Bosch PVS775FB5E - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PVS775FB5E op Kieskeurig.nl.

Stens 25-03-2021

Kookplaat

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

We hadden wat pech, er zat een storing in. Uiteindelijk is alles naar wens verholpen. Verder een fijne kookplaat

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Makkelijk schoon te maken

van Tetering 30-08-2021

Goede kookplaat

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt prima, maakt weinig geluid tijdens verwarmen.

Thom 08-08-2021

Kookplaat

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed product met mooie aluminium rand voor bescherming

Gijs 13-06-2021

Fantastische kookplaat

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne plaat en prima vermogen. Gerechten snel warm.

Top kookplaat 11-06-2021

Geweldige kookplaat.

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne kookplaat met veel mogelijkheden en een plaatje om te zien.

Ineke 11-05-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn schoon een maaltijd bereiden en daarna gemakkelijk schoon maken

Micky 21-04-2021

Perfect

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Over gestapt van gas naar inductie. Na vergelijkingen bij deze terecht gekomen. Zijn er heel blij mee. Makkelijke bediening. Kwaliteit/prijsverhouding helemaal goed. Zou deze iedereen aanbevelen.

Fam.Stens 02-04-2021

Blije gebruiker

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn ontzettend blij en tevreden met onze nieuwe inductie kookplaat. Het is vooral een praktische plaat waarmee wij goed uit de voeten kunnen. Ook is hij erg makkelijk schoon te maken.

Anoniem 05-03-2021

Top kookplaat

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben deze kookplaat nog maar een week, maar bevalt uitstekend. Het is wel even zoeken welke stand jij moet gebruiken. Het is heel anders koken. Het uiterlijk is bijzonder mooi.

Leon 19-02-2021

Super apparaat!

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt prima,mooi groot,voldoende ruimte voor pannen.

Anoniem 27-12-2020

Prima kookplaat

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Reageert lekker snel, de dubbele zone is ideaal voor sledes ofgrote pannen.

B.Burgers 22-12-2020

Superfijne kookplaat!!

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer verrast hoe eenvoudig deze kookplaat werkt. Zoveel mogelijkheden en een prachtig strak design. Alles is zeer snel aan t kookpunt en prima te temmen qua hitte. Ik had dit veel eerder moeten aanschaffen. Wil nooit meer anders!!!! Superblij mee !

Fam Bosma 04-12-2020

Wat een verbetering!!

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eindelijk koken op een inductie kookplaat!
En wat voor een een echte Bosch!
Wateren snelheid brengt de boostfunctie en wat een gemak dat er twee kookzones kunnen worden gekoppeld!
Wij willen niet anders meer!!!

Inductie 28-11-2020

Inductie plaat

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb deze plaat gekozen en uiteindelijk heel erg tevreden er mee. Doet prima wat hij moet doen.

Anoniem 12-11-2020

Perfecte inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben onze inboedel uw gasplaat laten vervangen door deze prachtige inductie kookplaat. Van gas naar elektriciteit. Hij doet uitstekend zijn werk. En is makkelijk schoon te maken.

Een stijlvolle inductieko 08-11-2020

Een strak mooi apparaat met geweldige prestaties

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben al jaren en jaren Boschprodukten, wasmachine, wasdroger, afwasmachine, kookplaat, afzuigkap enz. Een keer een kapotte afwasmachine. De klantenservice en de monteur waren geweldig in het oplossen van het probleem. Hulde. Nu de gaskookplaat vervangen voor een inductieplaat. Een mooi uiterlijk, veel mogelijkheden en goede prestaties. Wat een verschil met een traditioneel gasapparaat. Alles tiptoets. Geweldig. De plaat heel gemakkelijk schoon te maken. Wij zijn zeer blij met het apparaat.

Annelies 29-10-2020

inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt even wennen aan het anders koken. Timer is ideaal.

Rene 24-10-2020

Netjes en snel

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nette inductieplaat met fijne bediening. Hij is ook breder dan onze vorige inductie waardoor grotere pannen beter naast elkaar kunnen. Onze inductie hiervoor was na 18 jaar kapot. We hopen hier ook lang gebruik van te kunnen maken.

Anoniem 15-10-2020

Prefect koken op inductie

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zij uitermate tevreden over dit Bosch produkt. Het is een zeer gebruiksvriendelijke inductiekookplaat die koekn weer leuker maakt. Het produkt schoonhouden vergt niet veel inspanning en tijd. Je aanrecht toont altijd spik en span. Nog maals top produkt

Inductie kookplaat 15-09-2020

Beste koop in jaren

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijk om met inductie te koken. Even wennen maar dan wil je nooit meer terug naar gas. Aanrader