Siemens EX375FXB1E - Reviews

Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde
Aantal gasbranders/kookzones

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

sander 02-03-2017 Product paar maanden in bezit

comfortabel en gemakkelijk koken

De prijs/kwaliteit verhouding: erg goed. Vergeleken met concurrerende merken is deze domino zeer goed betaalbaar en van alle gemakken voorzien.

Gebruikscomfort: de kookplaat heeft alles wat je nodig hebt in je keuken. Het element is samen te voegen tot 1 grote of te splitsen in twee kleine. Voor alle soorten pannen en gerechten is er plaats. Daarnaast kookt het water binnen 1 a 2 minuten met de turbo functie.

Intuïtief en gebruikersgemak: de touch bediening werkt vanzelfsprekend. Meerdere mogelijkheden om met stopwatch te werken en snelle reactietijd bij het instellen van het vermogen.

Het design is strak en daardoor super gemakkelijk in dagelijks onderhoud en schoonmaakbaarheid. Een doekje er overheen na het koken en het element is weer schoon.

Al met al een van de beste aankopen in onze keuken. Wij hebben de domino inductie gecombineerd met een domino wokbrander en nog een domino inductie. Zo is er ruimte voor maar liefst 5 pannen of een combinatie met grill- of teppanyaki plaat.

Pluspunten

• schoonmaakbaarheid
  • intuïtief systeem
  • boost functie
  • strak design
  • groot formaat elementen

Monique 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Ideale kookplaat

Naast de schitterende vormgeving is het een ideale kookplaat welke eenvoudig als geheel te gebruiken is voor een grote pan/braadslee of meerdere kleine pannetjes. We zijn er blij mee.

john kuijt 29-12-2015

Perfecte kookplaat

Enige tijd geleden bij van Wanroooij in Waardenburg een nieuwe keuken besteld met een aantal Siemens apparaten waaronder deze kookplaat. In combinatie met het gebruik van een stoomoven is deze inductieplaat meer dan voldoende. De bediening is eenvoudig en duidelijk. Het verwarmen gaat echt geweldig snel en als je het apparaat uit zet is het ook uit:-)
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens