Liebherr TP 1410-22 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr TP 1410-22 op Kieskeurig.nl.

Nico van der Meer 06-11-2020

Goede werking voor een mooie prijs.

Geschreven voor: Liebherr TP 1410-22

We hadden al een inbouwkoelkast en een losstaande vriezer van Liebherr onlangs aangeschaft. Gezien de prettige en betrouwbare werking van deze apparaten hebben we nu een losstaande koelkast van Liebherr aangeschaft.

Pluspunten

• ruim
  • overzichtelijk

Minpunten

• geluid

Marion 18-10-2020

Handig te vullen

Geschreven voor: Liebherr TP 1410-22

Wij hebben ons hele leven (écht waar!) al koelers en vriezers van Liebherr, vanwege de hoge kwaliteit en lange!! levensduur, zonder problemen. Deze koelkast is lekker compact, en kan bovenop de nieuwe vriezer geplaatst worden, wat ons veel ruimte bespaart. Toch is deze compacte koelkast erg handig in te delen en past er zodoende enorm veel in.

Pluspunten

• compact (buitenkant), ruim (binnenkant)
  • stil

Rik van der Maas 26-09-2020

Precies wat we zochten!

Geschreven voor: Liebherr TP 1410-22

Deze koelkast is 100% wat we zochten. Geen vriesvak want we hebben een vrieskist in de kelder. Hij past exact in de beschikbare ruimte. Op advies extra ventilatie (rondom) gerealiseerd. Nogmaals: dit product is exact wat we zochten en nodig hebben.

Pluspunten

• Zuinig energieverbruik
  • Maximaal gebruik beschikbare ruimte