Bosch PVS775FB5E - Reviews

Type/soort
kookplaat
Aantal elektrische kookzones
Aantal stralingszones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch PVS775FB5E op Kieskeurig.nl.

Anoniem 27-12-2020

Prima kookplaat

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Reageert lekker snel, de dubbele zone is ideaal voor sledes ofgrote pannen.

B.Burgers 22-12-2020

Superfijne kookplaat!!

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer verrast hoe eenvoudig deze kookplaat werkt. Zoveel mogelijkheden en een prachtig strak design. Alles is zeer snel aan t kookpunt en prima te temmen qua hitte. Ik had dit veel eerder moeten aanschaffen. Wil nooit meer anders!!!! Superblij mee !

Fam Bosma 04-12-2020

Wat een verbetering!!

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eindelijk koken op een inductie kookplaat!
En wat voor een een echte Bosch!
Wateren snelheid brengt de boostfunctie en wat een gemak dat er twee kookzones kunnen worden gekoppeld!
Wij willen niet anders meer!!!

Inductie 28-11-2020

Inductie plaat

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb deze plaat gekozen en uiteindelijk heel erg tevreden er mee. Doet prima wat hij moet doen.

Anoniem 12-11-2020

Perfecte inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben onze inboedel uw gasplaat laten vervangen door deze prachtige inductie kookplaat. Van gas naar elektriciteit. Hij doet uitstekend zijn werk. En is makkelijk schoon te maken.

Een stijlvolle inductieko 08-11-2020

Een strak mooi apparaat met geweldige prestaties

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben al jaren en jaren Boschprodukten, wasmachine, wasdroger, afwasmachine, kookplaat, afzuigkap enz. Een keer een kapotte afwasmachine. De klantenservice en de monteur waren geweldig in het oplossen van het probleem. Hulde. Nu de gaskookplaat vervangen voor een inductieplaat. Een mooi uiterlijk, veel mogelijkheden en goede prestaties. Wat een verschil met een traditioneel gasapparaat. Alles tiptoets. Geweldig. De plaat heel gemakkelijk schoon te maken. Wij zijn zeer blij met het apparaat.

Annelies 29-10-2020

inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt even wennen aan het anders koken. Timer is ideaal.

Rene 24-10-2020

Netjes en snel

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nette inductieplaat met fijne bediening. Hij is ook breder dan onze vorige inductie waardoor grotere pannen beter naast elkaar kunnen. Onze inductie hiervoor was na 18 jaar kapot. We hopen hier ook lang gebruik van te kunnen maken.

Anoniem 15-10-2020

Prefect koken op inductie

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zij uitermate tevreden over dit Bosch produkt. Het is een zeer gebruiksvriendelijke inductiekookplaat die koekn weer leuker maakt. Het produkt schoonhouden vergt niet veel inspanning en tijd. Je aanrecht toont altijd spik en span. Nog maals top produkt

Inductie kookplaat 15-09-2020

Beste koop in jaren

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijk om met inductie te koken. Even wennen maar dan wil je nooit meer terug naar gas. Aanrader

Johan 06-09-2020

Mooie inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bevalt goed pan is snel heet en staat mooi inde keuken

Jan met de Pet 26-07-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze inductie kooplaat voldoet boven verwachting, inbouwen volgens de fabrieksgegevens was een eitje. Wel even de perilex aansluiting laten aanleggen door de installateur. Voordeel van deze kookplaat is dat de pannen niet persé super vlak hoeven te zijn. Een magnetische pan voldoet ook als de bodem krom is. (zet de magnetische pan op drie suikerklontjes en hij werkt zelfs dan nog) Een eitje bakken / koken doe je met behulp van de ingebouwde eierwekker. Super voordelig in het stroomverbruik, en als klap op de vuurpijl, het bedieningsgemak, ook als je natte vingers hebt, werken de tiptoetsen perfect.

Jacob 18-07-2020

fijne inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Even wennen bij de overstap van gas naar inductie, maar deze inductieplaat reageert mogelijk nog sneller dan gas en maakt de overstap makkelijk. Prima!

Eric 11-06-2020

Gebruiks vriendelijk kookplaat.

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne overzichtelijke kookplaat, gebruiks vriendelijk.
Makkelijk in het gebruik.

Pien 08-06-2020

Hier wordt je blij van

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Snel geleverd en vakkundig geplaatst. Veel bedieningsgemak. Kortom zeer tevreden!

Wouter 30-05-2020

fraai uiterlijk, prettig in gebruik

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Installatie werd bemoeilijkt door korte bijgeleverde kabel, instructieaansluiting perilexstekker had beter gekund. Als de plaat geinstalleerd is, werkt deze uitstekend.

Johan 21-05-2020

Top plaat

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makelijk in te bouwen voldoet aan alle wensen van ons.

Renia 03-03-2020

Heel tevreden

Geschreven voor: Bosch PVS775FB5E

Na een lange zoektocht voor deze kookplaat gekozen.
Mooi design, netjes afgewerkt. Zeker hele goede prijs= kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Goede plaat met vele functies