@h**l.com 05-10-2023
Geschreven voor: Flow Fitness DTM100i

Ik heb deze band gekocht gezien ik vaak thuis werk en een zit sta bureau heb. Ik dacht lekker multi tasken beetje lopen wanneer het kan tijdens werk. Tot op heden is hij goed bevallen makkelijk dat hij met afstand bediening te verstellen is en past goed onder het bureau hij redelijk smal. De automatische functie is nog niet optimaal dan schokt hij heel snel naar een andere snelheid. Maar zelf een snelheid instellen is prima. Een min punt is wel dat hij wat geluid maakt vooral bij 3km of harder. Ik heb hem nu ruim een half jaar maar nu heeft hij wel een probleem maar ik heb een reparatie verzoek ingediend en verwacht dat dit netjes word afgehandeld. Maar ik laat nog wel weten hoe z'n reparatie verzoek gaat.

Tessa 21-07-2023

Goede loopband, werkt zoals bedoeld

Geschreven voor: Flow Fitness DTM100i

Loopband werkt goed en is makkelijk in gebruik en opberging. Heb het nu al ruim 4 maanden en het werkt goed. Af en toe wat rare geluidjes maar tot nu toe hebben die geen problemen veroorzaakt.

Pluspunten

• compact en makkelijk op te bergen
  • werkt goed, makkelijk in te stellen
  • geen mechanische problemen
  • onderhoudsplicht meegeleverd

Minpunten

• soms rare geluiden

Leen 04-07-2023

Goede wandelband

Geschreven voor: Flow Fitness DTM100i

Soms is het moeilijk om gemotiveerd te blijven om elke dag voldoende te wandelen buiten. Dit toestel helpt me om toch te wandelen, desnoods in de avond en terwijl kijk ik een film zoals ik anders in de zetel zou doen. Ik dien wel een koptelefoon te dragen want het stapgeluid op de band is anders wat te luid om goed de film te kunnen horen.

Pluspunten

• Opvouwbaar
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• ietwat luid stapgeluid

demulderleen@gmail.com 29-06-2023

Goede wandelband

Geschreven voor: Flow Fitness DTM100i

Soms is het moeilijk om gemotiveerd te blijven om elke dag voldoende te wandelen buiten. Dit toestel helpt me om toch te wandelen, desnoods in de avond en terwijl kijk ik een film zoals ik anders in de zetel zou doen. Ik dien wel een koptelefoon aan te doen want het stapgeluid op de band is anders wat te luid om goed de film te kunnen horen.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • opvouwbaar en compact

Minpunten

• ietwat luid stapgeluid

Hilde 03-06-2023

Tevreden met aankoop

Geschreven voor: Flow Fitness DTM100i

Het toestel ligt onopvallend in de woonplaats voor tv. Waardoor het gemakkelijk (zonder enige voorbereiding) in gebruik is. Ik wandel heel graag buiten maar op de loopband vraagt minder motivatie om voornemens tot meer bewegen waar te maken. Het toestel zelf is ook heel gemakkelijk in gebruik. Een klein nadeel, de band schuift naar rechts en ik weet niet om hoe hem terug naar het midden te brengen.
Zeer tevreden over aankoop

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Neemt onopvallend plaats in

Minpunten

• Band ligt niet mooi in het midden

Jane 08-05-2023

Bevalt goed, vriendin heeft er ondertussen ook een gekocht

Geschreven voor: Flow Fitness DTM100i

Product werkt zoals geadverteerd. Gemakkelijk te gebruiken, doet wat het belooft.

Pluspunten

• gemakkelijk
  • eenvoudig te gebruiken

Minpunten

• zwaar - manoevreren oefenen
  • soms wat luider

Jane 05-05-2023

Bevalt goed, vriendin heeft er ondertussen ook een gekocht

Geschreven voor: Flow Fitness DTM100i

Toestel werkt zoals beschreven zonder problemen. Afstandsbediening en menu zijn eenvoudig en gemakkelijk te gebruiken. Met dit toestel kom ik zeker aan mijn stapjes per dag.
Het is even oefenen om het onder de zetel gemanoeuvreerd te krijgen, maar ook dat werkt zoals beschreven. Toestel kan wat meer lawaai maken wanneer je wat langer er op staat maar ik draag meestal een hoofdtoestel en heb er geen last van.

Pluspunten

• eenvoudig te gebruiken
  • opklapbaar

Minpunten

• zwaar - manoevreren oefenen
  • soms wat meer lawaai

Dr Bakker 01-05-2023

Nieuw apparaat .

Een goed fitness apparaat
Effectief
Compact
Makkelijk en veilig te gebruik

Pluspunten

• Compact

Minpunten

• Maakt veel herrie

Yvonne 26-11-2019

Solide loopband goed inklapbaar mooie vormgeving loopt top!

Geschreven voor: Flow Fitness DTM100i

Plug&Play, mooie vormgeving, zeer degelijk, klapt makkelijk in, en kan eventueel onder een bank geschoven worden mits de bankhoogte goed is, ik heb hem naast mijn werkplek liggen en kan zo opstappen, maximale loopsnelheid 6km per uur, is stevig doorlopen maar niet hardlopen. Ik llop meestal 5.5km per uur en dat is een stevige snelwandel tempo. Met afstandsbediening en mooi duidelijk display de loopsnelheid af te lezen, calorieverbruik, tijd en afgelegde afstand. De band heeft goede demping en dreunt niet door tijdens het lopen. Met handige telefoonapp kun je je dagelijkse routine vastleggen en terugkijken. Investering meer dan waard voor dit mooie design en hoogwaardig product. En 3 jaar garantie.

Pluspunten

• compactheid inklapbaarheid
  • vormgeving ontwerp
  • display en appgebruik
  • goede demping
  • degelijkheid

LolaS 06-09-2021

Nog steeds tevreden?